Ystävättäreni kävi luonamme kakalla
Oli kyllä vetässyt pöntön, mutta valtava pökäle ei ollut huuhtoutunut pois. Siinä se pötkötti pöntön seinämää vasten, pitkälti veden pinnan yläpuolella, kun avasin pytyn kannen. Mieletön jötkäle, miten se on hoikan ystäväni pepusta edes mahtunut tulemaan.
Mies otti pötkystä kännykällä kuvan.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:52"]http://aijaa.com/pAuU7S
[/quote]
Kunnon boa :D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:52"]http://aijaa.com/pAuU7S
[/quote]
Tuohan on pyton! Tunnistaakohan ystävänne tuotoksensa täältä? :D
:DDD No mitä tuosta kuvasta? Lähinnä naurattaa. Ei varmaan ollut huomannut ettei ollutkaan vetänyt pyntty kakkaa. Ei sen kummempaa. Valoja päälle. Noin voi sattua kelle vaan
En usko. Tuo on sinun kakkasi. Kuka muka ei käytä vessapaperia kavereilla kakalla käydessään?
Mitä siitä? Mitä kuvaamista tossa on. On teilläki jutut. Nolaatte ihmisen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:57"]
En usko. Tuo on sinun kakkasi. Kuka muka ei käytä vessapaperia kavereilla kakalla käydessään?
[/quote]
Olisko ne paperit menny vetästessä alas? Ties vaikka noita pökäleitä olis ollu useampikin.
Voisikohan tuon kuivata, ja antaa jouluna joululahjaksi tälle ystävälle? Tai ennen kuivumista muotoilla siitä joku kiva esine? Tai jättää nykyiseen muotoon ja sanoa sen olevan esim. selänraaputin?
Minkä takia jotkut eivät kurkkaa sinne pyttyyn pumppaamisen jälkeen? Itse kurkkaan aina että jäikö raitoja tai kellukakkaa.
On kyllä huikean kokoinen tuotos! Kiitos kuvasta, syön juuri toffeeta.
[/quote]
Häh? Ne paperit kyllä menee alas kun pöntön vetää. Tuollainen tahmealla otteella pöntön kouruun tarttunut boa taas jää jäljelle.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:01"]
[/quote]
Olisko ne paperit menny vetästessä alas? Ties vaikka noita pökäleitä olis ollu useampikin.
[/quote]
Tuo pötkö kyllä peittää tehokkaasti tuon poistumisreitin.
Tunnustan. Se olin minä. Ei voi mitään jos teidän vessanpönttö ei skulaa kunnolla. Tunnustan olen nainen ja käyn paskalla kun paskattaa.
Ootte ällöttäviä.