Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Tänään lämpöä +26.Lämmin sää jatkuu myös ensiviikolla.
Kesäloman jälkimmäinen puolikas alkaa tällä viikolla.
Lämmin sää jatkuu tämän viikon.
Söin hetki sitten aamupalan, eli ei ole ainakaan nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on mukavaa kun sen oikein oivaltaa.
On ihan kiva homma kun muutamien syöpäleikkauksien ja niiden eri jatkohoitojen jälkeen vielä henki pihisee. Vaikka lääkäreiden mielestä oli aika epätodennäköistä. Reilut puoli vuotta meni koomassa ja sen jälkeen on pitänyt opetella asioita kuten vauvaikäinen. Kävely, syöminen ja nieleminen ym.
Niinhän sitä sanotaan et mikäs pahan tappaisi?
Onhan se ollut välillä aika kiva herätä unen jälkeen kun nukahtaessa ei ole ollut varmuutta heräämisestä. Eihän tuo itselle niin rankkaa ole kuin niille läheisille ketkä joutuu asiaa seuraamaan vierestä.
Epäilty ms-tauti kuvattiin uudelleen seurannassa eikä löytynyt mitään. Työhuolet alkavat myös helpottamaan ja nyt on aika nauttia uudesta ensiasunnosta ja sen sisustamisesta mieleiseksi. :)
Nyt on syysloma minulla,ihana asia!
Kävin syvissä vesissä viimeiset pari viikkoa, nyt taas asiat paremmin.
Minulla on vihdoin mies, joka nuolee minut loppuun asti! Jouduin tapailemaan yli kymmentä tyyppiä ennenkuin kohtasin unelmani. Toivottavasti hän vain ei ikinä kyllästy minuun
Olen saanut asua rauhallisessa vuokra-asunnossa pienkerrostalossa 10 vuotta. Moniin muihin vuokrataloihin verrattuna rauhallisuus on ylellistä. Kauppakin löytyy tien toiselta puolelta ja bussipysäkki. Vuokra on kohtuullinen ja huoneet tavallista korkeammat.
Tänään on kivaa kun aurinko paistaa ja käyn kohta lenkillä läheisessä metsässä.
Säästötilillä ihan kohta 15 000 euroa mikä on ollut mun tavoite siitä lähtien kun korona alkoi eli olen saanut 5000 e/vuosi säästöön. Vakkarityöpaikka löytyy. Ulkomaanmatka edessä jouluksi ja uudeksi vuodeksi jota odotan todella kovasti.
Mulla on ihana kissa mutta ei oikeen muuta.
Sain vihdoin päivätyön ja viikonloput sekä pyhät vapaat! 20 vuotta vuorotyötä hyi helvata mikä oravanpyörä... ihan eri fiilis, pystyy miettimään elämääkin ja ottamaan harrastuksia jotka ovat tiettyyn aikaan. Ehtii ja jaksaa paljon paremmin, rahaa säästyy kun saa aikaseksi tehdä lounaat itse ja on rutiinit.
On viikonloppu ja omaa aikaa käsitöille ja vaikka leipomiseen. Aurinkokin välillä pilkahtelee.
Minulla on kolmatta vuotta taivaallinen rakastaja ja suhde. Aviomies impotentti jo viisitoista vuotta. Psyykkisistä syistä.
Olen löytänyt "sen oikean" muutamia vuosia sitten, ja hänen kanssaan on päivittäin todella hyvä, helppo ja turvallinen olla.
Osta seuraavaksi Toyota.