Millaiset ihmiset vielä tupakoivat?
Tunnetko ihmisiä, jotka vielä polttavat? Millaisia he ovat ja missä he polttavat? Koulutus, ammatti, ikä, sukupuoli, yleiset käytöstavat?
Kommentit (272)
Minusta tupakoinnin voisi kieltää ja nuuskan sallia. Nuuska ei tietääkseni lemua niin kuin tupakka. Loppuisi myös tupakantumpeilla roskaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi aloitetaan yleensä nuorena. Siinä vaiheessa ei ole koulutusta, ammattia tai muutakaan "sivistystä"
Turha mollata tupakoivia koulutuksen tai ammatin takia.
Sen voi lopettaa ihan missä kohtaa vain.
Sitä ei nimenomaan voi lopettaa. Tai siis nämä "poltan baarissa ja viikonloppuna mutta en muina aikoina" voivat kyllä eivätkä ole todellisia tupakoijia.
Sanotko järkisyyn miksi ihminen käyttää huumeita ja käy vieroituksessa jopa useita kertoja ja silti ratkee? Senhän voisi ihan lopettaa? Ei voi. Tupakka on samanlainen. Vuonna 1970 Philip Morrisin euroopan pääjohtaja myönsi että he lisäävät tupakkaan riippuvuutta aiheuttavaa kemikaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat nyt vain näyttää siltä kuin imisivät tamppoonia.
Sä et oo tainnut tamppoonia isompaa sisääsi koskaan saanutkaan!
Syrjäytyneet ja yhteiskunnan alimpiin luokkiin kuuluvat polttaa.
Ovat myös kovin itsekeskeisiä ja huonokäytöksisiä suurin osa. Savuttavat esim. ihan kauppojen ulko-ovien edessä välittämättä pätkääkään, että muut joutuvat kulkemaan heidän savunsa läpi. Samoin jossain ulkoilma-tilaisuuksissa sauhutellaan ihan surutta toisten päälle. Uimarannalla vedetään tupakkaa ja pilataan toisten lomapäivä.
Surkimuksia, luusereita, pohjasakkaa. Vieläpä heittelevät niitä natsoja minne sattuu.
Isäni, 70vuotias entinen hammaslääkäri.
Kolme 35-40vuotiasta ystävääni joista yksi siirtynyt sähkötupakkaan. Sosiaalityöntekijä, kaupan kassa ja siivooja.
Muutama naapuri
Ja minä itse silloin harvoin jos juon alkoholia, ikää 41vuotta ja ammatti koulunkäyntiavustaja.
Huoh. Ihme käsityksiä, että tupakoitsija on jotenkin epäsiisti ym.
Oon polttanut valitettavasti jo todella kauan.
Yrittänyt lopettaa moneen kertaan, mutta se on todella vaikeaa.
Oon ihan siisti ihminen ja harrastanut myös liikuntaa aina.
Vieläkin pystyn juoksemaan ym. vaikka poltan.
Tällä palstalla on todella omituista porukkaa, joilla on todella suppea sekä rajoittunut streotypinen kuva ihmisistä.
Jos poltat, oot sitä tätä ja tota. Tai jos sulla on tatuointeja, oot samoin sitä, tätä ja tota.
Mistä tämä yleistys johtuu? Ja minkälaisia ite olette? Täydellisiä? Ehkä omasta mielestä.
Minusta teistä tulee kuva konservatiivisesta kukkahattuhenkilöstä, jonka ainoa tehtävä on arvostella muita.
Eli ei jatkoon
Tuu Tuu Tupakkarulla kirjoitti:
Kolme 35-40vuotiasta ystävääni joista yksi siirtynyt sähkötupakkaan. Sosiaalityöntekijä, kaupan kassa ja siivooja.
Muutama naapuri
Ja minä itse silloin harvoin jos juon alkoholia, ikää 41vuotta ja ammatti koulunkäyntiavustaja.
Polttiko isäsi toimiessaan hammaslääkärinä? Jos poltti, niin voi surku hänen potilaitaan. Itseäni yökötti jo yksi lääkäri, joka haisi pahalle ja en voi kuvitellakaan, että joku tunkee tupakalle haisevat sormensa minun suuhun. Oksennushan siinä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin pystyn juoksemaan ym. vaikka poltan.Tällä palstalla on todella omituista porukkaa, joilla on todella suppea sekä rajoittunut streotypinen kuva ihmisistä.
Jos poltat, oot sitä tätä ja tota. Tai jos sulla on tatuointeja, oot samoin sitä, tätä ja tota.
Mistä tämä yleistys johtuu? Ja minkälaisia ite olette? Täydellisiä? Ehkä omasta mielestä.
Minusta teistä tulee kuva konservatiivisesta kukkahattuhenkilöstä, jonka ainoa tehtävä on arvostella muita.
Eli ei jatkoon
Tupakka ja tupakoitsija haisee pahalle. On ihan järkyttävää, jos töissä tupakoitsija laittaa takkinsa minun takin viereen naulakkoon, oma takkikin alkaa haista tupakalle.
samaa settiä kuin ihmiset jotka lihottavat itsensä,samat syyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuu Tuu Tupakkarulla kirjoitti:
Muutama naapuri
Polttiko isäsi toimiessaan hammaslääkärinä? Jos poltti, niin voi surku hänen potilaitaan. Itseäni yökötti jo yksi lääkäri, joka haisi pahalle ja en voi kuvitellakaan, että joku tunkee tupakalle haisevat sormensa minun suuhun. Oksennushan siinä tulee.
Ikävä kyllä poltti. Poltti myös kotona sisällä, vaikka äiti aina käski mennä ulos haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin pystyn juoksemaan ym. vaikka poltan.Tällä palstalla on todella omituista porukkaa, joilla on todella suppea sekä rajoittunut streotypinen kuva ihmisistä.
Eli ei jatkoonTupakka ja tupakoitsija haisee pahalle. On ihan järkyttävää, jos töissä tupakoitsija laittaa takkinsa minun takin viereen naulakkoon, oma takkikin alkaa haista tupakalle.
Ja mulla menee käpy jäähän ku joku ittesä hajuvedellä palssmoinut ihminen laittaa takkinsa mun takin viereen.
Alkaa löyhkää omakin takki
Mielummin haistelen tupakkaa kuin huuhteluaineita ja hajuvesiä!
Polttakoon ihmiset, kun eivät sillä terrorisoi naapureitaan eli käytännössä saisivat asua väljästi omakotialueella.
Lisäksi ihme oikeus heitellä natsoja sinne tänne, kaikkein inhottavinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin poltan. Ikä 75. Ent hammaslääkäri.
Sen vielä ymmärtää, että ikäloput imevät tupakkaansa, kun eivät ole aikoinaan muuta sivistystä saaneet ja sen jälkeen sivistys ei ole tarttunut.
Mikä sinä olet arvostelemaan ketään?Vedä pääsi sinne mihinkä päivä ei paista.Sivistynyt et ainakaan ole vaan ahdasmielinen itsekäs typerys joka sekoaa muiden elämään vaikka kukaan ei halua kuunnella.
Tässä tupakoitsija opettaa meille, mikä on sivistynyttä. Hän väittää, että tupakoimaton sekaantuu hänen elämäänsä, vaikka tosiasiassa tupakoija sekaantuu aina muiden ihmisten elämään erittämällä vastenmielistä lemuavaa savua muiden hengitettäväksi vastoin näiden tahtoa. Mikä tekee ihmisen niin itsekkääksi? - onko tupakoija jo valmiiksi pilalla vai aiheuttaako tupakointi aivovaurion otsalohkon alueella?
Sinäpä sen tiedät???
Tauoidut elämän kouluja käyneeeet juo ja polttaa.
allan mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi aloitetaan yleensä nuorena. Siinä vaiheessa ei ole koulutusta, ammattia tai muutakaan "sivistystä"
Turha mollata tupakoivia koulutuksen tai ammatin takia.
Sen voi lopettaa ihan missä kohtaa vain.
Sitä ei nimenomaan voi lopettaa. Tai siis nämä "poltan baarissa ja viikonloppuna mutta en muina aikoina" voivat kyllä eivätkä ole todellisia tupakoijia.
Sanotko järkisyyn miksi ihminen käyttää huumeita ja käy vieroituksessa jopa useita kertoja ja silti ratkee? Senhän voisi ihan lopettaa? Ei voi. Tupakka on samanlainen. Vuonna 1970 Philip Morrisin euroopan pääjohtaja myönsi että he lisäävät tupakkaan riippuvuutta aiheuttavaa kemikaalia.
MIkä kemikaali kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen vielä ymmärtää, että ikäloput imevät tupakkaansa, kun eivät ole aikoinaan muuta sivistystä saaneet ja sen jälkeen sivistys ei ole tarttunut.
Mikä sinä olet arvostelemaan ketään?Vedä pääsi sinne mihinkä päivä ei paista.Sivistynyt et ainakaan ole vaan ahdasmielinen itsekäs typerys joka sekoaa muiden elämään vaikka kukaan ei halua kuunnella.
Tässä tupakoitsija opettaa meille, mikä on sivistynyttä. Hän väittää, että tupakoimaton sekaantuu hänen elämäänsä, vaikka tosiasiassa tupakoija sekaantuu aina muiden ihmisten elämään erittämällä vastenmielistä lemuavaa savua muiden hengitettäväksi vastoin näiden tahtoa. Mikä tekee ihmisen niin itsekkääksi? - onko tupakoija jo valmiiksi pilalla vai aiheuttaako tupakointi aivovaurion otsalohkon alueella?
Tupakoijan savut ovat pientä mitä Putin ja kumppanit levittää.Painu sinne vaahtoamaan jos todella olet ilmastosta huolissasi.Äläkä täällä turvassa valita kun olet lälly eikä sinusta todella sodassa ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mekään haluta haistella sitä lemua joka sinusta lähtee, kulta pieni....
No tuskin sinun lähelläsi tulen olemaan.En ole mikään ilmastoaktivisti joka haluaa esittää muka vihreää ja kaikki pitäisi pilata heti.Sitten ollaan ihmeissään kun sähköt ynm.eivät pelaa kun kaikki ei käy tosta vaan.En ole sinun kulta pienesi turha koittaa esittää parempaa kuin olet.Tyhmyys tiivistyy.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymättömät, karskisti käyttäytyvät, kiroilevat, kouluttamattomat. Useimmiten hieman mauton ja halpa ulkoinen olemus, vaikka olisi rahaakin laitettu merkkituotteisiin.
Näkyvillä olevat merkkituotteiden nimet nyt on vähän white trash. Erityisesti yhdistettynä tekoripsiin ja täyteaineisiin.
Mutta olet oikeassa, se ei ole kyllä halpa ulkoinen olemus. Rahansa vain voi käyttää viisaamminkin kuin tupakka- ja merkkituotteisiin. Ne, jotka osavat käyttää rahaa niin kutsuvat sitä säästämiseksi ja sijoittamiseksi.
Ehkä niiden hengitys haisee jotka polttavat eivätkä huolehdi suuhygieniastaan. Minä huolehdin. Ei sillä toki ole mitään tekemistä keuhkojen kanssa, mutta ei se kyllä keuhkoista asti haise.