Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Ihana adunto, ihana näköala, kaunis kesäpäivä.
Huom. Ei liian kuuma, oikein sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki menee hyvin niin minusta tulee maaliskuussa mummu.
Tämä on varmasti mukava asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään isompia ongelmia, joista en selviäisi. On ihana mies, johon olen ollut rakastunut vuoden verran. Tällä hetkellä iloa tuo höyryävä cappuccino nenän edessä.
Nyt menee hyvin.
vaatteet on päällä, ranskalaiset perunat uunissa. kohta syön ne ketsupila. ei voi valittaa
Hyvi männöö mut ei se mittää yhtää haittoo.Siinähä tuo vuan sitte männöö.
kävin juuri kaupassa taas on ruokaa mitä mussuttaa. voisi olla huonomminkin.
Vuosien kituuttamisen jälkeen mulla on tilillä rahaa ja voin viettää huolettoman kesäloman lasten kanssa. Tämän mahdollisti asunnon myynti. Omistusasuminen ei todellakaan ole aina paras vaihtoehto kaikille.
Kyllähä tuo iha hyvi nyt männöö mut mänköön sitten vuan.
Velaton ok-talo. Siitä johtuu että talous on hyvällä mallilla.
Sain soiton viikonloppuna ja minut pyydettiin töihin.
Kasseilla sopiva lämpötila eikä mistään kiristä eikä purista.
Lasten elämän tilanteet. Nuoremman lapsen kanssa nyt hieman elämä alkanut helpottamaan.
Että saan olla kotona reissun jälkeen eikä tarvitse joka päivä mennä istumaan jonnekin lasilliselle ja haaskata rahaa sellaiseen. Tykkään kyllä joskus käydä lasillisella, mutta nyt olin reissussa seurueen kanssa, jonka mielestä joka päivä pitää istua terassilla pitkään. Kohdemaan hinnoilla pelkkään terassijuomiseen meni hirveä summa joka päivä. Lipesin kyllä rivistä välillä, mutta aivan liian usein lähdin mukaan kun se on kuulemma oikea tapa viettää lomaa.
En voi sietää tuhlausta ja liiallista alkoholin käyttöä. Ei enää ikinä reissuja toisin kokevien ihmisten kanssa.
Lomakelit vihdoinkin kohdillaan, kun ei lämpöä yli 25! Yöt viileitä, saa nukkua kunnolla. Tykkään.
On työ, jonka palkalla elää. On vielä kesälomaa jäljellä. On katto pään päällä. On lemmikkejä. On mukava mies. On ruokaa kaapissa ja puhdasta vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Sain töitä! Kahden ja puolen vuoden työttömyys on ohi!
Onnea Sinulle
Olen kiitollinen kauniista ja lämpimästä kesäsäästä.
Raha-asiat. Ei ole tullut törsäiltyä sen jälkeen, kun pääsin ravintoterapeutille ja sain hyviä ohjeita painonhallintaan ja ruokailutottumuksiin. Vaikka tilillä on vain muutama satanen, tuntuu se minusta paljolta.
lämmintä kahvia täälläkin ja aika erärakastunut mieheen.