Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä syötte aamiaista?

Vierailija
13.04.2022 |

Luuletteko että luolamiehet aloittivat päivänsä tunkemalla vatsan täyteen aamutuimaan? Ei todellakaan.

Tiedän, siitä luopuminen tuntuu aivan mahdottomalta, mutta on vain tottumiskysymys.

"Päivän tärkein ateria" on jenkkien muro- ja pekoniteollisuuden propagandaa jostain 50-luvulta.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syökään enää. Kun akillesjänteet kipeytyivät, juoksu jäi tauolle alkoi kiloja kertyä aloitin pätkäpaaston. Syön siis enää lounaan, päivällisen ja mahdollisesti jonkin välipalan. Aamullakin olisi nälkä, mutta kuittaan sen kahvilla.

Sairastan myös kilpirauhasen vajaatoimintaa joten kun otan lääkkeen aamulla ei tarvitse miettiä sopiiko mikäkin ruoka otettavaksi samalla jne. Olen myös hieman laihtunut ja ilman aamupalaakin syöminen ei lähde illasta lapasesta. Paastoaikaa per vuorokausi kertyy noin 16 h. Sopii minulle joka en edes pidä mistään puuroista yms.

Eka lause on hieman outo. No tänään kertyi hieman pitempi paastoväli. Sen piikkiin 😂

Vierailija
82/85 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina aamulla kiljuva nälkä koska syön illalla kevyesti tai joskus en syö illalla mitään kun ei ole nälkä. Mikäs ongelma tämä nyt sitten on? Jokainen syököön silloin kun huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma syyt nälkä ja verensokerin lasku. Kun alkaa olemaan 3 tai alle tulee ihan hirveä olo ja vatsakipu.

Syön yleensä 6 maissa, lounas sitten 12 aikoihin

Ja silti ihminen voi paastota päiväkausia kuolematta. Sinäkin.

Hypoglykemia on sairaus siinä missä diabetes. Kumpikaan ei saa paastota. 

Vierailija
84/85 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on nälkä aamuisin.

Vierailija
85/85 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tuntuu hyvältä. Sen sijaan lounaan jätän usein väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän