Kuka nykyään uskaltaa syödä voita, juustoja ja kermaa?
Nehän on täynnä kovia valtimoita kovettavia ja tukkivia epäterveellisiä rasvoja. Kovat rasvat tappaa!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minä syön enkä usko kolesterolihömppään.
Ei se olekaan uskon asia.
Minä syön joka päivä kananmunia, voita, juustoa, lihaa ja eläinrasvaa. Kokonaiskolesteroli alle 4, normaali sokeri, matalat verenpaineet, normaali paino. En käytä alkoa, enkä tupakkaa, koska ne on tappavia myrkkyjä.
Minä. En käytä kasvisrasvoja lainkaan ja kolesteroliarvoni ovat olleet optimaaliset verikokeissa siitä saakka kun jätin rypsi.- ja oliiviöljyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön joka päivä kananmunia, voita, juustoa, lihaa ja eläinrasvaa. Kokonaiskolesteroli alle 4, normaali sokeri, matalat verenpaineet, normaali paino. En käytä alkoa, enkä tupakkaa, koska ne on tappavia myrkkyjä.
Elät vaarallisesti. Hui!
Vierailija kirjoitti:
Minä. En käytä kasvisrasvoja lainkaan ja kolesteroliarvoni ovat olleet optimaaliset verikokeissa siitä saakka kun jätin rypsi.- ja oliiviöljyt pois.
Sama. Pari vuotta sitten ymmärsin jättää noi paskaöljyt veke. En o ikinä ollu paremmassa kunnossa.
No multa lekuri kysyi että mitä syön kun kolesteroli ynnä muut veriarvot on priimaa.
Sanoin että kananmunia, rasvaista juustoa, oivariinia yms.
Totes että elä kerro kellekään kun kukaan usko enää valistusjuttuja.
taitaa riippua kaikki perintötekijöistä.
Olen syönyt ja syön jatkossakin. Mitäs ap ehdottaa tilalle? Super"terveellistä" kookosrasvasotkua mitä markkinoidaan vegaaneille vai XDD
Elän terveellisesti käyttäen luonnollisia rasvoja.
Ap elää epäterveellisesti.
No mulla parani kolestroliarvot kun jätin kovat rasvat pois ja siirryin kasviöljyihin.
Samoin. Uskon puhtaisiin raaka-aineisiin sopivassa tasapainossa. Teollisesti tuotettujen korvikkeiden haitat selviää vasta ajan kanssa.
Minä syön, juustoja paljon, myös rasvaista lihaa, mutta yleensä margariinia voin sijaan. Hoikka olen aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Elän terveellisesti käyttäen luonnollisia rasvoja.
Ap elää epäterveellisesti.
Et voi tietää.
Kookosrasva ei ole niin terveellistä, kuin voi.
Rypsiöljy, auringonkukkaöljy, margariini ovat tapettuja rasvoja.
Voita ei mikään voita.
Syön aitoa ruokaa, myös voita ja kermaa, sekä oliiviöljyä. Siis aitoa kermaa, en mitään karrageeni moskaa.
Syön myös todella paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Olen sekasyöjä. Kriteerini on aito ruoka, ilman lisättyjä lisä/säilöntäaineita.
Aiheestahan ollaan montaa mieltä. En ole vielä päättänyt mitä mieltä minä olen, tutkin asiaa.
No mä en syö voita kun en tykkää sen mausta. Muuten kyllä söisin sitä.
Minä syön enkä usko kolesterolihömppään.