Mitä sinun mielestäsi Suomi tarvitsee eniten juuri nyt
Kommentit (106)
Rahaa, ei syömävelkasellaista. Pitäisi löytää uutta kipinää, kehityksen ei saisi antaa pysähtyä.
Inhorealismia. Se on ainoa ismi, jota koskaan olen kyennyt kannattamaan. Käytännössä tämä tietenkin tarkoittaa, että politiikan johtolangaksi otetaan juuri sen puolueen ohjelma, jota tällä(kin) palstalla tavataan eniten kauhistella. Se vain on ainoa havainnoitavaan todellisuuteen pohjautuva.
Eikö se olisi järki päättämiseen, ei tuollaista päättömyyttä pitäisi hyväksyä hallituksessa.
Sosiaalituet nollaan kyllä kassa pullistuu vuodessa ääriään myöden täyteen.
Laillista kannabista. Uusia tuloja valtiolle ja vähemmän haitallinen vaihtoehto alkoholille.
Köyhille massia. Ja asuntoja. Hyvää suunnittelua kaikille, kodikasta, ei kolkkoutta, luontoa jossa latautuu muttei luonnon haittapuolia. Uusia tuotteita luonto huomioiden, tuleeko Suomeen oma Ikea, mikäli joku jaksaa puuhastella sellaisten parissa eikä se mene hankalaksi.
Purra pois ja hallitus uusiksi. Mistähän löytyisi poliitikkoja, jotka eivät ajatteli vain omaa hyvinvointiaan?
Työpaikkoja ja kasvua. Niitä odotellessa tuet inhimilliselle tasolle ja työttömyyspäivärahan suojaosa takaisin.
T. Työtön
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalituet nollaan kyllä kassa pullistuu vuodessa ääriään myöden täyteen.
Sen jälkeen rikollisuus rehottaisi.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan tervettä yhteishenkeä. Yksilökeskeisyys minä minä helvettiin ja sen tilalle sinä, minä ja me kaikki yhdessä
Työn ulkoistaminen ulkomaille on kiellettävä lailla!