Miksi osa miehistä tekee minulle näin?
Eli siis kohdannut jo useita miehiä, jotka alkavat kiusata minua niin, että sanovat että ovat kiinnostuneita jostakin toisesta naisesta. Tai sitten ihan esim tekevät jonkun Feikki-lumoutuneen ilmeen nimenomaan esim vieressäni seisovalle naiselle samalla katsoen minun reagointia? Toi on todella ärsyttävää ja pidän näitä miehiä nössöinä. Mutta tekeekö miehet yleisesti tätä monillekin, koska itse olen usein joutunut näihin tilanteisiin. Ja useimmiten nämä miehet ei ole niitä miehekkäitä miehiä, vaan monesti just päin vastoin. Ja joukossa esim miehiä jotka tuttuja joiden aloitteisiin en ole vastannut, mutta myös ihan tuntemattomia esim kadulla tehdään tätä joskus myös. Mitä ihmettä? 😂
Kommentit (41)
Tämä palsta on kyllä ihan täysi pöpilä :D
Miten sä ap voit noin niinkun muuten?
Ehkä sussa on jotain joka vetää tuollaista käytöstä puoleensa. Alitajusesti toki.
Ehkä sussa on jotain joka vetää tuollaista käytöstä puoleensa. Alitajusesti toki.
-tää se on oltava, mutta että mikä siinä on taustalla. Outoa. 😁
Ja joo, en mä tällaista livenä puhuis, kai.
Samaa mieltä. Mietin vaan, että kuinka pahassa darrassa ihmiset lähtevät kirjoittelemaan palstalle nyt sunnuntaiaamuna
Se on pienisieluisten miesten tapa tarkistaa, millaista valtaa heillä on sinun tunteisiin.
Se teettää kaikenlaista harhaa kun päässä viskoo. Ei tarvi olla iso vika kunhan se on oikeassa paikassa.
Miehet ovat aina harrastaneet tätä ja sitä sanotaan kiusanteoksi! Yritä olla piittamatta tipantippaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Se on pienisieluisten miesten tapa tarkistaa, millaista valtaa heillä on sinun tunteisiin.
Mies jolla surkea itsetunto tekee noin. Tarkoitus on saada sinut epävarmaksi, päästä niskanpäälle.
Pyrkimys on yrittää pönkittää omaa surkeaa egoaan.
Pysy kaukana näistä. Mitään hyvää ei tuollaisen kanssa olemisesta seuraa. Ole tarkempi kenen kanssa alat tekemisiin. Sellaisiakin miehiä löytyy joilla itsetunto on terve eikä tarvetta yrittää polkea toista alas päästäkseen itse niskan päälle. Terve tunne-elämä.
Ihme ja kumma, en ole koskaan tavannut, siis tutustunut, tuollaista miestä.
Mikäli nyt ymmärsin mitä aloittaja yrittää kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kyllä ihan täysi pöpilä :D
Ei itse palsta vaan ihmiset siellä (minua lukuunottamatta)
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt kovin ihme ja kumma ole, ettet ole tavannut, kun nämä miehet ovat aloittajan mielikuvituksen tuotetta.
-no oo onnellinen, nimittäin mä kohtaan tätä käytöstä Paljon. Ja olen hyvännäköinen ja fiksu, että en tiedä johtuuko se jopa siitä sitten. Kivempaa tietty olisi jos ei tarvitsisi kohdata näin huonoa käytöstä ja vielä useinkin.
No ei se nyt kovin ihme ja kumma ole, ettet ole tavannut, kun nämä miehet ovat aloittajan mielikuvituksen tuotetta.
-jaahas, pidä vaan luulos ja mielipiteesi ihan omanas, tartte kuluttaa aikaa mun juttuihin.
Kyllä on pakko sanoa että naisella on harhat, ja itsetunto kohillaan kun luulee että kadulla joku tuntematon mies yrittää kiusata häntä esittämällä kiinnostunutta jostain toisesta naisesta.
ap, maailma ei pyöri ympärilläsi, ne miehet eivät edes huomanneet että olet olemassa.
Jotkut aloittaa triangulaation ennen kuin edes treffeille on päästy. Ne on nykyään niin hätäisiä että ei jaksa edes kunnolla tavata kun pitää jo aloittaa kaikki narsistien elkeet ja henkinen pahoinpitely. Toista oli psykot ja narskut ennen kun ne jaksoi odottaa että uhri edes jotenkin kiintyi ennen kuin alkoivat pahoinpidellä. Tuota nykyajan narskujen käytöstä voisi verrata ennenaikaiseen laukeamiseen. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut aloittaa triangulaation ennen kuin edes treffeille on päästy. Ne on nykyään niin hätäisiä että ei jaksa edes kunnolla tavata kun pitää jo aloittaa kaikki narsistien elkeet ja henkinen pahoinpitely. Toista oli psykot ja narskut ennen kun ne jaksoi odottaa että uhri edes jotenkin kiintyi ennen kuin alkoivat pahoinpidellä. Tuota nykyajan narskujen käytöstä voisi verrata ennenaikaiseen laukeamiseen. Noloa.
Lääkkeet!
Mä oon huomannu saman. Tosin ei ne musta ole kiinnostuneita. Käyttävät vaan mua keinona päteä ja osoittaa mahtiaan kiinnostuksen kohteelleen kehumalla tätä ja lyttäämällä mua. Mun avulla saadaan mielitietty kokemaan itsensä ainutlaatuiseksi.
En saanut mitään selvää tekstistäsi.