Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Kutsuttiin yllättäin työhaastatteluun ja sain toistaiseksi voimassaoleva työsuhteen, olen melko terve ja minulla on suht mukava koti.
Ollaan palaamassa ex- miehen kanssa yhteen eli perhe yhdistyy, lisäksi on hyvä työpaikka, vakaa taloustilanne ja terveys tiettävästi vielä ihan hyvä. Osaan arvostaa ja nähdä nyt asioita ihan eri tavalla, kuin ennen avioeroa.
Toistan jo itseäni. Minulla on kaikki ok. Alku hankalaa, lopussa kiitos (tänäänkin!). En ymmärrä mitä vaihetta minun oikein annetaan elää, kun jokainen päivä loppuu kiitokseen. En tiedä mistä tämä on tullut ja minne tämä on matkalla. Kenties sellaiselle henkilölle, joka tätä odottaa saapuvaksi. Joka on jo kauan odottanut. En tiedä voiko tätä kutsua onneksi, koska en oikeastaan tiedä mitä onni on, mitä sen pitäisi olla. Olen vain kiitollinen kaikesta. Näen paljon kauneutta, sieluni saa siitä ravinnon.
Kesä on tuonut kauneuden silmieni nähtäväksi. Aurinko on tuonut lämmön. Pilvet ovat antaneet sadetta kasveille. Mikä ei olisi hyvin?
Kaikki on hyvin ihanaa nyt. Päivä ollut kesäinen ja mukava, sopivasti omaa rauhaa ja kohtaamisia. Meiltä ei puutu mitään, kaikkea on yllinkyllin. Maailma on niin kaunis ja yltäkylläinen ja rakastava paikka. On ihanaa saada elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon kanssa kesälomat, ollaan mökillä ja saan paljon erityisen hyvää seksiä. Monipuolista seksiä.
Älä valehtele, ei sulla mitään naista ole.
On mulla, pitkä onnellinen liitto. Ja paljon hyvää seksiä. Tänään jo aamu aloitettiin sillä.
Olen terve ja fyysisesti pystyvä.
Ihanat terveet lapset, meillä on yleensä hauskaa yhdessä.
Kiva koti.
On kevyt olla vaikka on myös todella raskaita asioita elämässä. Hällä väliä asenne👍
Vauva 8 kk nukkuu kiinni kyljessäni ja tuhisee. Pitää myös samalla kättään vatsaani vasten.
1. Olen aika hyvä äiti. Minulla on läheiset välit teini-ikäisiin lapsiini, pystymme puhumaan kaikesta ja esim 15v keskimmäinen lapseni (poika) vielä halaa minua iltaisin, mikä tuntuu tosi kivalle. Kaikki kolme lastani ovat fiksuja ja järkeviä lapsia, joilla on kiva huumorintaju ja sarkastisen realistinen ote elämään.
2. Parisuhteeni voi edelleen hyvin 17v jälkeen. Olen edelleen rakastunut mieheeni ja hän minuun.
3. Olen fyysisesti ihan hyvässä kunnossa. Tykkään siitä, että vatsalihakseni näkyvät ja näytän muutenkin ihan kivalle. Ehkä vähän pinnallista, mutta näin pohdiskelevana ihmisenä on mukavaa, että jokin asia maailmassa tuntuu hyvälle pinnallisuudesta huolimatta.
4. Olen ihan kohtuullisen sivistynyt kirjallisuuden kannalta. Tykkään lukea ja olen onneksi jaksanut ja ehtinyt lukea melko tavalla klassista kirjallisuutta. Pahin pelkoni on, että kuolen ennen kuin ehdin lukea riittävästi.
Moni asia on myös huonosti. Esim. emme ole niin varakkaita kuin ystävämme, en ole yhtä "keskiluokkainen" kuin useimmat ikäiseni naiset tai yhtä kärsivällinen ja "miltä nyt tuntuu" -nainein kuin muut tuttavani.
Miltä nyt tuntuu nainen? WTF
Mutta siis itse olen kiitollinen hyvästä parisuhteesta. Kahdesta kauniista tyttärestä, vanhemmat on vielä elossa. Asun kivassa talossa rauhallisella paikalla.
Kirkkopuistossa soi.Suomi Areena ja vielä Jazzit Porissa.
Olen remissiossa ja olen saanut entisen kuntoni takaisin. Nautin taas liikkunasta ja tunnen oloni hyväksi kropassani, vaikka se onkin saanut aika paljon taisteluarpia matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan palaamassa ex- miehen kanssa yhteen eli perhe yhdistyy, lisäksi on hyvä työpaikka, vakaa taloustilanne ja terveys tiettävästi vielä ihan hyvä. Osaan arvostaa ja nähdä nyt asioita ihan eri tavalla, kuin ennen avioeroa.
Toivon teille nyt kaikkea hyvää.
Jostain syystä saatiin lasten lähdön jälkeen parisuhde oikeasti sille raiteelle jolla se olisi pitänyt mielestäni olla viimeiset 15vuotta. (Seksielämä oli täysin kuollut, pärjäsin ainoastaan omin voimin, sivusuhdetta en halunnut, vaikka tarve sille oli todella iso. Olin joskus ihan rikki, että miksi minä - avioliitossa oleva ihminen, joutuu turvautumaan pelkästään sooloseksiin, kun kommuunissa asuu mieskin)
Olin jo ajatellut että avioliitto on päätöksessä kun lapset lähtee.
Elämä hymyilee minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä saatiin lasten lähdön jälkeen parisuhde oikeasti sille raiteelle jolla se olisi pitänyt mielestäni olla viimeiset 15vuotta. (Seksielämä oli täysin kuollut, pärjäsin ainoastaan omin voimin, sivusuhdetta en halunnut, vaikka tarve sille oli todella iso. Olin joskus ihan rikki, että miksi minä - avioliitossa oleva ihminen, joutuu turvautumaan pelkästään sooloseksiin, kun kommuunissa asuu mieskin)
Olin jo ajatellut että avioliitto on päätöksessä kun lapset lähtee.Elämä hymyilee minulle.
Kiitos. Tämä antaa minulle toivoa.
19 min loman alkuun! Mahtava fiilsis ja nokka kohti Etelä-Eurooppaan aurinkoon ja lämpöön.
Auto meni eilen katsatuksesta läpi. Olin niin varma, että tulee renkaista hylkäys. On meinaan pikkusen vanhat renkaat. Jännitin todella paljon. Olen niin iloinen vielä tänäänkin.
Mulla on ihanat (aikuiset) lapset, hyvä mies, kiva koti ja lomaa vielä 2 viikkoa jäljellä. 🤩
Tänään leivoin pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Auto meni eilen katsatuksesta läpi. Olin niin varma, että tulee renkaista hylkäys. On meinaan pikkusen vanhat renkaat. Jännitin todella paljon. Olen niin iloinen vielä tänäänkin.
Kannattaa silti vaihtaa autoon kunnon renkaat.
No pitkän vaikean masennusjakson jälkeen alkaa nyt vihdoin tuntumaan hieman paremmalta ja olen alkanut kiinnostumaan asioista uudelleen. Saan nukuttuakin ihan hyvin jo.