Karkukissan hoito!
Hei!
Tarvitsisin kissanhoitoapua. Olin äsken lenkillä, ja löysin vapaana kulkevan kissanpennun meidän takapihalta. Otin kissan sisälle ja ajattelin viedä huomenna löytöeläinkotiin.
Kysyisin nyt, miten hoidan kissaa huomiseen asti? Pitääkö minun inspiroida hiekkalaatikko jostakin? Miten?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"]
Hei!
Tarvitsisin kissanhoitoapua. Olin äsken lenkillä, ja löysin vapaana kulkevan kissanpennun meidän takapihalta. Otin kissan sisälle ja ajattelin viedä huomenna löytöeläinkotiin.
Kysyisin nyt, miten hoidan kissaa huomiseen asti? Pitääkö minun inspiroida hiekkalaatikko jostakin? Miten?
[/quote]
Oletko varma ettei ole jonkun kissa, joka on ihan tarkoituksella ulkoilemassa?
[/quote]
Aivan sama vaikka olisi. Oppiipahan, että kissat kuuluu sisätiloihin, ja ulkoilu toteutetaan valvottuna. Vapaana ulkoilevien kissat on vastuuttomia idiootteja.
[/quote]
Ei se kissasta vastuutonta idioottia tee, jos omistaja on idiootti.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:06"]
Jos ei tosiaan ole mitään laatikkoa, niin ota yksi yksi keittiön vetolaatikoista ja silppua siihen pieneksi saksilla sanomalehteä.
[/quote]
Mitä vittua? :D Ja sitten se keittiön vetolaatikko haisee ihan kissankuselta ja saa teetättää/ostaa uuden? Kivan halpa vinkki löytökissan hiekkalaatikoksi.