Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rento ja hauska nainen, "yksi jätkistä", miksi muut naiset on kateellisia?

Vierailija
09.04.2022 |

Olen huomannut että muut naiset kokee minut jotenkin uhkana kun tulen hyvin juttuun miesten kanssa ja heitän rentoa läppää. Miksi?

Kommentit (315)

Vierailija
121/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävätär on just tuollainen. Kännissä sitten poraa kun ei saa miehiltä huomioo. On kateellinen mulle tästä syystä, omien sanojensa mukaan. Tahtois olla naisellinen ja haluttava mut kun käveleekin kun miehet, kädet taskussa ja rööki suupielessä.

Vierailija
122/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he eivät vain tykkää sinusta? Usein "yksi jätkistä" naiset katsovat muita naisia alaspäin.

Tämä on se syy. Tavallisesti tällainen tyyppi antaa ymmärtää, että hän ei ole "kuin muut tytöt", vaan paljon parempi. Kaikki muuthan on tyhmiä kanoja.

Koska kaikki muut ovat tyhmiä kanoja. Jos nainen kykenee paremman sukupuolen juttuihin niin hän voi olla ylpeä itsestään ja siihen naisen pitää pyrkiä. Hyvä esimerkki tästä on ensimmäinen nainen, joka suoritti Navy Seal koulutuksen. Siitä voi nainen olla ylpeä, se on paremman sukupuolen edustajillekkin kova haaste johon ei moni pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on sellaista "yksi tytöistä" - leveilyä.

Tämä summaa ilmiön osuvasti. Nämä "yksi jätkistä"-naiset ovat sisäistäneet nielemättä sen n a i s v i h a i sen kuvitelman, jonka mukaan on parempi kuulua miesten kuin naisten joukkoon. Miehet kun ovat rehtejä, älykkäitä, suoraselkäisiä, fiksuja ja hyvää seuraa. Naiset taas ovat pinnallisia, tylsiä ja kieroja selkäänpuukottajia.

En tiedä lähteekö tämä ajatusmaailma kotoa vai mistä. Ehkä lapsuudenkodissa isän sosiaaliset kuviot ovat aina menneet äidin vastaavissa ohi, kun mietitään tärkeysjärjestystä?

Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä raivoamista tässäkin keskustelussa. Jos joku nainen tykkää vaikka rassata autoja niin tykkääkö hän silloin enemmän miesten vai naisten jutuista? Se ei tarkoita sitä että ns naiselliset asiat olisivat hänestä välttämättä huonompia, häntä ei vaan välttämättä kiinnosta sisustus ja yms naiselliseksi koetut asiat. 

Yleensä tuo "olen hyvä jätkä" ei tarkoita sitä, että tykkää rassata autoja. Ja muuten, iso osa naisista ei pidä sen enempää sisustusta kuin autojen rassaamistakaan ykkösmielenkiinnonkohteenaan. Miten täällä voikin joillain olla noin kaavamainen käsitys ihmisistä? Miehet rassailevat autoja päiväkaudet (myös varmaan ne helsinkiläiset miehet, joilla ei edes ole autoa) ja naiset miettivät vain jotain sisustamista koko ajan.

Vierailija
124/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että yrität miellyttää miehiä. Eivät käsitä että miesten kanssa voi olla kaveri. Heille miesten kanssa kaveeraava nainen on uhka. Ovat typeriä.

T. Osin samanlainen kuin ap

Minäkin uskon, että tästä on kyse. Muut naiset ovat sisäistäneet ajatuksen, että kun nainen ja mies kommunikoivat (ei työasioita), mukana on aina jonkinlainen seksuaalinen jännite. Eli jos nainen avoimesti juttelee miehelle mukavia, hän (muka) automaattisesti tekee itseään tykö. Näinhän jotkut miehetkin sen tulkitsevat! (Itse asiassa aika monet!) Naisen on aika haastavaa olla oma itsensä miesporukassa, kun yrittää taiteilla tämän asian kanssa, ettei kukaan ota flirttinä tai tyrkkynä.

Muuten, onko ap ja muut kaltaisensa naiset rentoja ja hauskoja myös naisporukassa?

Jos eivät, kyse on esittämisestä. Ja siksi dissataan.

No olet väärässä. Kyllä se on tuo naisten halveksunta, mikä teidän jätkänaisten jokaisesta viestistä tässäkin ketjussa nousee esille. Miksi kukaan itseään arvostava nainen viihtyisi sellaisen henkilön seurassa, joka osoittaa halveksuntaa häntä kohtaan hänen sukupuolensa tähden? Ihan sama onko se halveksuja mies vai nainen, niin kyllähän sellaisen henkilön kiertää kaukaa.

Kanan aivot ovat todella niin pienet, ettei niihin mahdu kuin hyvin yksinkertainen ja yksioikoinen kuvitelma erilaisista ihmisistä. Erilaisuus on aina pelottava uhka ja nähdään negatiivisena. Halveksunta on ihan omassa pikku päässäsi, mutta sinun oma reaktiosi sen sijaan herättää hämmennystä.

Olen itsetietoinen intellektuelli, en ylipäätään erottele sukupuolia, vaan tyhmät fiksummista.

Jatkakaa. I rest my case.

Vierailija
125/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävätär on just tuollainen. Kännissä sitten poraa kun ei saa miehiltä huomioo. On kateellinen mulle tästä syystä, omien sanojensa mukaan. Tahtois olla naisellinen ja haluttava mut kun käveleekin kun miehet, kädet taskussa ja rööki suupielessä.

Nainen, joka on riippuvainen miesten huomiosta on todella nolo ja säälittävä h...ra:) Voit lohduttaa kaveriasi sanomalla, että yli 40v nainen on joka tapauksessa miehille jo näkymätön:) Naisellinen ja haluttava on myös nolo bimbo

Vierailija
126/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko Jordan Peterson vastata tähän kysymykseen? I think so.

Vierailija
127/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ns. tomboy? Heistä saa parhaimmat vaimot, jos siis on kiinnostusta sellaiseen elämään.

Kateus on tunne, jota ei pidä toisissa tahallaan herättää. 

Toisten kateus sinuun on heidän karmaansa; se miten reagoit kateuteen on sinun karmaasi.

Jokaisella on varmaan syy erikseen, mutta sillä ei ole sinun kanssa mitään tekemistä.

Se mitä toinen on, tismalleen sitä häneltä saa, olit kuka tahansa, sillä se toinen on 

elänyt xx vuotta, ja hän on ehtinyt muodostaa mielipiteensä sinusta jo kauan ennen kuin

edes tapasi sinut, omien arvojensa pohjalta.

Vierailija
128/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tästä näkee kuinka naiset itsekin pitävät itseään huonompina kuin miehet. Lisäksi on mahdotonta kuvitella, että miesten keskuudessa voisi muodostua mitään tuollaista "pick me boy" ilmiötä, sillä miehet ovat pääsääntöisesti solidaarisia toisilleen. Selkäänpuukottaminen taitaa olla joku X-kromosomiin liittyvä piirre.

Siis mitä ihmettä, onhan nyt ilmiö nimeltä naistenmies ihan vanha juttu jo?? Eli se, että jotkut miehet nyt vaan osaavat olla naisten kanssa, miellyttävät naisia. Ovat tervetulleita vaikka mihin porukkaan.

Miehet ovat vain, hassua kyllä, nimenomaan suorempia naisille tässä asiassa. Myöntävät, että naisseura kiinnostaa, pitävät naisista, tykkäävät olla naisten ihailemia ja juu miksei siinä sivussa seksiäkin. Solidaarisia päinvastoin eivät ole tippaakaan toisille miehille, vaan naisia naurattaakseen voivat ilkeästikin vitsailla ja päteä muiden miesten kustannuksella. Ihan suoraan tosin myöntävät, että jos kyseessä on piparin saanti ja se vaatii kaverin mustamaalamisen tai mitä nyt, niin antaa mennä.

Naiset vain kokevat, että pitää mennä tekemään samaa ensin vakuuttelemalla, miten ei oikeastaan nainen olekaan, vaan joku jätkä.

Mä olen 3 isoveljen ja heidän kaveriensa kanssa kasvanut ja kai sen vuoksi miesvaltaiselle alallekin ajautunut. Ikinä en ole mikään jätkä ollut, mutta rentoa, hauskaa jne on ollut. Eipä se haittaa, että hyvännäköiseksi kehuvat, kas kun sellaiselle naiselle miehet nyt vaan on aina vähän kivempia. Aina.

Sulta meni nyt pointti ohi, mikä ei yllätä kun nainen olet. Naistenmiehiä on toki, mutta he eivät herätä muissa miehissä samanlaista vihaa kuin nämä hyvä jätkä -naiset muissa naisissa. Päinvastoin miesten enemmistö ihailee miestä joka saa helposti naisseuraa. 

