Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin otatte villakangastakin käyttöön?

Vierailija
04.10.2015 |

Joko on käytössä, vai vasta myöhemmin? Minä täällä pähkäilen aloittaako huomenna villakangastakkikausi vai mennäkö vielä nahkatakilla. Aamulla -1 ja iltapäivällä +4 luvattu. Tuntuu vaan niin vieraalta ajatukselta laittaa paksumpi takki päälle, kun vielä tällä viikolla ohuessa kevät/syystakissa tuli iltapäivällä kuuma... :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo! :) Pohjoispohjamaalla asun, täällä on aika vilpoista jo, kun tuulee.

Vierailija
22/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikilla on muka niin kuuma, että pelkkä ohut takki riittää :O +10 asteessa on jo sen verran kylmä, että tarvitsen paksumman takin, kaulahuivin ja lapaset :D eli jop, on jo käytössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne villakangastakitkin ovat niin monenlaisia. Jotkut ovat niin ohuita, että ovat kohta jo liian kylmiä, kun taas laadukkaissa on kunnon vuori ja sen alla väliliina, joten ne ovat lämpimiä ja pitävät jonkin verran tuultakin. Johan noita toppatakkejakin on näkynyt samoin kuin pitkiä nahkasaappaita, mikä kyllä on ihmetyttänyt. Ei vielä sentään talvisaappaita tarvitse, tavalliset kävelykengät tai lenkkarit riittävät kyllä.

Vierailija
24/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:27"]

Miten kaikilla on muka niin kuuma, että pelkkä ohut takki riittää :O +10 asteessa on jo sen verran kylmä, että tarvitsen paksumman takin, kaulahuivin ja lapaset :D eli jop, on jo käytössä

[/quote]

Se on se mammojen bmi... Täällähän alkaa kesälläkin valitus heti kun lämpöä on yli 17 astetta. Tosin vilpoisilla vaatteilla olen pärjännyt itsekin vielä 15 asteen lämpötiloissa, nythän kylmenee reilusti.

Vierailija
25/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:27"]

[/quote]Mä liikun ulkona ollessani, joten tuskanhiki tuolla vaatetuksella olisi päällä :)

Vierailija
26/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:14"]

No en vielä, todellakaan! Turussa on ollut lämmintä, vaikka lähden töihin joka aamu kuuden jälkeen. Iltapäivisin voi kulkea trenssi auki, eikä mulla ole ollut alla neulettakaan vaan pelkkä pitkähihainen toppi. Kuljen tosiaan trenssissä ja puen lämmintä väliin niin kauan kuin tarkenee, ehkä jotain -5 -asteessa on vasta villakangastakin aika.

[/quote]

Ensi viikolla Turussakin on aamukuudelta pakkasta ja iltapäivällä pari astetta lämmintä. Tällä viikolla on ollut lähes 15 astetta iltapäivisin. Valitsen takin sään, en kalenterin mukaan ja huomenna puen lämpimämmän takin.

[/quote]Kuten sanoin, vielä ei ole ollut edes neuletta välissä. Ehkä pärjään sillä vielä tovin ennen järeämpiä vaatteita :)

Vierailija
27/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun lähden töihin on kylmä, iltapäivällä kun pääsen töistä on kuuma.
Mitä tahansa laitankin päälle niin valinta on epäonnistunut. 

Vierailija
28/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo toppatakkiakin. Villakangastakilla ei tarkene kunnon pakkasella, eli kyllä se on käyttökelpoinen syys-lokakuussa.

Vierailija
29/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:27"]

[/quote]Mä liikun ulkona ollessani, joten tuskanhiki tuolla vaatetuksella olisi päällä :)
[/quote]

No joo lenkillä ehkä tarkenee vähän vähemmälläkin.

Vierailija
30/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:18"]En ota kun hullujen päivien kuvastosta ei löytynyt villakangastakkia.
[/quote]

Ja hullarit määrittää sun elämän & pukeutumisen?

Vierailija
31/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:27"]Miten kaikilla on muka niin kuuma, että pelkkä ohut takki riittää :O +10 asteessa on jo sen verran kylmä, että tarvitsen paksumman takin, kaulahuivin ja lapaset :D eli jop, on jo käytössä
[/quote]Olet ehkä sirompi. Rasva lämmittää.

Vierailija
32/32 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasilla sitten kun käväisen ihmisten ilmoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi