Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana ja turvotus hävinnyt+olo kohentunut. Mitähän tää nyt meinaa?

Vierailija
02.10.2015 |

Rv36 ja risat. Olen monta viikkoa ollut turvoksissa ja jalat aivan pölkyt. Liikkuminen ollut hankalaa. Nyt ei turvotusta ja olo huikean hyvä. Mitähän tämä voisi tarkoittaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys tai keskenmeno

Vierailija
2/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa vaiheessa puhuta keskenmenosta enään. Tuntuuko vauvan liikkeet on tuntuu niin en olisi kamalan huolissani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudessa vointi vaihtelee.. voipi olla et hormonit ovat vaan laittaneet uuden vaihteen päälle kun synnytys lähenee..

Vierailija
4/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen vaan että olo vähän helpottaa välillä. Ei tosiaan ole merkki mistään vakavasta, ikävää että täällä pelotellaan näin. Koita nauttia mukavammasta olosta ennen kuin tulee lähtö tositoimiin :)

Vierailija
5/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana nainen tarvitsee enemmän kilpirauhashormonia. Ehkä sulla oli vähän vajausta ja nyt heilurina pikkasen liikaa.

Vierailija
6/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva potkii ja möyrii, minkä kerkiää. Ihmettelen vain, että miksi yhtäkkiä tuo jalkojen älytön turvotus on poissa? No hyvä niin. Ei ole jalat niin arat koko ajan ja mahtuu muutkin kengät taas jalkaan. Ja omistan nilkat ;)

Ap

Vierailija
7/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, laskettu aika viikon päästä. Turvotus, liitoskivut yms hankaluudet ovat poissa, käveleminenkin on taas helppoa. Tuntuu kuin voisin lähteä juoksulenkille. Hämmentävää! Vauva liikkuu paljon ja on laskeutunut.

Tyyntä myrskyn edellä?

Vierailija
8/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä viikkoja myös 35, mutta edelleen jalat ja kädet turvoksissa. Onko ruokavalio muuttunut tms. Mistä syystä turvotus olisi lähtenyt? 

Vierailija
9/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:52"]Kohtukuolema
[/quote]

Jos se on kuollut, niin kuka siellä mahassa sitten liikkuu?

Vierailija
10/10 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme ulkomailla mutta mietin myös miten ovat ilmat siellä, ovatko muuttuneet? Minulle helle ja kuumuus aiheuttavat turvotusta ihan vaikka en olisi raskaana ja vuosi sitten oli TODELLA tukalat olot kun vauva syntyi heinäkuun lopulla. (Olimme tällöin Suomessa siis)