Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset vielä tupakoivat?

Vierailija
09.04.2022 |

Tunnetko ihmisiä, jotka vielä polttavat? Millaisia he ovat ja missä he polttavat? Koulutus, ammatti, ikä, sukupuoli, yleiset käytöstavat?

Kommentit (272)

Vierailija
221/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautitte kuitenkin tupakoitsijoiden maksamasta verosta.

Tupakoinnista saadut verot eivät edes riitä teidän tupakoijien sairauksien hoitoon kaikkine kerrannaisvaikutuksineen ja tulonmenetyksineen. 

Tuo nyt ei pidä pätkääkään paikkaansa. Ajatellaan, että joku on polttanut askin päivässä 50 vuotta ja sitten sairastuu keuhkosairauteen. Sanotaan, että yhdestä askista kertyy veroa vaikka 7 euroa. Se tekee lähes 130.000 euron verotulot. Eiköhän sillä muutaman lääkärikäynnin kustanna.

Tästäkin näkee, ettei tupakoija ole penaalin terävin kynä. Sinun syöpähoitosi vievät huomattavasti enemmän rahaa kuin nuo verotulot. Kaiken lisäksi yhteiskunta joutuu siivoamaan tumppisi ja hävittämään ne, koska ne ovat täynnä myrkkyjä ja raskasmetalleja. Kun sinusta tulee työkyvytön, yhteiskunta maksaa työkyvyttömyyseläkkeesikin ja huonossa tilanteessa tukee lapsiasi ja puolisoasi. Noiden lisäksi olet kauppojen edustoilla polttaessasi tilastollisesti laskien aiheuttanut astmaatikoille kohtauksia ja lääkärikäyntejä. Ilmaiseksiko? Tupakoitsija ei osallistu täysipainoisesti yhteiskunnan ylläpitoon, koska aiheuttaa niin paljon kuluja itse. Joka vuosi vuokra-asuntojen vuokranantajat joutuvat palkkaamaan siivoojia ja remontoijia, koska vuokralaiset ovat pöllyttäneet asuntojen kaikki pinnat keltaisiksi tervasta ja savusta. 

Hyvä että joutuvatkin maksamaan kun vetelät ulkomaiset täällä ovat ilmaiseksi.Kiitos hallitus kun otitte nuo.

Vierailija
222/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikotiiniin addiktoituneet pinttyneen tapansa orjat, jotka eivät halua lopettaa, eivät yritä lopettaa, eivät näe mitään syytä lopettaa.

Sinulla on näköjään omakohtaisia kokemuksia asiasta!

Niinkin voisi tietysti sanoa kun olen 13-vuotiaana lievästi addiktoitunut, sitten sattuneista syistä ollut savuton vuosikaudet, sitten addiktoitunut uudelleen ja polttanut kännissä kuin korsteeni ja selvinpäin pienemmällä hormilla vuosikymmenien ajan. Uuden vuosituhannen heinäkuussa lopetin seinään kännäämisen ja olen vetänyt yhden röökin sen jälkeen. Tilanne: haukuin pomoni pystyyn eikä hermo juuri sillä hetkellä kestänyt ilman savutötteröä. Sen jälkeen zero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä poltan tupakkaa. Millaiset ihmiset syövät pulla ja juovat kahvia?

Miten hengitysilma pilaantuu pullasta ja kahvista?

Sun suusi kautta.Tulee kauhea mätä haju mahastasi joka leviää kerrostalossa naapurustoon ja putket tukkeutuu sun ällöstä haisevasta ulosteesta joka leviää ilmastoinnin kautta naapureiden koteihin.Yök.Ehkä tässä kerrostaloille seuraava kiellon paikka.Naapuri mätänee!

Vierailija
224/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Albert Einstein piti piippua suussa koko ajan, Poltti vähintään 100 tupakkaa per päivä.

Vain tyhmät ihmiset tupakoivat.

Ennen muinoin julkkikset, polttivat enemmän, tai sitten nykyiset julkkikset polttavat salassa. Monet julkkikset kuvattiin tupakka suussa.

Vierailija
225/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä poltan tupakkaa. Millaiset ihmiset syövät pulla ja juovat kahvia?

Osoitus siitä, että tupakoitsijan aivot eivät toimi normaalisti. Hengitysilman pilaaminen ja pullakahvit näyttäytyvät hänelle samanlaisina tapahtumina. Tupakoitsija ei ymmärrä, että hänen mielitekonsa toteuttaminen pilaa muiden ihmisten elämää. 

Jos sinun aivosi ei toimi normaalisti, älä yleistä, että joidenkin muiden ihmisten aivot eivät muka saa riittävästi happea.

Albert Einstein ja Richard Feynman, jotka olivat 1900-luvun merkittävimmät fyysikot polttivat tupakkaa ja paljon. Sigmund Freud ja Carl Jung, jotka olivat 1900-luvun merkittävimmät psykologit, polttivat vielä enemmän tupakkaa. Bertnand Russell, joka oli 1900-luvun tunnetuin filosofi, poltti hirvittävästi tupakkaa.

Joten aivovairio on omassa päässäsi, senkin idiootti lehmä!

Richar Feynman kuoli syöpään, Einstein kuoli verisuonten seinämien kalkkeutumiseen (tupakointi), Freud kuoli suusyöpään, jota sairasti 16 vuotta (tupakointi)

Mitä sinä todellisuudessa tiedät noista?Ruokakin on ollut hieman erilaista kuin nykyään.

Vierailija
226/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ryhmä, joka ennen poltti paljon oli muusikot, Carola oli ketjupolttaja.

