Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Olen vapaalla. Ei tietoa koska menen seuraavan kerran töihin ja hyvä olla näin. Juon kahvia parvekkeella ilman huolia. Lokit kirkuvat lähistöllä. On vielä viileää, tänne puolelle paistaa vasta iltapäivästä. Ei ole velvoitteita tänään. Ehkä kohta pulahdus uimaan ja lounasta, saa nähdä. Meillä on kaikki mitä tarvitaan ja paljon aikaa käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaalla. Ei tietoa koska menen seuraavan kerran töihin ja hyvä olla näin. Juon kahvia parvekkeella ilman huolia. Lokit kirkuvat lähistöllä. On vielä viileää, tänne puolelle paistaa vasta iltapäivästä. Ei ole velvoitteita tänään. Ehkä kohta pulahdus uimaan ja lounasta, saa nähdä. Meillä on kaikki mitä tarvitaan ja paljon aikaa käsillä.
Tämä on mukavaa.
Ruokatauko, maha täynnä, ja parveke ei olekaan liian kuuma oleskella.
Mulla on mies joka välittää. Lapsi sai uuden työn. Toinen menee opiskelemaan. Koti ja toimeentulo ja auto.
Elossa ollaan, kiitos siitä. Koti jossa puhdasta juomavetta tulee hanasta. Aurinko valaisee, naapurit on ihania, Alepan myyjät on huippu ihania. Sain aamukahvit ja hyvän aamiaisen. Lakanat on vaihdettu. Kesäaika on ihana.
kaikki on ollut aina hyvin, pl puolison sairastuminen, joka hoitui aikoinaan kyllä leikkauksella. Sitä ennen oli kaikki hyvin ja sen jälkeen. Pari vuotta siinä välissä oli kovaa stressiä , johtuen pelosta , kuinka käy sen hoidon kanssa.
Elämä on ihanaa.
Opettajan kesälomaa melkein 5 viikkoa vielä jäljellä. Tulimme juuri mökille, ja onneksi ei ole liian kuuma. Pitkän flunssaputken jälkeen olemme kaikki terveinä. Aletaan kohta grillaamaan ja otin jo ekan lasin viiniä. Meren ääniä kuuntelen terassilla, koirat nukkuvat jaloissa. Nyt on aika hyvä olla.
7 kissaa, puutarha, hyvä mies, talo kohta maksettu, hyvä työpaikka ja tänään luultavasti sain uuden lisätyön. Karhunvatukkaraakileita on tosi paljon, ja purjeveneen remppa on melkein valmis. Makaan riippukeinussa kukkien keskellä lukemassa hyvää kirjaa.
Meillä vaimon kanssa kesälomat, ollaan mökillä ja saan paljon erityisen hyvää seksiä. Monipuolista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon kanssa kesälomat, ollaan mökillä ja saan paljon erityisen hyvää seksiä. Monipuolista seksiä.
Älä valehtele, ei sulla mitään naista ole.
Saan asua yksin velattomassa kodissani. Mihinkään ei ole pakko mennä ja nukkua saa niin pitkään kuin nukuttaa. Olen terve ja voin ostaa kaupasta mitä haluan.
Pääsin opiskelemaan mieleistä tutkintoa mikä tarkoittaa sitä, että pääsen aspaduunista pois. Vaikka mulla onkin hauskaa töissä niin kaipaan jotain ihan muuta.
Tukka on hyvin!
Kuulemma silloin on kaikki muukin hyvin, mutta valitettavasti se ei ihan nyt päde. Mutta nautin tukastani kyllä.
Omista lapsista, joiden psyykkiseen voitiin olen saanut VIHDOINKIN apua ja tukea kunnalta sekä sairaanhoidosta.
Työpaikastani, tykkään työstä ja saan tarpeeksi palkkaa meidän elättämiseen.
Opiskelupaikastani, joka entisestään turvaa taloudellisen tulevaisuuden ja antaa mielenkiintoisen uran.
Kaikista huikeista ja rakkaista ystävistäni, jotka seisovat rinnallani vuodesta toiseen tapahtui mitä tahansa.
Omasta terveydestä ja mielenterveydestä
Hassusti koirastani ja hänen kanssaan luonnossa liikkumisesta
Ihanasta kodista
Vakaasta, turvallisesta elämästäni, johon ei enää kuulu henkinen väkivalta missään muodossa
Pienestä uudesta ihastuksesta
Kaikki on tosi jees! Isoja vaikeuksia takana ja edelleen käynnissä ex puolison vuoksi, mutta olen päässyt niin pitkälle ja rakastan elämää!
Kivasta asunnostani, ihanista vanhemmista, sisaruksista, kavereista, koirastani, siitä ettei ole enää liian kuuma ja onnistuneesta elämäntapa muutoksesta - olen laihduttanut lievästi ylipainoisesta alipainoisen/normaalipainoisen rajoille ja verikokeiden mukaan kaikki arvoni ovat täydelliset.
Njet holotna +30.