Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön jutut - etiketti puuttuu

Vierailija
13.04.2022 |

Oon miettinyt, onkohan yhden yön jutuissa jotakin etikettisääntöjä. Siis miten olisi kohteliasta toimia. Tai miksi näitä sääntöjä ei ole?

Olen törmännyt toistuvasti tilanteeseen, jossa ei haluta käyttää kondomia, aktin jälkeen ei edes kiitetetä ja luvataan olla yhteydessä, mutta juuri näistä tyypeistä ei koskaan kuulu mitään.

Toki ymmärrän, että näihin yhden yön juttuihin saatetaan ajautua sattumalta ja yllättäen. Jos kuitenkin on mielessä ryhtyä tällaiseen, voisi täyspäiseltä ihmiseltä olettaa pientä varautumista ehkäisyyn ja vaikka se ei olisi omia varmuusvälineitä, niin ainakin tahtotila käyttää niitä, eikä panna menemään heti kun mahdollista.

Moni mies tuntuu olevan niin hämillään saadessaan seksiseuraa, että aktin jälkeen iskee paniikki päästä pois niin nopeasti kuin mahdollista. Voishan siinä sanoa vaikka jotain mukavaa ikään kuin kiitokseksi. Ei kai olisi liikaa vaadittu. Yleensä naista saa baari-illan päätteeksi parilla drinkillä, joiden yhteishinta on pari kymppiä. Prostituoidusta joutuu maksamaan kymmenkertaisesti. Kiitos ei tässä yhtälössä liene liikaa vaadittu.

Ja viimeiseksi, jos et aio ottaa mitään yhteyttä, älä myöskään lupaa sitä. Tiedoksi, suurin osa yhden yön kumppaneista ei pidä mitään yhteyttä koskaan tapaamisen jälkeen eli on ihan ok, olla lähettämättä mitään viestejä. "Mä haluun tavata sut uudelleen. Voinko soittaa sulle huomenna" -kommentit voi siis hyvin mielin unohtaa.

Ehkä viimeisenä toteaisin vielä, että löytyyhän niitä alan konkareitakin, jotka osaavat toimia hienosti ja vastuullisesti. Arvostan. Kun näistä reissuista kuitenkin miesporukoissa jutellaan, suosittelisin, että te kokeneemmat kertoisitte myös avoimesti kokemattomille minkälaista etikettiä yhden yön juttuihin liittyy. Hommasta tulee silloin kaikkien kannalta mukavampaa - ja useampi saattaa päästä sitä koekeilemaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yhden yön jutut koska ne ei sopneet minulle: menin ihan sekaisin ja kaipasin kumppania monta viikkoa. Olen ymmärtänyt, että "rakkaushormonit" voi oikeasti laittaa kropan aika sekaisin ja minulle kävi juuri näin.

Sinänsä yhden yön jutut olisivat sopineet minulle, koska olen sinkku. Yhden yön jutuissa hyvä puoli olisi itseni kohdalla se, että sain seksiä sellaisilta miehiltä, joita en muuten olisi koskaan saanut käsiini.  Seksiä tarvitsen, mutta huomasin että se ei riitä vaan haluan myös rakkautta ja läheisyyttä, jota noista ei saa.

Voisin tietenkin jossakin vaiheessa yrittää psyykata itseäni olemaan enemmän "teflonia", mutta toistaiseksi en ole onnistunut.

Vierailija
22/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän seksistä kiittämistä jotenkin tosi outona, senhän on tarkoitus olla molemminpuolista nautintoa, joten miksi kummankaan pitäisi siitä kiittää toista? Jos nainen haluaa mieheltä kiitosta, niin eikö se tee seksistä naista alistavan, ihan kuin nainen vain tekisi miehelle palveluksen saamatta siitä mitään hupia itselleen?

"Ollaan yhteyksissä" on sellaista jenkkityylistä smalltalkia, ei se tarkoita mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ne miehet pitävät sinua masturbointivälineenä, eivät ihmisenä. Olet vaan siinä heidän seksisessiossaan sattumalta paikalla. Kun ovat saaneet haluamansa, lähtevät. Eivät ole hämillään tms. 

Väärin! Olen nauttinut yhden illan jutuissa paljon enemmän kuin avioliittoseksissä tai seurustellessani! Mikä valikoima, josta voi nauttia ilman sitoumuksia. Himo vs. rutiinisuoritus, siinä on iso ero.

