Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin laitat laukkusi nainen?

Vierailija
04.10.2015 |

Usein erilaisissa tilaisuuksissa olen nähnyt, kuinka nainen pistää käsilaukkunsa lattialle tuolin jalkojen viekkuun. 

Itse en koskaan laita laukkuani lattialle missään paikassa.  Jo äitini on tämän opettanut minulle, että nainen ei saa laittaa laukkuaan lattialle.  Onhan se tietysti hygieniankin vuoksi parempi pitää laukkunsa sylissä tai pistää se naulakkoon tai pöydälle/tuolin selkämykselle roikkumaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:58"]

Jätän laukut kauppaan. Lompakko, puhelin ja avaimet mahtuu taskuun eikä tarvitse tällaisilla ongelmilla vaivata päätään :)

[/quote]

Ööh, missä on sun aurinkolasikotelo, puuteri, huulipuna, huulirasva, päänsärkylääkkeet, Compeed-laastarit, kanta-asiakaskorttilompakko, kalenteri, tamponi, side, pikkuhousunsuoja, nenäliinat, käsidesi jne. jne...

Vierailija
22/24 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:51"]Jätin sitten reput ja siirryin käsilaukkuun

[/quote]

Helppoa tietysti, jos ei oikeasti tarvitse reppua, mutta useimmat kai kantavat reppua, koska tarvitsevat laukun, johon mahtuu enemmän kuin käsilaukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu laukusta. Halpislaukun saatan laittaa lattialle jos muuta järkevää paikkaa ei löydy, mutta kallista merkkilaukkua en. Taitaa olla suomalainen nykytapa tuo laukku lattialle vaan sillä ainakin kauhistutin teolla aikanaan bulgarialaisessa putiikissa kun halusin mallailla tuotetta eikä ollut mitään tuolia tai pöytää jonne sen laskea. Kauhistunut myyjä riensi ottamaan ja pitelemään laukkuani ja kertoi että raha karkaa laukusta jos se lasketaan lattialle. Kyseessä oli perinne eikä mikään varkausvaroitus.

Vierailija
24/24 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:22"]

Ongeelmallista se vähän on. Tuolin selkänojalle laitettu laukku on tarjolla varkaille. Sylissä laukku pysyy huonosti eikä isompi laukku siihen mahdukaan. Pöydällä laukku vie tilaa. Lattia on likainen. Maailma on edelleen tarkotettu vain niille, jodien seuraneiti kantaa tavaroita.

[/quote]:D Olen samaa mieltä kanssasi. T. ap.

Mutta lattialle laukkunsa laittajat, ettekö koskaan ajattele, kuinka epähygieenista se on, ja laukkunne pohjassa saattaa olla vaikkapa ties mitä toisten kengän pohjista irronnutta saastetta esim. koiran kakkaa?????