Äläs nyt naurata. Näitä häntäheikkejä avoimesti halveksutaan, kerrotaan, miten bros before ho's ja heidän edesottamuksiaan arvostellaan. Jätetään kutsumatta muualle kuin tilanteisiin joissa onkin tarkoitus vain tutustua naisiin. Heitä ämmitellään, puhutaan akkaseurassa pyörimisestä, jne. 

Nyt meni kyllä niin epäselväksi jutut että taitaa olla sulla muitakin kognitiivisia rajoitteita kuin sukupuoli. 

Sanonnalla bros before hoes (tai buddies over bitches, jota olen itse kuullut käytettävän enemmän), ei todellakaan halveksuta miehiä, vaan naisia. 

Nimenomaan kyllä. Siis kerrotaan, että se on oikea toimintatapa, jota naistenmies häntäheikki ei noudata. Hän siis pettää kaveriporukan, kun juoksee naisten perässä mieluummin kuin esim. tulee sovitusti rassaamaan mopoa muiden poikien kanssa. 

Ja kun naistenmies sitten viettää iltaa naisen/naisten kanssa, häntä ämmitellään ja haukutaan siellä mopon ympärillä. Motiivit voivat olla toki kateus ja takuulla onkin, mutta ei siellä mitään ihailevia äänensävyjä käytellä.

Sulla on muuten aika....naismainen tapa pyrkiä alentamaan toisen käsityskykyä sen perusteella, että hän on eri mieltä tai kokenut jonkun asian toisin kuin sinä. Ämmämäinen siis, lapsuuteni kielellä.

Ei ole vaan sellaista miestä pidetään ämmämäisenä pillunnuolijana. Oikea naisten mies asettaa bros before hoes.

No sinähän sen päätät sitten, miten tämä asia on. Mua et vakuuttanut, sillä naistenmiehellä on mulle tuo kaiku, kun näitä juttuja koko lapsuuteni kuuntelin. Mutta hei! älä masennu, olethan nyt omasta mielestäsi asettanut minut paikalleni terävän älysi ja kognitiivisten kykyjesi ansiosta!

Vierailija
129/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tästä näkee kuinka naiset itsekin pitävät itseään huonompina kuin miehet. Lisäksi on mahdotonta kuvitella, että miesten keskuudessa voisi muodostua mitään tuollaista "pick me boy" ilmiötä, sillä miehet ovat pääsääntöisesti solidaarisia toisilleen. Selkäänpuukottaminen taitaa olla joku X-kromosomiin liittyvä piirre.

Siis mitä ihmettä, onhan nyt ilmiö nimeltä naistenmies ihan vanha juttu jo?? Eli se, että jotkut miehet nyt vaan osaavat olla naisten kanssa, miellyttävät naisia. Ovat tervetulleita vaikka mihin porukkaan.

Miehet ovat vain, hassua kyllä, nimenomaan suorempia naisille tässä asiassa. Myöntävät, että naisseura kiinnostaa, pitävät naisista, tykkäävät olla naisten ihailemia ja juu miksei siinä sivussa seksiäkin. Solidaarisia päinvastoin eivät ole tippaakaan toisille miehille, vaan naisia naurattaakseen voivat ilkeästikin vitsailla ja päteä muiden miesten kustannuksella. Ihan suoraan tosin myöntävät, että jos kyseessä on piparin saanti ja se vaatii kaverin mustamaalamisen tai mitä nyt, niin antaa mennä.

Naiset vain kokevat, että pitää mennä tekemään samaa ensin vakuuttelemalla, miten ei oikeastaan nainen olekaan, vaan joku jätkä.

Mä olen 3 isoveljen ja heidän kaveriensa kanssa kasvanut ja kai sen vuoksi miesvaltaiselle alallekin ajautunut. Ikinä en ole mikään jätkä ollut, mutta rentoa, hauskaa jne on ollut. Eipä se haittaa, että hyvännäköiseksi kehuvat, kas kun sellaiselle naiselle miehet nyt vaan on aina vähän kivempia. Aina.

Luulet siis olevasi hyvännäköinen? Et ole, höppänä:) Miehet kehuvat kaikkia naisia helpon pillun toivossa.

Ja miehet ovat solidaarisia toisilleen toisin kuin naiset, jotka ovat selkäänpuukottajia.