Varatut miehet ovat erityisesti osaavia ja himokkaita.

Päädyin aikoinaan hyvään naimakauppaan, mutta vieraissa käyminen on elämäni suola.

Vierailija
24/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura löytää kaltaisensa, on outoa edes yrittää tulkita AP:n mielenvikaista ajatusmaailmaa jossa on asetettu kaltaisilleen vaatimuksia.

Vierailija
25/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Miehet on uskomattoman urpoja ja se ei välttämättä liity humalatilaan.

Kaikki lopulta häpeää noita, silloinkin kun oli nautittavaa.

Ei suhdetta aloita normaalit ihmiset ryntäämällä sänkyyn. Siihen samaan älyttömyyteen liittyy myös kumittomuus.

Itsetuhoisuus yhdistää kaikkea holtitonta seksuaalisuutta vaikka sitä miten sievisteltäisiin.

Vierailija
26/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ne miehet pitävät sinua masturbointivälineenä, eivät ihmisenä. Olet vaan siinä heidän seksisessiossaan sattumalta paikalla. Kun ovat saaneet haluamansa, lähtevät. Eivät ole hämillään tms. 

Väärin! Olen nauttinut yhden illan jutuissa paljon enemmän kuin avioliittoseksissä tai seurustellessani! Mikä valikoima, josta voi nauttia ilman sitoumuksia. Himo vs. rutiinisuoritus, siinä on iso ero.

Varatut miehet ovat erityisesti osaavia ja himokkaita.

Päädyin aikoinaan hyvään naimakauppaan, mutta vieraissa käyminen on elämäni suola.

Tuo ei mitenkään poista sitä tosiseikkaa, että se toinen on siinä himon tuottavana esineenä, ei tuntevana yksilönä, johon sinulla olisi erityinen side. Ja se kiima kaikkoaisi, jos olisi, kuten kuvailet avioseksiäsi. 

Vierailija
27/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko seksin jälkeen kiittää? Nimimerkillä aviovaimo joka ei ole koskaan kiittänyt aviomiestä seksistä eikä mies kyllä ole kiittänyt mua.

Mun mielestä olisi outoa jos seksin jälkeen kiitettäisiin, on sitten kyse yhden illan jutusta tai parisuhteesta.

Ei kuulu. Olen kyllä joskus spontaanisti silti kiittänyt kun on pidetty oikein hyvänä, puoliso samoin.

Vierailija
28/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pelin säännöt oppii normiällinen nopeasti.

Se oli vain seksiä, thank you and goodbye. Jokainen voi sitten miettiä plussia ja miinuksia.

Rikkinäisillä ei ole vaihtoehtoina kuin irtopanot tai loputon yksinäisyys. Vuosikymmeniä ollut tämä lauma isoissa kaupungeissa.

Vierailija
29/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pitkää suhdetta olen aloittanut baarista pokatun yhdenyön jutun kanssa. Toisen kanssa meni pari vuotta. Ei huono suhde, vaikka päättyi parin vuoden päästä. Toisen kanssa olen naimisissa, siitä "yhden yön jutusta" on kohta 25 vuotta.

Vierailija
30/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä sen verran romantikko, että yhden yön juttujen jälkeen jään aina kaipaamaan niitä kumppaneita. Noloa, mutta näin se vaan on. 

Vaikka ollaan sovittu, että tämä ei jatku mitenkään eikä pidetä enää yhteyttä, jään kuitenkin haaveilemaan jälleentapaamisesta ja mietin pitäisikö lähettää joku viesti tälle ihastukselle. 

Mainittakoon että päädyn sänkyyn vain itseäni todella paljon kiinnostavien tyyppien kanssa ja ollaan yleensä tutustuttu jo jonkin aikaa.

Miksi harrastat edes yhden yön juttuja…??

Vierailija
31/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko seksin jälkeen kiittää? Nimimerkillä aviovaimo joka ei ole koskaan kiittänyt aviomiestä seksistä eikä mies kyllä ole kiittänyt mua.

Mun mielestä olisi outoa jos seksin jälkeen kiitettäisiin, on sitten kyse yhden illan jutusta tai parisuhteesta.

