Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko itsekästä olettaa, että kaikki muutkin ovat jo sairastaneet koronan ja siksi vapautua maskin käytöstä? Vai millä oikeudella koronan sairastaneiden pitäisi olla sairastamattomien panttivankina? Itse en ainakaan enää suostu pitämään maskia. Entä sinä?

Vierailija
13.04.2022 |

Minun mielestä kaikki "normaalit" ihmiset ovat jo sairastaneet koronan pois ja siten saaneet sairastetun taudin tuoman suojan. Vain koronan sairastamista lykkäävät joutuvat vielä jännittämään miten oma elimistö selviää tästä heille vielä täysin uudesta viruksesta.

Jokainen tartunta vie epidemiaa yhden askeleen verran kohti normaalia elämää. Siksi ei ole mitään syytä pitkittää sitä, koska asiantuntijoiden mukaan korona käy kuitenkin kaikki ihmiset läpi.

Itse en enää jaksa pitää maskia.

Kommentit (270)

Vierailija
261/270 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli katsoa miltä vuodelta tämä viesti alunperin oli. Veikkasin itsekseni, että jostakin 2020 puolivälistä, kun tällaisia harhaluuloja oli vielä liikkeellä, mutta meni arvaus pahasti pieleen.

Vierailija
262/270 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää nyt vaan ne maskit päähän! Mikä helkutti siinä on niin vaikeaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/270 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko käytetään maskia tai sitten itketään ja käytetään maskia

Vierailija
264/270 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko käytetään maskia tai sitten itketään ja käytetään maskia

Tai sitten sä vaan voit pysyä neljän seinän sisällä, jos noin pelottaa.

Vierailija
265/270 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt koronassa. Voin siis mennä kauppaan, leffaan ja töihin ilman maskia, koska ei ole oireita. Ainakaan vielä.

Vierailija
266/270 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sairastanut koronaa vielä kertaakaan.

Vierailija
267/270 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ygkjuju kirjoitti:

Äh, miksi vaikeilet liikaa tuon koronan kanssa? Olen itse vain huomannut sen että kun en ole pitänyt maskia, käsidesiä lotrinut, ressaanut koronasta enkä tikkua tai piikkejä otellut niin olen välttynyt koronalta ja kaikilta muiltakin nuhakuumeilta ja flunssilta koko tämän ajan. Saa matkia muttei oo pakko

Minä olen käyttänyt maskia keväästä 2020 lähtien kodin ulkopuolella käydessäni. Käytän edelleen.

Ei se estä matkustamista eikä normaalin elämän viettämistä. Käsidesiä käytän tarpeen mukaan.

Ei tämä vaikeaa ole.

Jotkut nyt vähän tuijottavat ja ihmettelevät kun muut eivät enää maskeja käytä. Eivät kuitenkaan mulkoile yhtä pahasti kuin keväällä ja kesällä 2020.

Rokotteet olen ottanut ja otan neljännenkin sitten kun sen saa.

En ole sairastanut koronaa yhtään kertaa.

Vierailija
268/270 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
269/270 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole käyttänyt maskia, käsidesiä tai turvavälejä missään vaiheessa ja elänyt niin normaalisti kuin olen vain voinut. En rokotustakaan ole ottanut.

Olen pysynyt poikkeuksellisen terveenä. Joku naurettava kuumeflunssa oli mikä lie ja meni. Eipä ole koronaa kauheasti näkynyt kuin uutisotsikoissa.

Vierailija
270/270 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noihin sairastumisiin enää liity edes mitään "oheistoimia". Just nytkin on työkaveri sairaana ja kaikki muut sai jatkaa normaalia elämää vaikka olisivatkin hänen kanssa olleet tekemisissä. Toinen työkaveri oli sairaana ja kahen jo sairastetun perusteella vähän epäili, että nytkin ois ollu, mutta ei ees testiin passitettu, kun kotitesti oli negatiivinen.