Miksi mies ei ota yhteyttä vaikka on ihastunut minuun?
Tiedän että hän on ja niin tietää moni muukin. Silti hän ei ota yhteyttä vaikka voisi. Miksi?
Kommentit (53)
Sinäkö haluaisit hänen ottavan yhteyttä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin ihastunut mies. Ei voi ottaa yhteyttä, kun toinen ei ole näyttänyt minkäälaista kiinnostusta. Ja miksi ap ei ota itse yhteyttä, varsinkin kun tietää toisen ihastuksesta!!? En ymmärrä miksi miehen pitää aina olla se joka pistää asioihin vauhtia. Minulle ei ainakaan ole koskaan ketään nainen tehnyt aloitetta, jos baarissa tapahtuvaa kähmintää ei oteta huomioon.
Ei mikään super itsevarma tarvitse olla, mutta jos ei edes uskalla lähestyä onhan sen aika turn off. Kyllä suurin osa naisista kuitenkin haluaa, että mies tekee sen ekan siirron. Rohkeasti lähesty tätä naista ei sulla ole mitään hävittävää päinvastoin. Voit vaikka viestillä eka kysyä kuulumisia ja kysyä kahville
Haluaisi varmasti miehetkin että naiset tekevät ekan siirron. Kun kerran tietää että toinen on ihastunut, niin eihän tuo eka siirto pitäisi olla vaikeaa, vaikka onkin nainen. Onko tässäkin jotkut kaksoistandardit käytössä??
NO HUI HAI JA RATI- RITI RALLAA, ! JA URALIN TAIKAYÖ
Minäkin olen ihastunut. Tulisi yksikin selvä vihje tältä ihanalta naiselta, että olisi kiinnostusta takaisinkin päin, niin pyytäisin vaikka syömään heti. Sitä jotenkin pelkää, että miten edetä ja olla, jos tuleekin tylyt pakit. Kyseessä kuitenkin työkaveri. Palkkahallinnon tumma enkeli :).
Kenties MeToo on pelästyttänyt ujompia miehiä? Eivät uskalla tehdä aloitetta, kun pelkäävät häiritsevänsä naista?
Vierailija kirjoitti:
Kenties MeToo on pelästyttänyt ujompia miehiä? Eivät uskalla tehdä aloitetta, kun pelkäävät häiritsevänsä naista?
Tuossa voi olla jotain perää.
Jos on tarpeeksi kiinnostunut, ottaa yhteyttä varmasti tai laittaa vaikka jonkun muun asialle.
Tiedän kokemuksesta. Itselle sattui nuorena vastaava tapaus.
Rohkaisin lopulta itseni ja kysyin. Tuli heti kylmää vettä päin naamaa, joten homma oli sillä selvä.
En tiedä, mikä koko juttu oli. Ajattelin, olisko hän sitten ollut homo. Homotkin voivat punastella ja flirttailla kuulemma naisten kanssa, mutta se jää siihen. Heistä ei ole sen enempään.
Kannattaa kysyä ilman muuta. Kurja juttu, mutta ei ainakaan jää mitään epäselväksi.
Itse sain ainakin mielenrauhan ja suuntasin katseeni tulevaisuuteen.
Henkilö oli muutenkin perin juurin erilainen kuin minä ettei siitä olisi lopulta mitään tullutkaan, jos kiinnostus olisi ollut molemminpuolista.
Ainoa mies joka käyttäytyi niin ristiriitaisesti. Ikinä ei ole kyllä tarvinnut muutoin tehdä itse aloitetta, liiankin innokkaita tyyppejä on pitänyt hätistellä pois.
Mä veikkaan kans, että voisi olla homo. Mulle kävi suunnilleen noin ja puolen vuoden vehtailun jälkeen mies kertoi kännissä olevansa homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta vanha aloitus.
Lienee ihastumiset jo puolin ja toisin selvinneet, joten eiköhän tämä ketju ole jo valmis.
Kyllä on selvinnyt. Joku oli nostanut tämän ketjun, minä se en ollut, osui vain silmään tottakai, kun oma aloitukseni.
Olen nykyään onnellisesti parisuhteessa, enkä suinkaan tämän ketjun ihastuksen kanssa. En ymmärrä mitä näin hänessä 🙄
Tuli vähän nolo olo, kun luin omia viestejäni tässä ketjussa. 😂Ap
"En ymmärrä mitä näin hänessä" Tämä. Mies on vastuuntuntoinen ja tietää sisimmässään olevansa huono mies. Ei tee aloitetta sillä tietää naisen jossain vaiheessa ymmärtävän tämän kumminkin ja siitä seuraisi vain paha mieli kummallekin. Mies tavallaan suojelee etukäteen naista, koska pitää ja välittää hänestä niin paljon ettei halua huijata niinkuin esim. talon myynti salaamalla tietoisesti piilevä homevaurio. Vaatii kyllä mieheltä vahvaa luonnetta kieltää ja tappaa tunteensa ja antaa järjen voittaa.
Meillä töissä eräs nainen tuskailee samaa, kun ihastuksensa ei ota yhteyttä. Kysyin, että miten teidän juttu on noin muuten mennyt, kun ei ota yhteyttä. Oli se mies kerran pyytänyt ulos työkaveria ja työkaveri oli sanonut ettei nyt pääse. Siinä se syy tuli miksi ei ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta vanha aloitus.
Lienee ihastumiset jo puolin ja toisin selvinneet, joten eiköhän tämä ketju ole jo valmis.
Kyllä on selvinnyt. Joku oli nostanut tämän ketjun, minä se en ollut, osui vain silmään tottakai, kun oma aloitukseni.
Olen nykyään onnellisesti parisuhteessa, enkä suinkaan tämän ketjun ihastuksen kanssa. En ymmärrä mitä näin hänessä 🙄
Tuli vähän nolo olo, kun luin omia viestejäni tässä ketjussa. 😂Ap
"En ymmärrä mitä näin hänessä" Tämä. Mies on vastuuntuntoinen ja tietää sisimmässään olevansa huono mies. Ei tee aloitetta sillä tietää naisen jossain vaiheessa ymmärtävän tämän kumminkin ja siitä seuraisi vain paha mieli kummallekin. Mies tavallaan suojelee etukäteen naista, koska pitää ja välittää hänestä niin paljon ettei halua huijata niinkuin esim. talon myynti salaamalla tietoisesti piilevä homevaurio. Vaatii kyllä mieheltä vahvaa luonnetta kieltää ja tappaa tunteensa ja antaa järjen voittaa.
Teillä on kyllä tuo omasta elämästä vastuunsiirto toiselle ihmiselle aika ihmeellistä🤣
Keksitään vaikka mitä selityksiä ja aina kaikki on sen toisen osapuolen vika.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei halua naiselle kiusallista ja ahdistavaa tilannetta.
Ihmisiä täällä ollaan kaikki, kyllä naisetkin tekevät ja saavat tehdä ekan siirron. Just äsken pohdin, että kiitos ensimmäisen tyttöystävän, joka nappasi minut kesäyönä mukaansa, ilman häntä saattaisin olla palstamiesten kaltainen.
Silti olen samaa mieltä, että mitään hävittävää ei ole, odotukset matalalla ja kysymään vaan.