Ei kuulu. Olen kyllä joskus spontaanisti silti kiittänyt kun on pidetty oikein hyvänä, puoliso samoin.

Inhoan sanoja PITÄÄ HYVÄNÄ…HAHA ..

Vierailija
32/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenyönjutut 🤢🤮

Vierailija
33/44 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään kiittäminen paljasti, että kyseessä on provo. Muuten olisi ehkä voinut mennä läpi.

Älähän nyt. Minua on kiitetty seksin päätteeksi ja olen itsekin kiittänyt välillä.

Tuo nopeasti pois kotiin lähteminen on kyllä hyvä asia, en haluaisi nurkkiin lojumaan jotain random-miestä. Kerran yksi halusi alkaa kokkailla aamupalaa ja olin koko ajan vähän ihmeissään, että miksi ja mitä se nyt oikein haluaa ja miksei se jo lähde. Yksi halusi lähteä aamukävelylle, jossa alkoi analysoida - tämä on tosijuttu! - että voisiko tästä tulla suhde vai ei. Olin ihan että wtf, mutta kohteliaasti kuuntelin sen jutut ja sitten muka mukauduin lopputulokseen, ettei taida tulla. Se oli tosi herkkä nuori mies, enkä halunnut loukata.

N46

Vierailija
34/44 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiketti on minusta näissä aika selvä. Nainen saa ensin. Kumia käytetään oletuksena. Jälkeenpäin paijaillaan rauhassa ja kysytään jäänkö yöksi. Jos halutaan lisää niin soitetaan perään.

Vierailija
35/44 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna jos ei käytä kortsuu.

Vierailija
36/44 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etiketti on minusta näissä aika selvä. Nainen saa ensin. Kumia käytetään oletuksena. Jälkeenpäin paijaillaan rauhassa ja kysytään jäänkö yöksi. Jos halutaan lisää niin soitetaan perään.

Ei ole niin sanottu, että nainen saa ensin. Nainen saattaa vaatia jonkun tosi spesifin tekniikan saadakseen, eikä sitä yhdellä kertaa pysty opettamaan.

Vierailija
37/44 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat jätetään pöydälle, niitä ei suoraan anneta.

Vierailija
38/44 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän seksistä kiittämistä jotenkin tosi outona, senhän on tarkoitus olla molemminpuolista nautintoa, joten miksi kummankaan pitäisi siitä kiittää toista? Jos nainen haluaa mieheltä kiitosta, niin eikö se tee seksistä naista alistavan, ihan kuin nainen vain tekisi miehelle palveluksen saamatta siitä mitään hupia itselleen?

"Ollaan yhteyksissä" on sellaista jenkkityylistä smalltalkia, ei se tarkoita mitään.

Kiittäminen johtuu siitä, ettei tarvinnut maksaa. Siinä säästi ison summan.

Vierailija
39/44 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin sanottu, että nainen saa ensin. Nainen saattaa vaatia jonkun tosi spesifin tekniikan saadakseen, eikä sitä yhdellä kertaa pysty opettamaan.

Eikä muutenkaan ole mitään standardiseksiä. Eri ihmiset tykkäävät erilaisista asioista. Miten se on niin monelle niin vaikea tajuta?

Ilmeisesti lainaamallasi kirjoittajalla on joku sellainen käsitys, että seksi loppuu miehen orgasmiin. Niin ei tietenkään tarvitse olla, jos niin ei haluta.

Vierailija
40/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä tökeröä kiittää seksistä, mutta on myös tökeröä ampaista paikalta kuin kuppa töölöstä. Ei maksa mitään vaihtaa pari ystävällistä sanaa vielä aktin jälkeenkin. Vaikka että oli kiva kun tavattiin, sulla on kiva asunto, nuku hyvin tms. small talkia, josta jää hyvä mieli. Miehille vinkiksi, että kun olet kiva, maine voi kiiriä ja flaksi käy helpommin jatkossakin.

En oo harrastanut yhden illan juttuja 20 vuoteen mutta nämä karkuun ampaisijat ja soitellaan-tyypit tulivat tutuiksi. Sitä toivoisi että nykynuoret olisivat fiksumpia ja osaisivat käytöstapoja, mutta ei näköjään.

Samat vinkit sopii myös naisille. Kun ei se huono käytös naistenkaan mainetta paranna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi