Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei ota yhteyttä vaikka on ihastunut minuun?

Vierailija
03.10.2015 |

Tiedän että hän on ja niin tietää moni muukin. Silti hän ei ota yhteyttä vaikka voisi. Miksi?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Eikä hän myöskään ole sen tyyppinen että haluaisi estää kenenkään parinmuodostusta. Ap

Vierailija
22/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja olette? Mies voi olla kokematon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:06"]

Sillä on joku sua vielä kiinostavampi kiikareissaan.

[/quote]Ei ole. Aina nää yrittää uskotella näin. Kyse on miehen huonosta itsetunnosta. Kokeile vaikka. Sano jotain vähänkään poikkisanaa ja suuttuu ihan varmasti. Normaali ihminen ottas sellasen huumorilla. Se pelkää että sulla on muita. Miehet on oikeasti todella huonoitsetuntosia ja ne yrittää uskotella naisille että viat on aina niissä.

Vierailija
24/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:38"] Opiskele[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]Tietääkö hän että olet vapaa? Jos olet hyvin kaunis, pitänee hän sinua varattuna jos ei tiedä varmaksi toisin. t. mies [/quote] Tietää koska yhteinen tuttumme on kertonut tunteistani hänelle. Ap [/quote]   No sittenhän mies jo tietää että olet ihastunut, joten miksi et itse soita ja pyydä tapaamaan. Sähän et voi enää menettää kasvojasi enempää kun toinen jo tietää ihastumisestasi.   Kaverisi voi olla myös sellainen kaveri joka tavoittelee tätä miestä itselleen, tai tykkää vaan tehdä draamaa, ja ei kerro sitä mitä piti. [/quote] Juuri siksi odotan hänen yhteydenottoa koska en halua roikkua hänessä..tyrkyttää itseäni. Ap

[/quote]

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Nytkin olet ilmeisesti yksin lauantai-illan vaikka voisit olla hänen kanssaan! Ei nainen voi tyrkyttää itseään liikaa miehelle (, joka on ihastunut häneen).
[/quote]

No oletan että jos häntä kiinnostaa hän ottaa yhteyttä. Siksipä ihmettelen miksi ei ota. Ehkei hän olekaan niin kiinnostunut vaikka olisikin ihastunut. Ap

Vierailija
25/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies on vaikeana, koska tietää että olet ihastunut, mutta ei ole itse kiinnostunut sinusta? Jos haluat varmuuden, tee itse aloite äläkä ihmettele.

Vierailija
26/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ylläpitää ihastumisen tunnetta, eikä halua pilata sitä tutustumalla kunnolla.

Vierailija
27/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:44"]Juuri siksi odotan hänen yhteydenottoa koska en halua roikkua hänessä..tyrkyttää itseäni. Ap

[/quote]Ja kun mies ajattelee samoin kuin sinä, niin koskaan ei tapahdu mitään.

Vierailija
28/53 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut tässä välissä, kaverisi välittämän viestin ja odottelun, jonkun toisen miehen kanssa? Jos olet niin ehkä se on kantautunut ihastuneen korviin.

Vierailija
29/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROIKKUA HÄNES!? OOTPA TYPERÄ JOS ET ÄLYÄ ETTÄ JOS OOT IHASTUNUT HÄNEEN SINUN KUULUU OTTAA YHTEYTTÄ., SEN VERRAN MUNAA PITÄÄ OLLA! ETTÄ OTTAA YHTEYTÄ EI OLE ROIKKUMISTA!

Vierailija
30/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ROIKKUA HÄNES!? OOTPA TYPERÄ JOS ET ÄLYÄ ETTÄ JOS OOT IHASTUNUT HÄNEEN SINUN KUULUU OTTAA YHTEYTTÄ., SEN VERRAN MUNAA PITÄÄ OLLA! ETTÄ OTTAA YHTEYTÄ EI OLE ROIKKUMISTA!

Ei olekaan. Toinen juttu silloin jos ihastuksen kohde on suoraan tai epäsuorasti ilmaissut ettei kiinnosta ja että yhteydenotot eivät ole toivottuja. Siitähän aloituksessa ei ollutkaan kyse.

Vierailija
31/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tasa-arvoa ja antaa sinulle mahdollisuuden osoittaa kiinnostuksesi ottamalla yhteyttä häneen.

Vierailija
32/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta vanha aloitus.

Lienee ihastumiset jo puolin ja toisin selvinneet, joten eiköhän tämä ketju ole jo valmis.

Vierailija
33/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa hyvä tulee. Sanonta pitää kutinsa. Tuokin harkittu miete jalostui reilussa neljässä vuodessa perin tyhjentäväksi lausunnoksi. Kyllä sama totuus pätee ihastumispulmiinkin varmasti.

