Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Kutakuinkin kaikki, ei voi valittaa
Joskus vähän nivelissä kipua, mutta ns. tietääpä olevansa hengissä.jos ei mikää tuntuisi missää, vaoisi luulla olevansa kuollut
Ihan just kaikki.
- Ihana nainen elämässä jo viidettä vuotta jonka kanssa hyvä ja terveellinen parisuhde
- Ihanat ja fiksut lapset (8v, 14v ja 16v)
- Terveys ok
- Hyvä ja kiva työ
- Ei velkaa juurikaan(autolainaa 1900€), säästöjäkin on vähäsen.
Ei tarvii enää pelätä töissä ilkeää johtajatarta, ei tarvii suorittaa 50-55 h työviikkoja ja stressata onnistutaanko vai ei. Ei tarvii kuunnella julkinolaamista ja ilkeitä sivalluksia takahampaiden välistä. Ei tarvii kattoo sitä juonittelua ja junailua. Ei tarvii tehdä viikonloppuna budjetteja eikä kvartaaliennusteita. Ei tarvii kuunnellä sitä pas...n jauhantaa strategioista ja visioista. Ei tarvii seurata sitä kollegoiden ja muiden firman tärkeilijöiden hiton teatteria. Ei tarvi kestää yhtään vapaamatkustajaa / arroganttia selkäänpuukottajaa. Ei tarvi herätä aamuyöllä kylmään hikeen iho stressistä kihelmöiden, ei tarvii purra hampaita yhteen leukaperät kipeäksi, ei oo rytmihäiriöitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hengissä.
Eläks sääki viäl?
Kiitos päivän nauruista ! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii enää pelätä töissä ilkeää johtajatarta, ei tarvii suorittaa 50-55 h työviikkoja ja stressata onnistutaanko vai ei. Ei tarvii kuunnella julkinolaamista ja ilkeitä sivalluksia takahampaiden välistä. Ei tarvii kattoo sitä juonittelua ja junailua. Ei tarvii tehdä viikonloppuna budjetteja eikä kvartaaliennusteita. Ei tarvii kuunnellä sitä pas...n jauhantaa strategioista ja visioista. Ei tarvii seurata sitä kollegoiden ja muiden firman tärkeilijöiden hiton teatteria. Ei tarvi kestää yhtään vapaamatkustajaa / arroganttia selkäänpuukottajaa. Ei tarvi herätä aamuyöllä kylmään hikeen iho stressistä kihelmöiden, ei tarvii purra hampaita yhteen leukaperät kipeäksi, ei oo rytmihäiriöitä enää.
Eläkkeellä? Onneksi olkoon, kuitenkin.
Veronpalautus tilille tänä aamuna, helpottaa vähän tätä taloutta, hetkeksi ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hengissä.
Eläks sääki viäl?
Kiitos päivän nauruista ! :D
Eläks sääki viäl?Porilainen tervehdys kun tuttuja tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Veronpalautus tilille tänä aamuna, helpottaa vähän tätä taloutta, hetkeksi ainakin.
Tämä on mukavaa kun saa veronpalautusta.
Menossa päivä numero 5 ilman tippakkaan alkoa. Nukuin hyvin, heräsin pää kirkkaana, pystyin keittämään ja juomaan mutteripannulla tehdyn tymäkän maitokahvin.
Tunnen ja uskon, etten tänäänkään ota mitään.
On tämä kesä mennyt juhannuksesta asti semmoisessa 3-kertaa-viikossa-kännit-tahdissa..
- Mulla on tosi hyvä ja ihana parisuhde.
- Asutaan yhdessä vuokralla kivassa asunnossa.
- Vaikkakaan en hirveesti välitä mun työstä, niin ainakin mulla on joku paikka, mistä saan tuloja.
- Olen terve.
- Kesäloma jatkuu huomisen jälkeen.
Terveys
Kiva koti
Rahatilanne
Ihana nuorukainen lapsena
Rauhallisuus
Turvallisuus
Lomaa vielä muutama päivä
Vierailija kirjoitti:
Menossa päivä numero 5 ilman tippakkaan alkoa. Nukuin hyvin, heräsin pää kirkkaana, pystyin keittämään ja juomaan mutteripannulla tehdyn tymäkän maitokahvin.
Tunnen ja uskon, etten tänäänkään ota mitään.
On tämä kesä mennyt juhannuksesta asti semmoisessa 3-kertaa-viikossa-kännit-tahdissa..
5 päivää ilman alkoholia on jo hyvä alku.Miten olisi 100 alkoholitonta päivää haaste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mukavaa kun saa veronpalautusta.
Tänään tulee palautusta ja maanantaina menee kiinteistöverona maksuun.
Vierailija kirjoitti:
- Mulla on tosi hyvä ja ihana parisuhde.
- Asutaan yhdessä vuokralla kivassa asunnossa.
- Vaikkakaan en hirveesti välitä mun työstä, niin ainakin mulla on joku paikka, mistä saan tuloja.
- Olen terve.
- Kesäloma jatkuu huomisen jälkeen.
Nyt menee sinulla hyvin.
Vuokra on sähkölasku on maksettu, ne tärkeimmät.
Kaksi viikkoa takana, seitsemän viikkoa lomaa jäljellä (tosin iso osa ylityövapaita).
Juuri sain paineet purettua pitkällä pierulla! OOoooooooooooooooH!
Mun parisuhteessa on turvallinen ja hyvä olla, mua rakastetaan ja arvostetaan tälläsenä kuin oon. Meidän talous on just nyt balanssissa. Loma menossa.
Monta tärkeetä asiaa tosi hyvin. :)