Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

juoksuharrastuksen aloitus

Vierailija
02.10.2015 |

Kannattaako juoksuharrastusta aloittaa näin syksyllä? Mitä tulee ottaa huomioon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa :). Kengät on ihan ykkösjuttu. Paskoilla tossuilla pilaat hyvin alkaneen harrastuksesi hetkessä. Satsaa myös miellyttäviin lenkkivaatteisiin. Ei mitään hiotvia veryttelyhousuja vaan napakat juoksutrikoot. Kun kerran juoksee juoksutrikoissa, ei suostu edes vilkaisemaan enää veryttelyhousuihin päin :). Syksyllä kunnollinen näkyvyystärkeää. Hommaa kunnon heijastinliivi plus muita heijastimia tarpeeksi.

Vierailija
2/3 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikoihin olisi parasta käydä juoksemassa? Ja näin aloittelijana monestikko viikossa ja kuinka kauan? Minulla on ylipainoa 166/80, joten täytyykö minun ottaa jotain muuta erityisesti huomioon? Tuijottavatko muut juoksijat ylipainoisia juoksijoita?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:00"]Mihin aikoihin olisi parasta käydä juoksemassa? Ja näin aloittelijana monestikko viikossa ja kuinka kauan? Minulla on ylipainoa 166/80, joten täytyykö minun ottaa jotain muuta erityisesti huomioon? Tuijottavatko muut juoksijat ylipainoisia juoksijoita?
Ap
[/quote]

En tuijota. Olen keskittynyt omaan juoksuuni ja hyvään fiilikseen. Iloinen olen sun puolesta jos ja kun aloitat. Ei liikaa kerralla ettei tule rasitusvammoja max 3krt viikossa ja kävelyä aluksi juoksua pätkissä.

10 vuotta juossut