Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin 2 viikkoa lomalla, miehen piti huolehtia kämpästä

Vierailija
03.10.2015 |

Tällä hetkellä tekisi mieli vain itkeä tai vaihtoehtoisesti lyödä tuota kirveellä päähän. Tiskit lojui kaikki likaisena altaassa, lattia, sohva ja muut tekstiilit täynnä kissankarvaa. Vaatteet lojui likaisina siellä täällä. Kissa oli elänyt nappuloilla ja laatikko likainen eli oli sitten kussut pitkin kämppää. Kun ei jaksanut tiskata niin osti (minun rahoillani) kertakäyttöastiat. Niitä lojuu likaisena joka paikassa, kun pitivät poikien kesken pienet bileet. Lähdin ystävän luo ja sanoin, että jos kämppä ei ole ylihuomenna puhdas niin en sinne enää palaa. Vitutt.. Kun toiseen ei voi yhtään luottaa! Luojan kiitos emme ole kihloissa tai naimisissa eikä ole lapsia. Kirjoitan lisää kun pääsen koneelle.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti otit myös kissan mukaan, etkä jättänyt sinne läävään asumaan ilman hoitoa.

Vierailija
2/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Sääliksi käy :c Koitahan pärjäillä, jookosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin kävi ihan ekaksi sääliksi sitä kissa rukkaa! Et kai jättänyt sitä kissaa sinne rääkättäväksi vielä pariksi päiväksi?

Ja nyt sitten pysyt päätöksesi takana eli jos mies ei saa siivottua niin et mene itse siivoamaan vaan tavarat kasaan ja menoksi kohti parempaa elämää.

Tuollaisen itsekkään lapsi-sika-miehen kanssa en voisi elää kyllä päivääkään...

Vierailija
4/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on kyllä mukana.

Ap

Vierailija
5/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi miehen todellinen luonne eli laiskuus ja sotkuisuus paljastua ja se että sinä taidat olla se joka teillä tekee kaikki kotihommat...

Vierailija
6/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee mies. Ei taida paljon välittää, kun ei ollut tehnyt edes mitään "paniikkisiivousta" juuri ennen tuloasi. Tai ettei ole huolehtinut kissasta. En kyllä tiiä mitä tollasen kanssa tekis, jos ei oo oma järkikään sanonu, että pitäis siivota...  Että muuttuuko tilanne siis jatkossakaan.

Vierailija
7/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että muuttuu toi tilanne.

meillä 7 vuoden liitossa ainoot riidat tulee siitä kun toinen ei siivoo jälkiään, mies siis.

Vituttaa ihan sikana mutta minkäs teet. Ite oon miettiny sitä erilleen muuttoa, eli sotkekoon ja maatkoon omissa roskissa ja jätteissä ja pyykeissänsä sitten siellä omassa kämpässänsä.

Miehen oma kommentti: "en mä huomaa mitään sotkua. ei se mua häiritse".

Tsempit ap:lle!

Vierailija
8/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laitat sen tiskaan. Ja sit häivyt.

Asutteko siis yhdessä, ilmeisesti kyllä?

Jos jatkatte yhdessä niin selkeet pelisäännöt siivouksesta, erimielisyyksien ehkäisemiseksi.

Vierailija
9/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee siis niin, että käskemällä kyllä tekee.

Ilmeisesti olisi pitänyt soittaa joka päivä kolme kertaa ja kertoa mitä pitää milloinkin tehdä. "Vie tiskit altaaseen, huuhtele ettei jää haisemaan, anna kissalle märkäruokaakin, sen tölkin aukaisu ei ole niin vaivalloista mitä luulet, pese sen jälkeen kuppi ettei se ala haista"

Suurimman osan kotitöistä tehnyt aina minä.

Ap

Vierailija
10/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun tuli nyt ilmi. Mäkeen vaan tuollainen ukko.

Vierailija
11/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei, mun ex teki samalla tavalla!
Meillä tosin oli kaksi kissaa ja koiraa ja ne kaikki olivat sitten pissineet ja sontineet pitkin lattioita, kun hiekkalaatikot olivat likaiset ja koirat eivät olleet päässeet tarpeeksi usein pihalle.
Jokainen astia oli myös likaisena altaassa lillumassa limaisessa "huuhtelu"vedessä ja pyykit pitkin lattioita kissanpissaisena.
Haju oli päätähuumaava.

Vierailija
12/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on toki erilaisia siisteyskäsityksiä. Itsekään en mikään siistein ihminen ole, mutta kyllä nyt edes kissan hiekkalaatikosta pitäisi huolehtia, ja jos sotku ei itseä haittaa niin sentään siivota vähän ennen kuin toinen tulee kotiin.

Vierailija
13/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain iloinen että olet tarpeellinen joka nuo asiat yleensä tekee. Mies sitten huoltaa ja tankkaa auton ja vaihtaa lamput !!!!

Vierailija
14/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:16"]Olisit vain iloinen että olet tarpeellinen joka nuo asiat yleensä tekee. Mies sitten huoltaa ja tankkaa auton ja vaihtaa lamput !!!!
[/quote]

Niinpä :"DDD

Vierailija
15/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, millaista siisteystasoa kukin edellyttää, on verrattain harmiton luonteenpiirre, mutta eläimen jättäminen heitteille kertoo kyllä jostain luonteen vinoumasta. Ei normaali empaattinen ihminen, joka tietää mitään kissojen käytöksestä, pysty katsomaan, kun kissa etsii hädissään paikkaa, johon tehdä tarpeet. Kissathan eivät luonnostaan siisteinä eläiminä tee tarpeitaan ympäri asuntoa muuten kuin pahasti stressaantuneina laatikon ollessa oikeasti törkyinen.

Vierailija
16/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se osti sun rahoilla astioita? Jätit sille ruokarahaa?

Vierailija
17/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen aloitus ollut ennenkin täällä, ei jaksa.

Vierailija
18/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä. Olisin todella raivoissani. Meillä on ollut vähän samaa, mutta ei tuossa mittakaavassa. Jo pienempikin mittakaava on saanut minut suuttumaan, puhumattakaan jos olisi noin paha tilanne.

Normaali ihminen tekisi tosiaan sen jonkun mainitseman paniikkisiivouksen edes viime tingassa.

Vierailija
19/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin viikonkin pois niin täällä olisi varmaan siistimpää kuin ikinä :D Mies jonkinsorin siivoushullu, mutta pysyy kyllä aisoissa nykyään, eikä kaiken tarvitse olla pölyttömiä ja karvattomia, kun sitä ei eläintaloudessa voi estää. Ilman minua imuroisi kerran päivässä kaiken, siis KAIKEN, pyyhkisi pölyt 5x viikossa jne :D Ihmettelin seurustelun alkuaikoina miten hällä meni siivoamiseen joka päivä 2-2.5 tuntia, mutta oli hällä siistiä..

Vierailija
20/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:25"]Miksi se osti sun rahoilla astioita? Jätit sille ruokarahaa?
[/quote]

Tämä kiinnostaa myös minua.

Entä asunto? Onko se yhteinen vai jomman kumman?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi