Näkyykö teille muillekin kirjoittajien IP-osoitteet?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:39"] Naamatkin näkyy! Hyi onpa rumia akkoja. [/quote] Klikkaapa sitä naamakuvaa niin aukeaa kirjoittajan facebook tilikin. [/quote] Minä pääsen kirjoittajan verkkopankkiinkin
[/quote]
Niin minäkin :) Avasin juuri ketjun, jossa kyselen paljonko mammoilla on rahaa pankkitileillä.
Joo ja näkyy esimerkiksi oma kuvakin videokameran välityksellä, vaikka tässä koneessa ei edes ole videokameraa.
Mitä sitten jos näkyiskin Ip-osoite? Eihän siitä vielä mitenkään selviä, kuka siellä on. Voi hyvää päivää taas...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:53"]Mitä sitten jos näkyiskin Ip-osoite? Eihän siitä vielä mitenkään selviä, kuka siellä on. Voi hyvää päivää taas...
[/quote]
Sen pystyy kyllä selvittämään. Mä löysinkin just yhden tutun täältä. Apua, en ois uskonut et sekin käy av:lla... !!!
Miten sen pystyy muka tavan tallaaja selvittämään? Eikö vain poliisi voi sen selvittää?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:39"]
Naamatkin näkyy! Hyi onpa rumia akkoja.
[/quote]
Klikkaapa sitä naamakuvaa niin aukeaa kirjoittajan facebook tilikin.
[/quote]
Minä pääsen kirjoittajan verkkopankkiinkin