Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävättäreni kävi luonamme kakalla

Vierailija
02.10.2015 |

Oli kyllä vetässyt pöntön, mutta valtava pökäle ei ollut huuhtoutunut pois. Siinä se pötkötti pöntön seinämää vasten, pitkälti veden pinnan yläpuolella, kun avasin pytyn kannen. Mieletön jötkäle, miten se on hoikan ystäväni pepusta edes mahtunut tulemaan.

Mies otti pötkystä kännykällä kuvan. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen se kun olin nuorisopsykiatrisella pakkohoidossa. Yksi ilta jollakin oli jäänyt yksi osaston vessoista vetämättä (niitä oli kaksi) ja kaikki potilaat puhuivat siitä naureskellen ja kauhistellen. Syyllinen oli ilmeisesti eräs todella hiljainen poika, joka ei ehkä ollut oivaltanut miten vessa toimi tai sitten tavaraa oli vain ollut liian paljon.

Säälittävintä siinä oli se kun eräs hoitaja kysyi minultakin jotenkin huolestuneella ja dramaattisella äänellä että tiedänkö minä siitä jotain. Tuntui että hoitajatkin lähtivät jotenkin siihen ulostehysteriaan mukaan pöntön vetämisen sijaan. Lopulta yksi hoitaja iltapalapöydässä vihelsi jatkuvan paskakeskustelun poikki sanomalla että eiköhän siitä puhuminen jo riitä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
42/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervoton paskakanki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:19"]

Tästä tuli mieleen se kun olin nuorisopsykiatrisella pakkohoidossa. Yksi ilta jollakin oli jäänyt yksi osaston vessoista vetämättä (niitä oli kaksi) ja kaikki potilaat puhuivat siitä naureskellen ja kauhistellen. Syyllinen oli ilmeisesti eräs todella hiljainen poika, joka ei ehkä ollut oivaltanut miten vessa toimi tai sitten tavaraa oli vain ollut liian paljon.

Säälittävintä siinä oli se kun eräs hoitaja kysyi minultakin jotenkin huolestuneella ja dramaattisella äänellä että tiedänkö minä siitä jotain. Tuntui että hoitajatkin lähtivät jotenkin siihen ulostehysteriaan mukaan pöntön vetämisen sijaan. Lopulta yksi hoitaja iltapalapöydässä vihelsi jatkuvan paskakeskustelun poikki sanomalla että eiköhän siitä puhuminen jo riitä.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Aijaaaaaaa hahahahaha, no tämä selittää paljon. Sä oot ollu pakkohoidossa. Hulluhan sä siis oot.

Vierailija
44/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kenties ulkomailla kun teillä on kummallisen muotoinen vessanpyntty ja ilmeisen heikko paine vesiputkissa?

Vierailija
45/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys että tommonen pönttö löytyy Suomesta maista jos ei hotellia lasketa niin on aikas pieni...

Vierailija
46/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tollasia kuvata ja höpöttää netissä...

Vierailija
47/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi kerran jenkkilässä matkalla niin että kävin hostellin yleisessä vessassa paskalla ja siitä tuli juuri tuollainen yksi megapitkä pötkäle. Vedin vessan ja se meni jotenkin epäkuntoon. Koitin sitä korjailla enkä onnistunut. jono oli pitkä ja vessan oven takana alettiin jo hermostua. Jouduin tulemaan ulos ja seuraava näki kyllä millainen jötkäle voi lähteä pienestä sirosta suomalaisnaisesta.

Vierailija
48/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:19"]

---

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Aijaaaaaaa hahahahaha, no tämä selittää paljon. Sä oot ollu pakkohoidossa. Hulluhan sä siis oot.
[/quote]

Tosi ilkeä kommentti. Voisit vähän miettiä mitä kirjottelet :)
N23

Vierailija
49/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sitä tuutin täyveltä kun syö kuitupitoista ruokaa. Eli kun vedät pöntön niin katso vielä kerran menikö koko satsi alas ja varmuuden vuoksi vedä toinenki kerta ja jos sekään ei auta niin ota ämpäri(sellainen löytyy varmasti jokaisen huushollista) ja laita vettä täyteen ja pöntöstä alas ja totta tosiaan niin yx humahdus käy kun röörit aukenee.

Vierailija
50/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:12"]

Tunnustan. Se olin minä. Ei voi mitään jos teidän vessanpönttö ei skulaa kunnolla. Tunnustan olen nainen ja käyn paskalla kun paskattaa. 

[/quote] olet uusavuton, vedä toinenki kerta ja jos sekään ei auta niin suihkuta vettä pönttöön.

Vierailija
51/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee mammat te viette uskoni ihmiskuntaan! Miks ihmeessä mä edes avasin tän ketjun...? :D

Vierailija
52/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin vasta lomamatkalla ulkomailla. Hotellin yleisessä wc:ssä oli juurikin tuollainen valtava jytky. Toinen wc oli varattu joten yritettiin vetää tota jytkyä alas. Eihän se mihinkään mennyt.
Ei auttanut kun odottaa pääsyä toiseen vessaan.
Itsellä oli turistiripuli melkeen koko viikon. Vähän huvitti, että jollain ainankaan ei ole vatsa löysällä.

Vierailija
53/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus töissä joutunut henkarilla pilkkomaan tuollaista patukkaa kun ei mennyt pöntöstä alas.
Potilaan siis.

Vierailija
54/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:12"]

Tunnustan. Se olin minä. Ei voi mitään jos teidän vessanpönttö ei skulaa kunnolla. Tunnustan olen nainen ja käyn paskalla kun paskattaa. 

[/quote] olet uusavuton, vedä toinenki kerta ja jos sekään ei auta niin suihkuta vettä pönttöön.

[/quote]No osaattehan teki sen näköjään hoitaa ja vielä ilmaset huvit näköjään

Vierailija
56/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:25"]
Mies otti pötkystä kännykällä kuvan. 
[/quote]

Eeeeyyyyaaaaah!

Vierailija
57/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes toisin todistetaan niin en usko että naisesta tulee mitään tuollaista.

Vierailija
58/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:56"]Todennäköisyys että tommonen pönttö löytyy Suomesta maista jos ei hotellia lasketa niin on aikas pieni...
[/quote]

Joo, ei Suomessa oo näitä "kakkatarjotin" pönttöjä niinku esim.Espanjassa. Vituttaa ku aina jää pökäle tarjolle.

Vierailija
59/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakka on vielä siellä, niin laita viereen lappu, johon kirjoitat käsin "AIHE VAPAA 2.10.2015". Sitten otat kuvan ja postaat tänne. Muuten ei uskota.

Vierailija
60/64 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua katsoa, mutta kyllä minäkin tänään vetelin sellaista pötkylää että itsekin pöntöllä jo kävi ihmetyttämään että vieläkö sitä tulee. Vai miten se menikään, taivas varjele mitä sieltä tulee...
Ja sattumoisin pönttökin meni rikki eilen.
Ja olen pakkohoidossa minäkin tukkinut vessan kun ummetusta aikani äkistelin, hoitaja hermoili oven ulkopuolella kun oli viemässä minua verikokeeseen.