Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Aurinko. Istun puistossa. Annan lämmön helpottaa oloani.
Vierailija kirjoitti:
Vuokra on sähkölasku on maksettu, ne tärkeimmät.
Tämä on mukavaa kun saa laskut maksettua.
Oon leikannut vanhoista taidekirjoista kuvia ja kehystänyt niitä. Seinälle sijoittelen ilokseni. Sitten lähden mukavan ystäväni kanssa rannalle nauttimaan hyvästä seurasta, elokuun lämmöstä (+26C) ja virkistävästä uinnista.
Nyt on kaikki hyvin, koska olen lomalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra on sähkölasku on maksettu, ne tärkeimmät.
Tämä on mukavaa kun saa laskut maksettua.
Kiitos muistutuksesta, tai oisin toki muistanut muutenkin. joo laskut maksettava.
Nyt on kahvia mukissa, ihana kesäpäivä, hellettä Hesassa ja parhaat musat ( dise/boogie/soul/funk ) luureissa, Ah ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Juuri sain paineet purettua pitkällä pierulla! OOoooooooooooooooH!
Tämä se vasta onkin mukavaa.
On oma asunto, vaatimaton, mutta halpa ylläpitää, hyvä puoliso, sairauteeni saan hoitoa. Suomessa on rauha.
Olen ollut hyvin köyhä, ja nähnyt myös maailmaa, jossa pikkulapset silloin näkivät nälkää, joten joka päivä osaan olla kiitollinen siitä, mitä minulla nyt on.
On oma iso piha ja marjamaat ja yleensäkin luono vieressä. On lapsia.
Viikonloppuna sateista ja kovaa tuulta.Nyt lämmintä ja aurinko paistaa.
Hyvihä tuo nyt männöö mut mänköön sitte vuan.
Se, että mun lemmikillä ei olekaan syöpää
lapset on terveitä ja koulukin heillä sujuu,kertovat vielä et kaikki ok. silloin minullakin on hyvä olla ja väliäkö itselläni ei muuten oo.
Olen työtön eli vapaa. Saan juoda rauhassa aamukahvia iltapäivään asti, ottaa päikkärit jos siltä tuntuu, tehdä kaikkea kivaa ja nauttia elämästä!
Sairastuin koronaan pari päivää sitten. Onneksi tauti tuli lievänä, ei kuumettakaan 🙂
Elämää on taas päivä vähemmän jäljellä, odotan kuolemaa innolla.
Kuolemaa odotellessa kirjoitti:
Elämää on taas päivä vähemmän jäljellä, odotan kuolemaa innolla.
Onko asiat kunnossa Jumalan kanssa?Jos on niin voit rauhassa odotella noutajaa.
20v vanha auto meni taas katsastuksesta läpi ilman huomautuksia. Voi tuota stressin määrää kun tuossa niin paljon mahdollisia vikoja... Ensi vuodeksi pakko ostaa uudempi auto ettei joka kerta tarvi niin stressata.
Kaikki on hyvin.