Vierailija
227/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoijat nyt vain näyttää siltä kuin imisivät tamppoonia. 

Sinä taidat imeä niitä käytettyinä saat sillin makua.

Vierailija
228/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Albert Einstein piti piippua suussa koko ajan, Poltti vähintään 100 tupakkaa per päivä.

Vain tyhmät ihmiset tupakoivat.

Huomio vielä. Piippusavuja ei vedetä keuhkoihin. Nikotiini menee ikenien kautta. Joo ei terveellistä suulle kuitenkaan.

Vierailija
229/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Sauli Niinistö polttaa tupakkaa. 

Älä siis polta tupakkaa. 

Presidentti on lopettanut tupakoinnin. Jenni Haukion myötävaikuttamana.

Vierailija
230/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaiset ihmiset. Tupakan hinta saisi vieläkin nousta jotta tupakointi vähenisi.

Vierailija
231/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Sauli Niinistö polttaa tupakkaa. 

Älä siis polta tupakkaa. 

Presidentti on lopettanut tupakoinnin. Jenni Haukion myötävaikuttamana.[/quote

Eletään siellä utopiassa ja runoillaan.Niin sanotusti helppo elämä rikas mies ja ,,,,,

Vierailija
232/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettava ajatus, että tupakoitsijat olisivat kaikki samasta muotista.

Minä poltan, olen tohtori, työskentelen korkeassa asemassa, mulla on kaksi lasta ja asutaan kalliila alueella pääkaupunkiseudulla.

Kaikki Vauva-palstan tupakoivat tohtorit, joilla on hulppeat tulot, ovat löytäneet tähän ketjuun. Heh. Not. 

Miksi nämä tupakoijat haluavat luoda kuvan, että ovat korkeasti koulutettuja ja menestyneitä ihmisiä? Sehän on se kuva, jota tupakkayhtiöt ovat meille työntäneet vuosikymmeniä. Tosiasiassa ne hyvätuloiset ja koulutetut ihmiset pitävät huolta kunnostaan ja ulkonäöstään. He laittavat ylimääräiset rahansa osakkeisiin eivätkä tupakkaan. 

Niinhän mäkin laitan osakkeisiin, ei tupakkaa osteta millään ylimääräisillä rahoilla. Ja pidän huolta ulkonäöstäni ja kunnostani, ei tupakointi sitä sulje pois. Ei kaikki polta askia päivässä ja istu sohvalla harmaana sydäriö odottamassa. Tolla sun logiikalla köyhällä sitäpaitsi olis edes varaa tupakoida.

Sä et edes tiedä, miten osakekauppaa käydään juntti. Heh.

Jos sulle tulee parempi olo tolla, niin eipä siinä. Mun salkku on riittävä siihen, että jään eläkkeelle varhain, mulla on lapsille omat asunnot opiskelujen ajaksi (nyt sijoitusasuntoina). Eipä kuule haittaa ollenkaan, jos susta tuntuu, että ”ei voi olla koska tupakoin”. Se kertoo vain siitä ettei sulla ole mitään käsitystä tupakoivista ihmisistä.

Vierailija
233/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon Crypto miljonääri ja röösnii palaa.

Vierailija
234/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi aloitetaan yleensä nuorena. Siinä vaiheessa ei ole koulutusta, ammattia tai muutakaan "sivistystä"

Turha mollata tupakoivia koulutuksen tai ammatin takia.

Tupakoivia on kaikissa sosiaaliluokissa, rikkaissa ja köyhissä.Kuin johtajissa ja duunareissa.Nikotini riipuvuus on veranolista heroni rippuvuuten. Joten tupakointi tuo mielihyvää.Tupakasta päsee eroon resepti läkeillä! Itse en tupakoi. Ihan sama mitä ihmiset keuhkoille ja terveydelle tekee, Kuhan noudattavat taloyhtiön ohjeet tupakoinista ja kipittävät sinne osoitetuun tupakka paikkan Heka -vuokrataloissa myös tupakoimattomien Vieraat!

Vierailija
235/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joilla ei olisi siihen varaa, vaan ne valittavat ruoan ja bensan hinnan nousua

Vierailija
236/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikareja tupruttelivat Winston Churchill, Bill Clinton ja JFK.

Vierailija
237/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skitsofreenikko ja tupakoin. Ikää 47 v.

Vierailija
238/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistettynä ihminen, jolla ei ole tahdonvoimaa lopettamiseen ja ei välitä terveydestään. Omasta lähipiiristä 30+ mies, jolla on mielenterveysongelmia ja joka tarvitsee tupruttelua rauhoittaakseen hermojaan. Kun henkilö on päivän mennyt röökin ja kahvin voimin se hajuyhdistelmä on aika luotaantyöntävä.

Vierailija
239/272 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset nikotiiniin riippuvaiseksi jääneet ihmiset yhteiskuntaluokasta riippumatta

Vierailija
240/272 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1960- tai 1970-luvulla tupakoinnin aloittamisen voi osin antaa anteeksi (elleivät ole jo kuolleet keuhkotauteihin), että siihen aikaan tupakkafirmat pystyivät vielä valehtelemaan ja markkinoimaan tupakoinnin muka tyylikkääksi ja vaarattomaksi hommaksi.

Sen sijaan jos joku on aloittanut tupakoinnin esimerkiksi 1990-luvulla tai sen jälkeen, kyseessä on kertakaikkinen typeryys ja piittaamattomuus tai sitten se, että itsetunnoltaan heikko ihminen on mukautunut ryhmäpaineeseen toisten hölmöjen keskellä.

Terveisin tupakkaa 17 vuotta, lopettanut 18 vuotta sitten