Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulla hyvin nyt?

Vierailija
10.04.2022 |

Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?

Kommentit (781)

Vierailija
381/781 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ens keväänä hankin uudet renkaat varmasti.

Vierailija
382/781 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaton ok-talo ja auto.

Rakkausavioliitto, pian 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/781 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut maailman ihanin mies jo 24 vuotta.

Vierailija
384/781 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kentällä odottamassa seuraavaa lentoa. Ennen tällainen venynyt vartominen aiheutti jonkin verran mielipahaa, mutta näinä aikoina - maailman myllerrysten keskellä - tämäkin alkaa tuntua suorastaan nautinnolliselta!

Tätä lomafiilistä ei pilaa mikään 👍

Vierailija
385/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä pilvinen harmaa sateinen sää.Eipä tarvitse valittaa että on liian kuuma.

Vierailija
386/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmin aamukahvi jossa ripaus suklaata mukana höyryää edessäni ja katson MM-kisoja. kaikki on ihan hyvin oikeastaan. ne asiat mitkä ei oo hyvin järjestyy kyllä ajan kanssa toivottavasti.

Vierailija
387/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, koti, ystävät, terveys, talous, millään tärkeällä elämän osa-alueella ei ole suuremmin valittamista.

Vierailija
388/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtilanne kotikonttorilla on aika optimaalinen. Ei enää kyräilyjä kolleegoiden kanssa, ei työmatkakuluja. Vihdoin melkein siedettävä palkka, ei ajankäytön seurantaa, saa suunnitella ja aikatauluttaa tekemisensä. Työpäivän aikana ehtii piipahtaa netissä. Työtä on kuitenkin tehtävä ja jos jättää tekemättä, se näkyy aika pian.

389/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on hyvä sää

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
390/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan viileä sää, kiitollinen siitä että ei ole noita läähätyskelejä tällä erää. Toivottavasti ei tulekaan.

Vierailija
391/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensan hinta tippui melkein kahdella eurolla vkl:na.

Vierailija
392/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä, mökki ja puutarha. Lasten kanssa yhteinen metsäretki.

Vierailija
393/781 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa on tilillä sen verran kun tarvitsee ollakin, ei paljoa mutta niin että pärjää

ulkona on kesä! vaikkakin vähän viileä eipä tule hiki ainakaan...

ja huomenna on maanantai ja tapahtuu kivoja asioita! 

päivä kerrallaan mennään eikai kukaan muukaan sen nopeammin vedä?

Vierailija
394/781 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu oli kylmää ja sateista.Tämä viikko on ollut nyt aurinkoista ja lämmintä.

Vierailija
395/781 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista juuri mitään, mutta olen perusonnellinen ja kiitollinen ollut aina. 

Elän yksin ja olen silti onnellinen ja kiitollinen jokaisesta päivästä heti aamusta alkaen.

Jotain terveysongelmia on ollut ja osa niistä on jo selätetty, osa vielä hoidossa. Silti olen onnellinen.

Ei onnellisuus ja kiitollisuus riipu mistään ulkoisista seikoista, se on elämänasenne, joka ainakin minulla on ollut lapsesta saakka.

Vierailija
396/781 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista juuri mitään, mutta olen perusonnellinen ja kiitollinen ollut aina. 

Elän yksin ja olen silti onnellinen ja kiitollinen jokaisesta päivästä heti aamusta alkaen.

Jotain terveysongelmia on ollut ja osa niistä on jo selätetty, osa vielä hoidossa. Silti olen onnellinen.

Ei onnellisuus ja kiitollisuus riipu mistään ulkoisista seikoista, se on elämänasenne, joka ainakin minulla on ollut lapsesta saakka.

Sen asenteen huomaa kirjoituksestasi, ja onnittelut siitä!

Ihana kun jaoit sen meidän kanssa!

Vierailija
397/781 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien taistelun jälkeen pääsin vihdoin (ihan konkreettisista syistä) työkyvyttömyyseläkkeelle! 

Ei tätä oikein voi sanoin kuvailla. Tilillä rahaa, eläke pitää mut ruuissa, oma kämppä, uudehko auto ja hyvä ihmissuhde. Jotenkinhan tämän täytyy kostautua...

Vierailija
398/781 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jumalalle kiitollinen läheisistä, terveydestä, kodista, säännöllisestä ruoasta ja puhtaasta vedestä, rauhasta, kesästä ja vuodenaikojen vaihtelusta, koko luomakunnasta kasveista, eläimistä ja hyönteisistä, ihmisistä jotka välittävät ja edistävät rauhaa ja oikeudenmukaisuutta ihmisten välillä, ihmisistä jotkavälittävät luonnon hyvinvoinnista, siitä että työttömänäkin voin olla hyödyllinen jollekin... oikeastaan kaikesta. Kiitos!

Vierailija
399/781 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki menee hyvin niin minusta tulee maaliskuussa mummu.

Vierailija
400/781 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään isompia ongelmia, joista en selviäisi. On ihana mies, johon olen ollut rakastunut vuoden verran. Tällä hetkellä iloa tuo höyryävä cappuccino nenän edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi