Tulkitkaa tämä miehen viesti!
Sain viestin yhdeltä tuttavamieheltä. Siinä lukee: "Näinä aikoina sitä miettii usein mitä tapahtuu ja miksi. Ja miten. Kai se kuuluu ihmisyyteen? Sitten miettii mitä ei ole tapahtunut. Ehkä toisessa ulottuvuudessa. Vai tässä?" Mitä hän oikein yrittää sanoa? :D
Kommentit (50)
Jäi kiinnostaa mitä mies oli vetäny. Saiko ap selville?
He asuvat nyt yhdessä ja testiin tuli plussa.
Vierailija kirjoitti:
Sain viestin yhdeltä tuttavamieheltä. Siinä lukee: "Näinä aikoina sitä miettii usein mitä tapahtuu ja miksi. Ja miten. Kai se kuuluu ihmisyyteen? Sitten miettii mitä ei ole tapahtunut. Ehkä toisessa ulottuvuudessa. Vai tässä?" Mitä hän oikein yrittää sanoa? :D
Mitä kamaa vetää? Kysypä siltä.
Lähetti viestin väärään numeroon. Älä innostu liikaa.
Lähetä viesti "En ymmärrä, kirjoita suoraan kuten miehet"
Taitaa olla melkoinen juupajaapamies, ei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen, ei se tuosta selvemmäksi muutu.
t.mies
Pelottava. Ei varmasti kukaan tuollaisesta kiinnostu. Ihan kirjoittajan oman pään sisällä. Lähinnä tulee pelko hoitamattomassa mielenterveyshäiriöstä. Tai sitten, jos on oikeasti tyhmä ja ehkä jokin kielellinen häiriö, dysfasia/autistiset piirteet, niin voi toki tuollaista " outoa" tekstiä tuottaa, kun on viestiminen kirjoittamalla lähtökohtaisesti vaikeaa. Tai sitten heikko älykkyystaso ja yritys olla runollinen. Mutta ei kai tosta kukaan kiinnostu? Neuvo yrittämään ensi kerralla ihan konkreettisella viestillä. Mitä hän itse toivoo tapahtuvan ja mitä kokee tapahtuneen
Humalassa, yrittää olla runollinen mutta oikeasti pirun ärsyttävä. Näitä sattuu.
Tää kuulostaa ihan mun yheltä tutulta, joka ei oikein itekään tiedä mitä haluaa elämältään. Välilllä suunnittelee perheen perustamista, toisinaan vajoaa takasin huumemaailmaan. Se on lähetelly mulle joskus ton tyyppisiä viestejä; joku pointti kyllä on, mutta selkoa ei saa. Kai haluaa muistuttaa, että on olemassa, ja että pohdittu on.
Varmaan joku vähän mt-potilas, tai paljonki