Vierailija
34/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:38"] Opiskele[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]Tietääkö hän että olet vapaa? Jos olet hyvin kaunis, pitänee hän sinua varattuna jos ei tiedä varmaksi toisin. t. mies

Tietää koska yhteinen tuttumme on kertonut tunteistani hänelle. Ap   No sittenhän mies jo tietää että olet ihastunut, joten miksi et itse soita ja pyydä tapaamaan. Sähän et voi enää menettää kasvojasi enempää kun toinen jo tietää ihastumisestasi.   Kaverisi voi olla myös sellainen kaveri joka tavoittelee tätä miestä itselleen, tai tykkää vaan tehdä draamaa, ja ei kerro sitä mitä piti. Juuri siksi odotan hänen yhteydenottoa koska en halua roikkua hänessä..tyrkyttää itseäni. Ap

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Nytkin olet ilmeisesti yksin lauantai-illan vaikka voisit olla hänen kanssaan! Ei nainen voi tyrkyttää itseään liikaa miehelle (, joka on ihastunut häneen).

No oletan että jos häntä kiinnostaa hän ottaa yhteyttä. Siksipä ihmettelen miksi ei ota. Ehkei hän olekaan niin kiinnostunut vaikka olisikin ihastunut. Ap

Kaksi vuotta sitten ihastuin naiseen, mutta en ollut varma olisiko minusta suhteeseen, koska lähes koko elämäni olen ollut sinkku enkä omasta tahdostani, lisäksi nainen näyttää itseäni paljon nuoremmalta ja on hyvin kaunis. Kului puoli vuotta eikä ihastus laantunut, niin totesin, että vaikken mitään enempää haluaisikaan, on pakko kertoa naiselle.

Ensi keskustelumme ei johtanut mihinkään, vaikka tuntui hän viihtyvän seurassani. Oli siinä sitten pientä välttelyä puolin ja toisin useamman kuukauden, kunnes hän tuli kysymään voisinko jäädä juttelemaan.  Nyt on jo hyvän aikaa ihmetelty, että mikä tämä juttu nyt sitten on, mutta tapaillaan edelleen.

Vierailija
35/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta vanha aloitus.

Lienee ihastumiset jo puolin ja toisin selvinneet, joten eiköhän tämä ketju ole jo valmis.

Kyllä on selvinnyt. Joku oli nostanut tämän ketjun, minä se en ollut, osui vain silmään tottakai, kun oma aloitukseni.

Olen nykyään onnellisesti parisuhteessa, enkä suinkaan tämän ketjun ihastuksen kanssa. En ymmärrä mitä näin hänessä 🙄

Tuli vähän nolo olo, kun luin omia viestejäni tässä ketjussa. 😂

Ap

36/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että hän on ja niin tietää moni muukin. Silti hän ei ota yhteyttä vaikka voisi. Miksi?

Älä loukkaannu mutta yksi vaihtoehto on sekin että mies ajattelee sinun oleva aloitekyvytön. Mitä sellaisen naisen kanssa heilastelusta tulee joka ei kykene ottamaan kontaktia?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
37/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisella miehellä tee mitään joka ei uskalla tehdä aloitetta halutessaan. Mun ex-mies oli tuollainen. Avitin vähän, pyysin treffeille yms. Siinä sitten sai olla aina aloitteen tekijänä joka asiaan. Eihän tämä uskaltanut tehdä ikinä aloitteita sängyssäkään, tuntui että koko suhde on vain minun harteillani. Väsyin ja jätin tyypin. Itkuhan siitä tuli. Ei kiitos enää ikinä munatonta miestä.

Mulla mies sanoi kun oltiin tutustumassa, että hänen on vaikea tehdä aloitteita. Jotenkin onnistuin hänet kuintenkin ”kouluttamaan” 😅 tekemään niitä esim läheisyyden ja seksin suhteen. Vaikkakin jos hän tuosta ei olisi itse sanonut luultavasti olisin itse päätynyt kärsimättömänä aina olemaan aloiteentekijä

Vierailija
38/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo tai varattu.

Vierailija
39/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ihastunut mies. Ei voi ottaa yhteyttä, kun toinen ei ole näyttänyt minkäälaista kiinnostusta. Ja miksi ap ei ota itse yhteyttä, varsinkin kun tietää toisen ihastuksesta!!? En ymmärrä miksi miehen pitää aina olla se joka pistää asioihin vauhtia. Minulle ei ainakaan ole koskaan ketään nainen tehnyt aloitetta, jos baarissa tapahtuvaa kähmintää ei oteta huomioon.

Vierailija
40/53 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin ihastunut mies. Ei voi ottaa yhteyttä, kun toinen ei ole näyttänyt minkäälaista kiinnostusta. Ja miksi ap ei ota itse yhteyttä, varsinkin kun tietää toisen ihastuksesta!!? En ymmärrä miksi miehen pitää aina olla se joka pistää asioihin vauhtia. Minulle ei ainakaan ole koskaan ketään nainen tehnyt aloitetta, jos baarissa tapahtuvaa kähmintää ei oteta huomioon.

Ei mikään super itsevarma tarvitse olla, mutta jos ei edes uskalla lähestyä onhan sen aika turn off. Kyllä suurin osa naisista kuitenkin haluaa, että mies tekee sen ekan siirron. Rohkeasti lähesty tätä naista ei sulla ole mitään hävittävää päinvastoin. Voit vaikka viestillä eka kysyä kuulumisia ja kysyä kahville

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän