Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Kipsi on pois kädestä. Pystyn pesemään omat käteni itse. Saan käytyä suihkussa helposti. Saan laitettua lakanat kuivumaan. Saan avocadon kiven irti. Kaikkea ihanaa huomaan monta kertaa päivässä.
Jumalan armo ja apu siihen luottaen olen lähtenyt tänäkin päivään.
Kuukausien pahan kauden jälkeen on kasvojen kolmoishermon kipu hiukan hellittänyt. Voin nyt harjata hampaat (jopa sähköharjalla!), pestä kasvot ja niistää nenän.
Se kaikki on ollut aivan mahdotonta pitkän huonon kauden aikana.
Toivon kovasti, että tämä hyvä kausi nyt olisi ainakin yhtä pitkä kuin tuo viimekertainen huono kausi.
Juttelin kesäreissullani ulkomailla yhden asunnottoman nuoren kanssa. Koetin tsempata ja annoin hieman rahaa.
Tajuaa olevansa ihan vaan onnekas suomalaisen sosiaaliturvan ja muun järjestötoiminnan piirissä, katto pään päällä ja vielä vakiduuni. Vaikutti syvästi tuo kohtaaminen. Vähemmän täällä on niitä jotka joutuvat nukkumaan ulkosalla.
Katto pään päällä eikä tarvitse pelätä ohjuksia.
Kaikki hyvin.
Ihana koti vaikkakin just nyt siivousta vaille.
Terveys. Työpaikka. Lapsilla asiat hyvin. Ruokaan ja bensaan rahaa. Mukavia harrastuksia. Viikonloppu.
Mielenrauha. VAPAUS.
Vierailija kirjoitti:
Katto pään päällä eikä tarvitse pelätä ohjuksia.[/quote
Tämä. ja lisäisin vielä, että on ihana kesä viileistä ilmoista huolimatta. eipä tarvitse hiota kotosalla helteillä kun lempeä kesätuuli leyhyttelee ikkunasta. tilasin pizzan joka on tulossa ja sitten perjantai-iltaa viettämään
olen kiitollinen elämästä<3
Vierailija kirjoitti:
Katto pään päällä eikä tarvitse pelätä ohjuksia.
Ei sitä tiedä mitä se Putte vielä keksii.
No kaikki. Terveys, talous, työ, ihmissuhteet, koti, vapaa-aika, unenlaatu, mieliala. Kaikkea on. Vaikea kuvitella, miten olisin muka jotenkin vielä paremmin onnellinen, jos minulla olisi vielä sitä tai tätä lisää.
Kyllähä se tuassii hyvi männöö ei siinä mittee mänköön sitten vuan.
3 päivä tulee veronp. Pärjään niillä viikon ja sitten tulee työkkärirahat. Saa ostettua mansikoita muutaman litran.
Kaikki on kunnossa. Ollut mukava päivä kivojen asioiden ja lasteni parissa. Ystäviä joihin olla yhteydessä. Vatsa täynnä hyvää ruokaa. Puhdas koti. Ei kiirettä mihinkään. Aurinkoinen kesäilta. Olen terve ja lapsetkin terveenä. Niin paljon syitä kiitollisuuteen.
Turvallista kotona lapsen kanssa. Olen eronnut.
Tänään aurinko paistaa ja lämpöä on +24.
Sain nyt kesällä asperger + adhd-diagnoosit 25 vuoden mt-ongelmakierteen ja useiden väärien diagnoosien jälkeen. Olisin ikionnellinen, jos mulle myönnettäisiin eläke. En kykene enää työelämään, vaikka olen vasta alle nelikymppinen. Työelämässä olen ollut vain muutaman vuoden aikuiselämästäni, mutta sain kuitenkin ostettua oman asunnon viime vuonna. Sekin on ihana asia.
Kaikki on hyvin. Ei satu mihinkään .Aamulla oli neitsellisen kaunis ilma, järvi peilityyni. Tässä naan nautiskelen netin syövereissä luonnon helmassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hengissä.
Eläks sääki viäl?
Ei satu mihinkään. Ruokaa tarpeeksi, maksettu asunto. Mielenrauha. VAPAUS.