Söin juuri kokonaisen mutakakun
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:58"]vahingossa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ei se haittaa :)
Ap
Mäkin muutama viikko sitten söin kokonaisen paketillisen sitä Ben&Jerry jätskiä, se on niiin hyvää! En ahminut, telkkaria töllöttäessä vaan hujahti. Mutta oli kyllä tosi öklö olo hetken päästä, mut minkäs teet :D
Mutakakku on herkkua. Omatekemä vielä parempaa kuin kaupan. Vaikka kaupan kakku tulee kyllä halvemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:08"]Oliko Pirkan 2,99€?
[/quote]
Ei ollut. En muista nyt merkkiä, enkä jaksa nähdä vaivaa mennäkseni tarkistamaan...
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:18"]Oliko hyvää?Teitkö itse?Resepti?
[/quote]
Oli hyvää :) Muihin kysymyksiisi löydät vastauksen lukemalla ketjun.
Ap
Ootteko kokeillut puolukkahillon kanssa? Se vie kielen mukanaan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:21"]Ootteko kokeillut puolukkahillon kanssa? Se vie kielen mukanaan.
[/quote]
En ole tullut kokeilleeksi :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:08"]Oliko Pirkan 2,99€?
[/quote]
Ei ollut. En muista nyt merkkiä, enkä jaksa nähdä vaivaa mennäkseni tarkistamaan...
Ap
[/quote]
Frödinge
Eli Ruotsalaista sontaa
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:08"]Oliko Pirkan 2,99€?
[/quote]
Ap
[/quote]
Frödinge
Eli Ruotsalaista sontaa
[/quote]
Saattoi olla, jotain ruotsalaista oli. Hyvää oli, kuten todettu! :)
Ap
Nam, muatakakku on hyvää! Mä söin eilen megapussin juustonaksuja, 200g suklaalevyn, 10 viipaletta lämpimiä voileipiä ja kulhollisen jätskiä. :)
Tänään söin 120g sipsipussin, ison viipaleen Frödingen kinuskikakkua, 1 donitsin, 2 korvapuustia ja kulhollisen kaakaomuroja.
Enkä ole edes lihava :) Olisin varmana, jos söisin usein noin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"]
Nam, muatakakku on hyvää! Mä söin eilen megapussin juustonaksuja, 200g suklaalevyn, 10 viipaletta lämpimiä voileipiä ja kulhollisen jätskiä. :)
Tänään söin 120g sipsipussin, ison viipaleen Frödingen kinuskikakkua, 1 donitsin, 2 korvapuustia ja kulhollisen kaakaomuroja.
[/quote] Kuulostaa hauskalta :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"]Nam, muatakakku on hyvää! Mä söin eilen megapussin juustonaksuja, 200g suklaalevyn, 10 viipaletta lämpimiä voileipiä ja kulhollisen jätskiä. :)
[/quote]
Harrastatko paastoamista?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:05"]
Vaikka kaupan kakku tulee kyllä halvemmaksi.
[/quote]
Miten kaupan kakku voi tulla halvemmaksi? Eihän sokeri, jauhot ja munat nyt paljon maksa.
Mä söin neljä korvapuustia ja ihan hirvee olo :(
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"]Nam, muatakakku on hyvää! Mä söin eilen megapussin juustonaksuja, 200g suklaalevyn, 10 viipaletta lämpimiä voileipiä ja kulhollisen jätskiä. :)
[/quote]
Et vielä
Mulla tekus kyl tiukkaa syödä kokonainen :D ainaki pitäisin kk tauon mutakakuista.
Eiii nyt tekee mieli mutakakkua! Pakko tehdä mukisuklaakakku mikrossa ensihätään...
vahingossa.
-Mies 29v + 1v-