Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitkaa tämä miehen viesti!

Vierailija
03.10.2015 |

Sain viestin yhdeltä tuttavamieheltä. Siinä lukee: "Näinä aikoina sitä miettii usein mitä tapahtuu ja miksi. Ja miten. Kai se kuuluu ihmisyyteen? Sitten miettii mitä ei ole tapahtunut. Ehkä toisessa ulottuvuudessa. Vai tässä?" Mitä hän oikein yrittää sanoa? :D

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä lähettämään sinulle selkokielinen viesti. Ei kenenkään tarvitse yrittää tulkita sekavia sepustuksia. Ainakaan itse en vaivautuisi.

Vierailija
22/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tai on ollut ihastunut sinuun, mutta ei ihan varma näistä tunteistaan. Miettinyt mielikuvituksessaan, millaista olisi voinut olla sinun kanssa. Päätyykö elämässä yhteen oikeiden ihmisten kanssa. Sanoo sen niin epäselvästi, että vaikka toivoo sinun tajuavan merkityksen, niin voi vedota, ettei sitä tarkoittanut, jos tarvis. Odottaa nyt sinulta vastakaikua samoissa merkeissä (oletko ollut ihastunut, oletko miettinyt häntä), jos ei vastakaikua tule, niin unohtaa koko jutun. Hyvin varovainen lähestymisyritys, josta ei itsekään varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kauan sitten tuollaisen runoilijan kanssa. Suhde kaatui siihen, ettei mistään asioista saanut kunnolla tolkkua, kun kaikki oli epämääräistä liirum-laarumia. Se kävi lopulta niin pahasti hermoilleni, että tajusin lopettaa suhteen, enkä ole katunut.

Vierailija
24/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:44"]

Kannattaisikohan kysyä mitä tarkoitti.. ;)

[/quote] Ei kannata. Tuollaisiin epämääräisiin pilvissä eläjiin ei kannata sekaantua.

Vierailija
25/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa tehdä taikoja sun kanssa ja kyselee suht urpolla tavalla että ootko messis.

Vierailija
26/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtii pakolaiskysymystä. Mutta miksi juuri sinulle on arvoitus.

Vierailija
27/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä lähetteli tommosia viestejä.
Paljastui narkkariksi!
Tuli heti mieleen että aineissa!

Vierailija
28/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin miehelle viestin, jossa sanoin etten oikein ymmärtänyt. Mies vastasi: "Niin. Ymmärrys, siitähän se lähtee. Minä olen ainakin ymmärtänyt paljon asioita, toivon, että sinäkin? Yhteisymmärrys...?" Voi luoja :D

Ap

Vierailija
29/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:10"]Lähetin miehelle viestin, jossa sanoin etten oikein ymmärtänyt. Mies vastasi: "Niin. Ymmärrys, siitähän se lähtee. Minä olen ainakin ymmärtänyt paljon asioita, toivon, että sinäkin? Yhteisymmärrys...?" Voi luoja :D

Ap
[/quote]

Omg. Reps. Kuvittelee varmaan olevansa oikeen mielenkiintoinen ja mysteerinen. Voi jeesus. Niin olikai hän vapaa? Jos on varattu ukko ni pistä viestit eteenpäin puolisolle. Pliis. Vitsi kuin urpon vaikutelman antaa itestään.

Vierailija
30/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko laittanut aineilla päänsä sekaisin tai sitten ne kaksi aivosolua löysivät lopulta toisensa eivätkä osaa toimia yhdessä. Tai sitten laittanut päänsä sekaisin jollain uskonnolla. Tai hänelle on tullut joku kriisi siitä ettei hänellä ole vaimoa ja päättänyt että sinähän oletkin sopiva hänelle ja kuvitellut päässään jo 2,7 lasta teille omakotitaloon, jossa ette kuitenkaan ole vaan jossain hienossa ravontolassa nauttimassa viiniä vaikka rahaa ei olisi oikeasti teillä kun arkimaitoon kotiin kannettuna. Elää siis jossain harhoissa. On sitä mieltä että teidät on tarkoitettu yhteen, eikä hahmota yhtään sitä että sinä et koe samoin.

Kannattaa vastata että ymmärrät sen verran ettei tuollaisilla tyhjän pohdinnoilla ole virkaa sinun elämässäsi ja toivotat onnea että mies löytää jonkun sellaisen pohtimaan tuollaisia joka kokee että tuollaisella on jotain virkaa.

Voit ihan vapaasti muotoilla viestin vähemmän töykeäksi, itse kun olen kuuluisa olemattomista diplomaatin taidoistani, mutta en uskalla suositella että kovinkaan lähelle tuota miestä päästäisit.

Vierailija
31/50 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäny sieniä

Vierailija
34/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri taitaa olla tripeillä.

Vierailija
35/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kasassa oleva kaveri. Turha käyttää aikaa tuollaisen tulkintaan.

Vierailija
36/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kyse huumeista. Jotkut tomppelit yrittää tehdä naiseen vaikutuksen esittämällä syvällistä, vaikka eivät ole. Tuloksena mitäänsanomatonta skeidaa. Sitä siis toivoisi, että kyse olisi huumeista eikä täydellisestä arvostelukyvyttömyydestä.

Vierailija
37/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa ihan eksältäni joka oli sieniteetä lipittävä narsisti.

Minun myös. Vaikka tuskin sama tyyppi.

Vierailija
38/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin miehelle viestin, jossa sanoin etten oikein ymmärtänyt. Mies vastasi: "Niin. Ymmärrys, siitähän se lähtee. Minä olen ainakin ymmärtänyt paljon asioita, toivon, että sinäkin? Yhteisymmärrys...?" Voi luoja :D

Ap

Apua! :D Lähetä vielä jotain sille!

Vierailija
39/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua! :D Lähetä vielä jotain sille!

Joo laita ap, mitähän sieltä tulis? "Mitä tarkoittaa mitä tarkoitan? Mitä tarkoittaa mitä, onko se mitään vai ymmärränkö itsekään... Ymmärrätkö sinä, toivon niin?"

Vierailija
40/50 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain viestin yhdeltä tuttavamieheltä. Siinä lukee: "Näinä aikoina sitä miettii usein mitä tapahtuu ja miksi. Ja miten. Kai se kuuluu ihmisyyteen? Sitten miettii mitä ei ole tapahtunut. Ehkä toisessa ulottuvuudessa. Vai tässä?" Mitä hän oikein yrittää sanoa? :D

Eikö tuo ole ihan selvää suomea? Miksi siihen tulkkia tarvitsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi