Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Kaikki, tässä löhöilen kotona ja laitoin pyykit koneeseen.
Terveys ja hymyilyttää, vaikka on sateinen päivä. 😍
Nainen.
Olen löytänyt rinnalleni maailman ihanimman miehen.
Olen saanut säästettyä yli 120 000 euroa ja muunkin omaisuuden arvo on satoja tuhansia.
Olen kiitollinen kaikesta!
Nyt nautin Suomen keväästä ja muuttolinnuista. Orvokkiamppeleista terassilla iloitsen.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt rinnalleni maailman ihanimman miehen.
Onnea,rakkautta ja siunausta teille.
Niinistö ja Marin Suomi Natoon.
Ulkona sataa kaatamalla, mutta itse olen sisällä.
Suomi hakee Naton jäsenmaaksi.Nyt tehty päätös.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan armo ja apu.
Ehdottomasti myös tänään.
Jätin alkoholin pois ja elämä keveni heti. Olen kiitollinen että olen päässyt sellaiseen mielenrauhaan missä elämä tuntuu nautittavalta ja mielenkiintoiselta selvin päin.
Ei tarvitse paeta mitään eikä alistua mihinkään.
Miltsi rahaa, poissa pörssistä, ja odotellaan pohjautumista siellä ja ikää on neljissäkymmenissä. Kaikki itelle. Ihana, petite ja hassu thaikku tulee tänään ja nauretaan yhdessä suomalaisille naisille, kun näytän näitä kirjoituksia täällä. Suomalainen nainen uhoaa kädet puuskassa "kyllä minä sinut vielä koulutan". Excel-tiedostoille nauretaan yhdessä katketaksemme.
Red Pill Uncle
Kaikki hyvin. Ihanat lapset, rakastava mies, koti jossa viihdyn, mielekäs työ. Juuri nyt pitkästä aikaa ihan yksin kotona, mikä on ihanaa (vaikka pitääkin tehdä töitä, nyt kahvitauko).
Parin miljoonan nettoomaisuus vaikka kurssit onkin alhaalla ja sijoitusomaisuus pienentynyt. Neljän vuoden päästä tapahtuva exit ja 46 vuotiaana etelän lämpöön eläkkeelle. Ei paljoa huolet paina :)
Vierailija kirjoitti:
Jumalan armo ja apu.
Aamen.
Kaikki muu onkin sitten aika saissea.
Paranin just koronasta ja pääsen viimein tapaamaan ihmisiä! Voi Luoja että on ollut ikävä!