Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt Hollolassa?

Vierailija
10.04.2022 |

Mitä jäi mieleen? Suosittelisitko tutustumaan kun matkattaa vähän.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä asuu Partasen veljekset, jotka terrorisoivat seutua.

Ketäs nää on?

Vierailija
42/56 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Hollolassa lapsuuden ja nuoruuden. Paikkakunnassa ei sinällään mitään vikaa, mutta koulukiusattuna en halua muistella noita aikoja.

Meinattiin ostaa tontti sieltä Salpakankaan koulun takaa, jossa on nyt uusi asuinalue. Mutta en halunnut kasvattaa lapsiani Hollolassa omien kokemusten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan jees, samanlainen tuppukylä kun muutkin tämän kokoiset. Viime aikojen järjettömiä päätöksiä asukkaiden kannalta oli lopettaa lukio. Mutta aikoinaan kun lapset oli pieniä niin arvottiin että jäädäänkö Hollolaan vai ostetaanko Lahdesta talo niin päätimme jäädä. Päiväkodit ja koulujen sijaintien perusteella, sekä terveydenhuolto toimii paremmin vieläkin.

Vierailija
44/56 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini muutti sinne vuosikausia sitten, kun miehensä sai sieltä rahakkaan työpaikan.

Erittäin maaseutumaista, vaikka asuvatkin kaava-alueella. Heillä on iso omakotitalo. Silti heille murtauduttiin, kun olivat ulkomaanmatkalla. Oli jotain baltialaista porukkaa. Tavaroita ei saatu takaisin.

Lukioon kannatti lastensa kulkea lahteen, niin pääsi paremman tason lukioon.

Kaverini joutuu käymään Helsingissä työssä. Nykyään lapset asuu itsekseen. Toinen Helsingissä ja toinen Lahdessa.

Vierailija
45/56 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollola ja lahti täyttä paskaa !!!!!!!

Vierailija
46/56 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyny.t Punaisia tiilitaloja joka puolella, muuta en muista.

Vierailija
47/56 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Laura ja Heli oo hollolalaisii?

Vierailija
48/56 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin laaja alue, ulottuu melkein Lahden ympäri. Pääosin hyvin luonnonläheistä.

Vierailija
49/56 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hollolan kiikunlähteellä olen käynyt :D Kannattaa ehdottomasti mennä, kaunis turkoosi lähde.

Kiikunlähteelle menevä Kiikuntie on suljettu.  "Kiikunlähde on herkkä ja ainutlaatuinen luontokohde, joka sijaitsee kokonaan yksityisillä mailla. Lähdettä ympäröivä maasto on kulunut runsaiden vierailijamäärien vuoksi, ja asukkaille on aiheutunut häiriötä. Muistathan, että jokamiehenoikeus ei ulotu pihamaille tai yksityisille laitureille, eikä roskaaminen tai kotirauhan häiritseminen kuulu koskaan asiaan. Kiikunlähteen parkkipaikka on suljettu ja toivomme, että tässä kohteessa ei toistaiseksi vierailtaisi lainkaan."

https://book.visitlahti.fi/fi/tehtava/1178870/kiikunl%C3%A4hde/showdeta…

Kiikuntie sinällään on ihan läpiajettavissa mutta itse lähteen ollessa suojeltava kohde niin sinne ei suositella menemään. Korona aikana ihmiset kävivät kiikunlähteellä toistuvasti muunmuassa paskalla hamstraamia vessapapereita hyväksikäyttäen. On sinne joskus joku jauhesammuttimenkin tyhjentänyt.

Vierailija
50/56 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 19 v neitosta saatilla. Myöhemmin ryhtyi laulualalle.

Vierailija
51/56 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpikylä, paska paikka asua, joka puolella saadaan tehä mitä vaa, tappaa ihmisiä ilman sanktioita!

Vierailija
52/56 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa.

Vierailija
53/56 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just hirveen hyvä Hollola🤣🤩

Vierailija
54/56 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt. Olin siellä jossain metsässä yötä. Silloin kuulin elämäni ensimmäistä kertaa kaulushaikaroiden... ei sitä voi lauluksi kutsua, ehkä se on ääntelyä. Tosin en silloin yöllä tiennyt, mikä ihmeen otus pitää sellaista ääntä. "Nuoriso varmaankin"

Vierailija
55/56 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea paikka, koulukiusaajia, yhteiskunnan elättejä joka puolella, narkkareita. En suosittelisi kellekään. Kaikki varastetaan mikä irti lähtee, jos ei lähde niin rikotaan. Kuntapäättäjät totaalisen aivokuolleita.

Vierailija
56/56 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden raviradalla, joka itse asiassa on Hollolassa.