Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa miehistä tekee minulle näin?

Vierailija
10.04.2022 |

Eli siis kohdannut jo useita miehiä, jotka alkavat kiusata minua niin, että sanovat että ovat kiinnostuneita jostakin toisesta naisesta. Tai sitten ihan esim tekevät jonkun Feikki-lumoutuneen ilmeen nimenomaan esim vieressäni seisovalle naiselle samalla katsoen minun reagointia? Toi on todella ärsyttävää ja pidän näitä miehiä nössöinä. Mutta tekeekö miehet yleisesti tätä monillekin, koska itse olen usein joutunut näihin tilanteisiin. Ja useimmiten nämä miehet ei ole niitä miehekkäitä miehiä, vaan monesti just päin vastoin. Ja joukossa esim miehiä jotka tuttuja joiden aloitteisiin en ole vastannut, mutta myös ihan tuntemattomia esim kadulla tehdään tätä joskus myös. Mitä ihmettä? 😂

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä naisena imartele, jos mies on naisen seurassa ja kuolaa/katselee mun perään. Ei tarvitsis sellaisen tulla tuttavuutta tekemään. Tuntuisi jo sen naisen puolesta pahalta ja miehen käytös olisi aika moukkamaista.

Vierailija
22/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pakko sanoa että naisella on harhat, ja itsetunto kohillaan kun luulee että kadulla joku tuntematon mies yrittää kiusata häntä esittämällä kiinnostunutta jostain toisesta naisesta.

ap, maailma ei pyöri ympärilläsi, ne miehet eivät edes huomanneet että olet olemassa

-Lähinnä tarkotan tilanteita, missä esim mies vähän flirttaa ja en lähde mukaan (esim työelämä tms), niin sen jälkeen etenkin kohdannut tätä. Ja myös olen kohdannut muuallakin. Ja myös esim treffeillä mies on saattanut kehuskella jollain naisella ollen silti musta kiinnostunut (haluaa suhteen tai treffeille uudelleen), eipä paljoa kiinnosta suhteet tollasten miesten kanssa. Ja suurimmassa osassa tapauksia olen paljon virhättävämpi kun nämä "kehutut" naiset ja joskus se sanotaan jopa ääneen, mutta silti kiusataan? En vaan nää logiikkaa ja kiinnostus loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP koskaan seurustellut kenenkään kanssa?

Vierailija
24/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää alapeukuttelu oikein on. Tää on ihan oikea ilmiö. Osa miehistä pyrkii käyttämään hajoita ja hallitse toimintaa. Oikein leikkivät muiden tunteilla.

Vierailija
25/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaatte ja loukkaatte ap:tä? Miksi tuollaista ei saisi kysyä? Mitä ihmeen kateellisia ja julmia sadisteja täällä pyörii odottelemassa, että pääsee kiusaamaan kirjoittajia?

T. Myöskin tällä palstalla käytännössä aina kiusatuksi päätyvä

Vierailija
26/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on pakko sanoa että naisella on harhat, ja itsetunto kohillaan kun luulee että kadulla joku tuntematon mies yrittää kiusata häntä esittämällä kiinnostunutta jostain toisesta naisesta.

ap, maailma ei pyöri ympärilläsi, ne miehet eivät edes huomanneet että olet olemassa

-Lähinnä tarkotan tilanteita, missä esim mies vähän flirttaa ja en lähde mukaan (esim työelämä tms), niin sen jälkeen etenkin kohdannut tätä. Ja myös olen kohdannut muuallakin. Ja myös esim treffeillä mies on saattanut kehuskella jollain naisella ollen silti musta kiinnostunut (haluaa suhteen tai treffeille uudelleen), eipä paljoa kiinnosta suhteet tollasten miesten kanssa. Ja suurimmassa osassa tapauksia olen paljon virhättävämpi kun nämä "kehutut" naiset ja joskus se sanotaan jopa ääneen, mutta silti kiusataan? En vaan nää logiikkaa ja kiinnostus loppuu.

Sun tekstistä puuttui nyt loogisuus.

Vierailija
27/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmat. Kokevat sinut jotenkin uhkaavana. Pelko menettää kuviteltu kontrolli.

Eivät kykene tasavertaiseen  parisuhteeseen vaan on tarve koko ajan yrittää pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan. 

Ei parisuhde ainesta.

Vierailija
28/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa, miks tää keskustelu aiheuttaa näin negatunteita??? Haloo! Jos ei teitä isketä joka puolella, niin joitain muita kuitenkin isketään. Älä ota sitä ittees.

Vierailija
29/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää alapeukuttelu oikein on. Tää on ihan oikea ilmiö. Osa miehistä pyrkii käyttämään hajoita ja hallitse toimintaa. Oikein leikkivät muiden tunteilla.

