TÄNÄÄN OLI TODELLA PAHA TILANNE!
Mulla on koiran ja kissa asunnossani vaikka ne ovat vuokran antajan mukaan kielletty. Tänään yhtäkkiä tämä vuokra isäntä tuli käymään kylässä ja vein koiran ja kissan äkkiä makuuhuoneeseen ja samalla kupit, lelut ja hiekkalaatikon. Sanoin sitten et makkarissa on niin paha sotku että ovi on nyt kiinni. Samalla kahvia juodessa aloin kuulla makkarista ääniä. Toivoin kaikkeni, ettei vk isäntä kuule. No sitten alkoi kuulua kissan naukumista ja raapimista. Minä olin ihan hermona yritin alkaa kolistella kaikkea muuta. No sitten kävi se pahin juttu! Kissani osaa avata oven hyppäämällä kahavaan. Ja yhtäkkiä kuului kauhea rämpsis ja kahava liikahti , mutta ovi ei vielä auennut. Sen jälkeen aukesi ovi ja kissa ja koira juoksivat ulos makkarista suoraan vk isännän päälle. Hän sanoi, että tästä keskustellaan vielä ja, että nyt hänen täytyy lähtä. Saanko häädön ?
Kommentit (6)
Ihan oikein, että jäit vilungista kiinni. Joko saat häädön, remonttikorvaus-vaatimuksen tai selviät puhuttelulla, riippuen vuokranantajan armeliaisuudesta ja syistä kieltää lemmikit.
Tuollaisten takia en vuokraa nuorille. Heillä tuo vilunki tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.
Varmaan.