Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Olen terve
Laskut maksettu
Suomi liittyy Natoon
Vapaapäivä
Kesä tulossa
Aika keittää kahvit ja syödä jäätelöä
Aurinkoinen lämmin kevätpäivä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Olen terve
Laskut maksettu
Suomi liittyy Natoon
Vapaapäivä
Kesä tulossa
Aika keittää kahvit ja syödä jäätelöä
Tämä onkin mukavaa.
Jumalan armo ja apu siihen luottaen olen lähtenyt tähänkin päivään.
Sain tehtyä juuri veroilmoituksen. Eikä tarvinnut ees soittaa äitiltä neuvoa! 😀
Aamu kävelylenkki.Aurinkoista lämmintä.Lintujen laulua.Nyt alkaa olla jo kesä.
Tyttären ahdistus ja masennus näyttäisi hiljalleen helpottavan, kun lääkitys alkaa toimia. Hirvittävä omia voimia koetellut huoli alkaa vähän kerrassaan pienentyä, ja hetkittäin tuntuu sille että tästä selvitään. Kaikki muu on ollut toissijaista viime kuukausina. Yksinhuoltajana voimia on koeteltu vuosien varrella useinkin, mutta mennyt vuosi on ollut todella kamalaa aikaa. Mutta kyllä se tästä, toivottavasti.
Ruokaa jääkaapissa ja vapaa viikonloppu.
Huolimatta maailman tilanteesta: Saan viettää kiireetöntä viikonloppua ja levätä, minulla ei ole pulaa ruuasta tai rahasta, olen vapaa tekemään mitä haluan, kunto on hyvä ja tulevaisuus näyttää ihan valoisalle.
Vierailija kirjoitti:
Aamukakka suoritettu.
Tämä onkin mukavaa.
Aurikoista ja lämmintä tänään +18 ja huomenna yli +20.
Päivä vain hetki kerrallaan Jumalan armoon ja apuun turvaten.
Kaunis ilma, ihana koti joka ollaan onnistuttu pitämään talousvaikeuksista huolimatta. Vielä vajaa viikko niin saan ensimmäisen täyden palkan pitkään aikaan, kun olen aloittanut uudessa työpaikassa. Huomenna saan hakea todistuksen koululta ja valmistun myös vihdoin ammattiin. Ihana mies, haaveet perheestä ja kesän alku.
Red Pill Uncle onnittelee. Aivan mahtavaa. Itsekin olen tässä katsellut, ja on vähän jo jäähdyttelyn meininki. Kohta lähdetään hei!
RPU