Onko tämä teistä hyvä biisi?
Euohoria palautti mieleen. Siis onhan tämä. Toi kitara on mahtava!
En tiedä miksi saa jotenkin surulliseksi. Liekö syynä kun tietää miten laulajalle kävi.
Kommentit (26)
Ihan ok. Ei kyllä jäänyt erityisemmin mieleen. Ensimmäistä kertaa ikinä kuulin nyt tuon biisin, tai jos oonkin joskus aiemmin kuullut niin ei oo tosiaan jäänyt mieleen...
Ei tuo ainakaan surullinen kappale minun mielestäni ollut, päinvastoin. Sellaista onnellista luopumisen iloa. Ihan hyvä, ei ehkä jää kuitenkaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Ei kyllä jäänyt erityisemmin mieleen. Ensimmäistä kertaa ikinä kuulin nyt tuon biisin, tai jos oonkin joskus aiemmin kuullut niin ei oo tosiaan jäänyt mieleen...
Eka kerta,hui🙂 oletko minkä ikäinen?
Olisko kuitenkin vähän sekava? Hienoja kohtia, mutta vähän tilkkutäkkimäinen.
Minäkin kuuntelin ekaa kertaa. Olen varmasti kuullut, mutta en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
89 v
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ainakaan surullinen kappale minun mielestäni ollut, päinvastoin. Sellaista onnellista luopumisen iloa. Ihan hyvä, ei ehkä jää kuitenkaan mieleen.
Jaa, ehkä siihen itsellä vaikuttaa tosiaan tuo laulajan kohtalo, ja se kohtaus euphoriassakin.
Miten niin moni,joilla on "ulkoisesti kaikkea" onkin täysin rikki sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
89 v
Sinä?
On hyvä ja minunkin mielestä melankolinen kappale.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kuitenkin vähän sekava? Hienoja kohtia, mutta vähän tilkkutäkkimäinen.
Hiukan raskas. Onko se noiden soolojen takia? Kitaraa ja saksofonia. Alussa kuuluu joku lyömäsoittimen ääni. Ihan kuin joku olisi kepillä lyönyt jotain toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ehkä siihen itsellä vaikuttaa tosiaan tuo laulajan kohtalo, ja se kohtaus euphoriassakin.
Miten niin moni,joilla on "ulkoisesti kaikkea" onkin täysin rikki sisäisesti.
Minusta tuossa on sellaista mielisairasta iloa, että kohta lähdetään toiseen maailmaan. Enää ette saa mua kiinni. Itse asiassa hiukan raskasta ja kurkkua alkoi kuristamassa, kun kuuntelin tuota.
Hidas tempo ja raskaita sooloja. Melodia on kuitenkin duurissa (ehkä)? Outo kontrasti.
Mikä ja kenen kappale? Videot ei kaikille näy.
Jotain outoa tuossa kappaleessa on. Epäloogisia korotuksia ja alennuksia paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ja kenen kappale? Videot ei kaikille näy.
INXS never tear us apart
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
89 v
Sinä?
AP on kasarin alussa syntynyt
Miksi kysyä yhdestä piisistä ("biisistä"), kun voisi laittaa nuoletusketjun vastaajien linkittämistä piiseistä?
Siis euphoria