Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt Hollolassa?

Vierailija
10.04.2022 |

Mitä jäi mieleen? Suosittelisitko tutustumaan kun matkattaa vähän.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri asuu siellä. Muutti sinne miehen vuoksi paljon suuremmasta kaupungista. Nyt heillä on perhe.

Piti aluetta lintukotona, kunnes heille murtautui porukka liettualaisia heidän ollessaan matkoilla. Mitään ei saatu takaisin.

Vierailija
22/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Olin siellä jossain metsässä yötä. Silloin kuulin elämäni ensimmäistä kertaa kaulushaikaroiden... ei sitä voi lauluksi kutsua, ehkä se on ääntelyä. Tosin en silloin yöllä tiennyt, mikä ihmeen otus pitää sellaista ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollola, ohitetaan pysähtymättä.

Jos ohitat aina pysähtymättä niin sehän tarkoittaa vain sitä, ettet tiedä Hollolasta yhtään mitään etkä ole kovin pätevä tänne kirjoittamaan? Hollola on hyvin suuri kunta ja pelkkä "ohi ajaminen" ei anna sinulle minkäänlaista kuvaa ko. paikasta.

Vierailija
24/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollola on paskaa!

T. lahtelainen

Vierailija
25/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska paikka!

Ulkopaikkakuntalaiset/vierailijat hakataan siellä!

Täysin sulkeutunut, homogeeninen junttila!

Tämä!

Ensin kysytään, mistä olet, ja jos et ole Hollolasta, sulle uhitellaan:"Mee himaas!", mutta nämä juntit eivät päästä sinua himaan ennen heidän antamaa turpalöylyä!

Vierailija
26/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska paikka!

Tämä!

Ensin kysytään, mistä olet, ja jos et ole Hollolasta, sulle uhitellaan:"Mee himaas!", mutta nämä juntit eivät päästä sinua himaan ennen heidän antamaa turpalöylyä!

Siis millaisia ihmisiä te oikein tunnette? Tai missä piireissä te oikein liikutte?

Puoli sukuani ja myös kavereitani on Hollolasta kotoisin eikä kukaan ole tuollainen... täysin normaaleja, hyvätapaisia ihmisiä.

Vierailija
27/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuu Partasen veljekset, jotka terrorisoivat seutua.

Vierailija
28/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ohitat aina pysähtymättä niin sehän tarkoittaa vain sitä, ettet tiedä Hollolasta yhtään mitään etkä ole kovin pätevä tänne kirjoittamaan? Hollola on hyvin suuri kunta ja pelkkä "ohi ajaminen" ei anna sinulle minkäänlaista kuvaa ko. paikasta.

Miten sua noin riipii? Asuin mä siellä vähän aikaa, mutta just tuollaisen turhan ärhäkän loukkaantuneen suhtautumisen vuoksi se oli vain pii-pah-lus. Nykyisin menen tosiaan pysähtymättä ohi.

Vierailija
29/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailukeskus on kiva taukopaikka lasten kanssa. Siistit vessat ja muutama kauppa, useampi paikka josta saa syötävää. Luomuleipomo on ehdoton, sieltä saa hyviä possumunkkeja!

Vierailija
30/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoa olen käynyt katsomassa ja se on kyllä ihan näkemisen arvoinen.

Vierailija
31/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjasto ainakin on!

Vierailija
32/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Hollolassa. Siellä on mm. hyvät ulkoilumaastot kolmen eri kokoisen Tiilijärven ympäristössä, suosittu uimaranta yhden niistä rannalla. Jo aiemmin mainittu näkötorni on kiva kiivetä. Lisäksi siellä on tietenkin Messilä, jonka leirintäalueella olen käynyt kesäisin telttailemassa ja uimassa. Seurakunnan omistama Parinpellon leirikeskus on myös tutustumisen arvoinen paikka ja aikoinaan seurakunnalta voi myös vuokrata puulämmitteistä rantasaunaa Vesijärven rannalta.

Ihan kiva paikkakunta.

Vierailija
33/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sua noin riipii? Asuin mä siellä vähän aikaa, mutta just tuollaisen turhan ärhäkän loukkaantuneen suhtautumisen vuoksi se oli vain pii-pah-lus. Nykyisin menen tosiaan pysähtymättä ohi.

Sinun pitää ajaa jokaisen paikkakunnan ohi, jos tuohon lähdet. Kaikkialla asuu loukkaantuvia ihmisiä. 

Vierailija
34/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messilässä olen käynyt ja Kukonkoivun frisbeegolfradalla. Pullapojilla muutaman kerran.

Vierailija
35/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollolan kirkolla on tai ainakin oli ennen koronaa aivan huippuhyvä lounasravintola Kunnantupa.

Toivoisin että Pyhäniemen kartano avattaisiin taas, museona tai jotain. Se on ollut pitkään myynnissä.

Messilä on hauska. Rantatiet kirkonkylän maisemissa ovat upeat.

Vierailija
36/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska paikka!

Tämä!

No nyt oli kyllä

Vierailija
37/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin seitsemän vuotta, muutin pois hiljattain. Ihan mukava paikka tuo on, ei kovin vilkas menomesta mutta luonto on lähellä ja perheille varmastikin rauhallinen paikka. Jos ihan vaan matkailumielessä käytte, niin suosittelen käymään kirkonkylällä katsomassa kirkkoa, lähellä on myös Kapatuosian linnavuori jonka näkötornissa voi käydä. Joka toinen kesä kirkonkylällä on järkätty myös keskiaikamarkkinat, ihan kiva tapahtuma vaikka ei mikään iso olekaan. Kuntakeskus on melko pieni, mutta ajaa asiansa kun Lahti on kuitenkin melko lähellä. Tiilijärvien ympäri menee vaellusreitti, Iso-Tiilijärven vesi on todella kirkasta ja järveltä löytyy laituri. Pirunpesä Messilän lähellä on myös ihan hauska nähdä, jos luonnossa tykkää liikkua.

Vierailija
38/56 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilijärvien ympäri menee kiva lenkkipolku (tosin taitaa olla vielä lumen peitossa).

Vierailija
39/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin tuolla järvien seudulla 15vuotta enkä ikinä törmännyt noihin veljeksiin.

Hyvin rauhassa sai olla ja lenkkeillä.

Vierailija
40/56 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä keksit ihan itse että olen aina ohittanut Hollolan pysähtymättä.