Söin juuri kokonaisen mutakakun
Kommentit (51)
Kokonaisia kakkuja on monen kokoisia
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:08"]Kokonaisia kakkuja on monen kokoisia
[/quote]
Joo, sori, kyseessä siis sellainen pakastealtaan 400g painoinen kakku :)
Ap
Hyi helvetti! Se on niin ällöä että eihän sitä voi syödä kuin lusikallisen, ei vaikka olen suorastaan addiktoitunut suklaaseen, mutta rajansa imelyydelläkin.
T: 130kg 41v. nainen
Ihanaa. Mulla onnistuisi sama, mutta pitäisin kyllä taukoa muutaman viikon. Jotain muuta herkkua siinä välillä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:09"]Oliko kermavaahtoo kyljessä?
[/quote]
Ei ollut, maitoa lasissa vaan :)
Ap
Hyi helvetti! Se on niin ällöä että eihän sitä voi syödä kuin lusikallisen, ei vaikka olen suorastaan addiktoitunut suklaaseen, mutta rajansa imelyydelläkin.
T: 130kg 41v. nainen
Mä leivoin sitä juuri perjantaina ja lisukkeeksi vaniljajätskiä, nam! :) tosin koko kakku ei olisi mennyt alas.
Kuuluu myös mun herkuttelurutiineihin :)
Olen nutrannut kaksi viikkoa, oloni on hel**tin hyvä. Olen hiilariaddikti ja olostani tällä hetkellä enemmän kuin tyytyväinen. Sanokaa pussiruuista mitä haluatte, mutta eipä se sokerimääräkään terveellistä ole, mitä olen itseeni mättänyt. Pystyisin koska tahansa samaan kuin ap, mutta suosittelen kokeilemaan muutakin! Omasta kehosta kannattaa pitää huolta!