Todellakin. Täällä palstalla ilmeisesti päivystää iso porukka naisia, joiden elämäntehtävä on lytätä muita ihmisiä.

Ilkeitä ja manipuloivia miehiä todellakin on olemassa, vaikka ne kiusaajien oma miehet varmaankaan eivät ole sellaisia (sillä muuten eivät jaksaisi ilkeää kumppaniaan - kiusaajanaisillahan on aina itsellään tossukkamaisen kiltti mies). Sen perusteella kiusaajat luulevat, että kaikki miehet ovat niitä kivoja ja fiksuja.

Vierailija
30/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäväähän se on kun pyörittää useampaa miestä ja miehet tekee saman itselle

Vierailija
31/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa, miks tää keskustelu aiheuttaa näin negatunteita??? Haloo! Jos ei teitä isketä joka puolella, niin joitain muita kuitenkin isketään. Älä ota sitä ittees.

Keskittykää sitten siihen iskemiseen eikä sivullisten mollaamiseen. Vai eikö omat rahkeet riitä vaan pitää sotkea sivullisia mukaan. Kyllä sen huomaa sokeakin kun toista naista vaan kokoajan kehutaan ja ylistetään ja toista tylytetään. Noloa sanon minä.

Vierailija
32/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelma, se että olet nainen? Mitä eroa sillä on sanooko joku mies jollekkin miespuoliselle että onpas hyvännäköinen toi nainen tuolla, tai naispuoliselle, kaikki ollaan ihan samanarvoisia. Ei sulla ole mitään oikeutta olettaa että se mies tykkäisi sinusta tai haluaisi sinulta mitään muuta kuin ehkä mielipiteen asiasta.

Vierailija
33/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä. Sitä ei vaan haluta myöntää.

Vierailija
34/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naisena molemmissa "rooleissa". Joku vappu satuin juttelemaan tuntemattoman pariskunnan kanssa ja se mies alkoi avoimesti kehumaan minua naiselleen, koska olin niin hoikka (nälkiintynyt opiskelija). Toisilla kerroilla taas mies, jota olin tapaillut alkoi mm. näyttää jonkun naisen kuvaa kysyen, eikö tämä ole uskomattoman kaunis ja kyseli sitten minulta naisesta, koska tiesin hänet harrastuksieni kautta. Ei ollut ensimmäinen kerta häneltä, mutta viimeinen sitten. Olisihan sitä itse voinut tehdä aivan samaa, mutta en viitsinyt alentua moiseen opetustuokioon aikuisen miehen suhteen.

Vierailija
35/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että tällainen voi johtua miehen huonosta itsetunnosta yhdistettynä sitten sen verran ikävään luonteeseen, että haluavat alentaa sua. Ehkä pitävät sua kauniina, suosittuna ja "liian" itsevamana. Joillakin huonoitsetuntoisilla on taipumus luulla jostain syystä toisia ihmisiä, varsinkin siis viehättäviä ja fiksuja, ylpeiksi tms. vaikkeivät olisikaan. Tämä johtuu alemmuudentunteista, joita tämä toinen viehättävä ihminen herättää tällaisessa huonoitsetuntoisessa.

Kokevat siis alemmuutta ja haluavat alentaa/lytätä tätä toista ja aiheuttaa sille toiselle epävarmaa ja oloa. Koska itse ovat epävarmoja. Purkavat omaa, ihan vain viehkeän fiksun olemassaolosi aihettamaa epämukavaa oloa toiseen, ei noissa kertomissasi tilanteissa suhun... Eivät luultavasti tiedosta typerää käytöstään, tai sen oikeita syitä itse. Ehkä kyse suurinpiirtein tällaisesta tai vastaavasta?

Vierailija
36/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisisiä lapsellisia pelejä, egoilua ja testejä, vertailua ja kilpailuttamista tuollainen. Tympeää, Ikävää ja ihan keskenkasvuista.

Vierailija
37/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mistä niitä kypsiä miehiä löytää? Tätä on tehnyt mulle jopa 5kymppiset,itse 3kymppinen.

Vierailija
38/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien elämä on "rankkaa".

Vierailija
39/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei koskaan aikuistu.

Vierailija
40/41 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sussa on jotain joka vetää tuollaista käytöstä puoleensa. Alitajusesti toki.

Ainakin itselle tuota teki miehet silloin nuorena, kun olin huono-itsetuntoinen ja turhankin mustis eikä suhde muutenkaan ollut oikein mistään kotoisin, mutta läheisriippuvaisena ja epävarmana sitä roikkui vaikka missä virityksissä.

Kai se sitten oli kiva nähdä mut vielä normiakin epävarmempana kun piti kehua kuinka joku vaikka telkkarissa/leffassa tai jonkun kaverin uusi tyttöystävä oli tosi kaunis ja hyväkroppainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän