Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Sain vihdoinkin kaikki lainat maksettua.
Vettä sataa 26-29 mm.Eipä ole nyt liian kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoinkin kaikki lainat maksettua.
Tämä on varmasti mukava asia.
Kaikki on hyvin.
PSykoosit on tulilla, mutta muuten menee lujaa.
Tule katsomaan Laura Rastaan livestriimiä, siellä on paljon julkkiksia paikalla
Monikin asia. Nukuin viime yönä kerrankin asialliset 9 h unet. Koti on siisti ja ruokaa on jääkaapissa. Tänään on hyvä sää käydä ulkona.
Tänään olen onnellinen tuntiessani itseni terveeksi usean päivän kipuilun jälkeen. Sahaava kuume, olo kuin mukiloidulla, vetämätön olo., kurkkukipu, yskä joka tosin vieläkin päällä saivat epäilemään koronaa mutta olin liian kipeä lähteä ostamaan testejä. Nyt en enää halua tietääkään oliko kyse koronasta.
Tiedän, kuka olen ja mihin uskon. Saan rakastaa ja tulla rakastetuksi. Asiat, joista pienenä tyttönä unelmoin, tuntuvat toteutuvan. Olen elänyt täysillä, vaikka välillä se tarkoittaa koko päivää sohvalla ja vauvapalstalla. Minulla on viisas äiti, jolta olen oppinut, että lopulta vain rakkaudella on väliä. Uskon itseeni ja siihen, että elämä kantaa. Opin joka päivä jotain. Olen tavannut uskomattoman kiinnostavia ihmisiä elämäni aikana ja nähnyt ylimaallista kauneutta niin luonnossa kuin taiteessakin.
Raha-asiat (kiitos korona!) ja se että on jo 15 vuotta ollut sama vakityö josta pidän.
Pakolliset paperiasiat hoidettu, aikaa nauttia kesälomasta ja maha täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kissa nukkuu sylissä.
Samoin täällä Luen hyvää kirjaa, kotona on siistiä, juuri pestyt, puhtaat matot lattialla. Lomaa on vielä pari viikkoa jäljellä, viikonloppuna lapsenlapsen synttärit.
katto pään päällä, elossa ja juuri syönyt. nyt netissä pyörin ja juon cokista. ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa nukkuu sylissä.
Samoin täällä Luen hyvää kirjaa, kotona on siistiä, juuri pestyt, puhtaat matot lattialla. Lomaa on vielä pari viikkoa jäljellä, viikonloppuna lapsenlapsen synttärit.
Tämä onkin mukavaa.
Yöllä tullut jalkakipu alkaa pikku hiljaa hellittää!
Penis lötköttää mukavasti vasemmassa lahkeessa.
Olen käyttänyt pari, kolme päivää päihteitä. Jotenkin nyt on hyvä fiilis hengailla vauvapalstalla.
Hyvä demo - lemonheadsin its a shame abour Ray. Siinäkin oli seksikäs mies muuten.
Näin keski-ikäisenä miehenä tunnen vain lämpöä teitä kohtaan. Unohdetaan se mies/nais - tappelu ja kunniotetaan toisiamme.
Suojaa, ravintoa, lämpöä -kaikkea on.
Krooninen kipu voi erittäin hyvin ja sykkii iloisesti.
Ihan kaikki on hyvin vaikka 4. päivä koronassa...kuumetta 38,4-39,6 välillä aleni kun otin 2kpl 500mg panadolia 3x /pv.... ainoa haittaava oire se kuume, joka veti ventiksi.
Huomenna luvattu sitten ihan kunnon vesisadetta.