Vierailija
130/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta meni nyt pointti ohi, mikä ei yllätä kun nainen olet. Naistenmiehiä on toki, mutta he eivät herätä muissa miehissä samanlaista vihaa kuin nämä hyvä jätkä -naiset muissa naisissa. Päinvastoin miesten enemmistö ihailee miestä joka saa helposti naisseuraa. 

Äläs nyt naurata. Näitä häntäheikkejä avoimesti halveksutaan, kerrotaan, miten bros before ho's ja heidän edesottamuksiaan arvostellaan. Jätetään kutsumatta muualle kuin tilanteisiin joissa onkin tarkoitus vain tutustua naisiin. Heitä ämmitellään, puhutaan akkaseurassa pyörimisestä, jne. 

Nyt meni kyllä niin epäselväksi jutut että taitaa olla sulla muitakin kognitiivisia rajoitteita kuin sukupuoli. 

Sanonnalla bros before hoes (tai buddies over bitches, jota olen itse kuullut käytettävän enemmän), ei todellakaan halveksuta miehiä, vaan naisia. 

Nimenomaan kyllä. Siis kerrotaan, että se on oikea toimintatapa, jota naistenmies häntäheikki ei noudata. Hän siis pettää kaveriporukan, kun juoksee naisten perässä mieluummin kuin esim. tulee sovitusti rassaamaan mopoa muiden poikien kanssa. 

Ja kun naistenmies sitten viettää iltaa naisen/naisten kanssa, häntä ämmitellään ja haukutaan siellä mopon ympärillä. Motiivit voivat olla toki kateus ja takuulla onkin, mutta ei siellä mitään ihailevia äänensävyjä käytellä.

Sulla on muuten aika....naismainen tapa pyrkiä alentamaan toisen käsityskykyä sen perusteella, että hän on eri mieltä tai kokenut jonkun asian toisin kuin sinä. Ämmämäinen siis, lapsuuteni kielellä.

Mieleeni muistui kun itse kerran olin tässä tilanteessa se "hoe". Luulin olevani yksi jätkistä, mutta sitten he totesivat, että bros before hoes ja kyllä se oli nimenomaan isku minua kohtaan. Minä olin heille vain nainen eli en lopulta kuulunut siihen jätkäporukkaan

Kävi hyvälle kaverille (nainen) näin myös. Vuosikausia pyörinyt saman porukan kanssa, siis tosiaan ihan lapsesta ja sitten alkoi vaan tulla, että ei mahdu enää reissuille jne. Syy oli se, että näiden kaverien tyttöystävät ei tykkää. Tekivät sen vielä niin, että tulivat synttäreille, joivat viinat ja söivät tarjoilut (todella hyvät) ja siellä sitten nousi kissa pöydälle.

Olen itse yhden näiden, onneksi vain löysästi, porukassa pyörineen, miehen tyttöystävä, ystävystyttiin siis tätä kautta. Mä laitoin välit poikki heihin kaikkiin, siinä loppui ryyppääminen myös mun isossa kaupungin keskustassa olevassa, saunallisessa asunnossa.

Mies on saanut siitä kuulla, mutta sori: sisters before misters!

Tuttu kokemus mullekin. Mun tarina on vaan vielä surkeampi, ei ketään puolustamassa ja yksi minut "hylänneistä" jätkistä oli silloinen poikaystäväni.

Ei oikeastaan koskaan  tarkoin selvinnyt, miksi mä vaan putosin pois viestiketjuissa, ei tullut enää ryhmäkutsuja ja noin. Poikaystävä jätti mut tekstarilla.

Pitkään pohdin, että oliko joku vaikka valehdellut jotain mun selän takana. Mä olisin ollut onnellinen jos ois sanottu, että johtuu siitä, että muut naiset ei tykkää! Nyt jäi vaan että mikä mussa oli vikana ystävänä.

Vierailija
131/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he eivät vain tykkää sinusta? Usein "yksi jätkistä" naiset katsovat muita naisia alaspäin.

Eihän tuo edes pidä paikkaansa. Yleensä poikatytöt ovat ystävällisiä ja avoimia kaikille, ihan naftisti autistisia ja vähän naiveja. 

Vierailija
132/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös olen aina jätkäporukassa, mutta en tee siitä numeroa.

Pelaamme yhdessä onlinepelejä, eikä peliporukassamme ole muita naisia, tai no, yksi oli, mutta hän leikki yhden jätkän tunteilla ja seurusteli salaa toisen jätkän kanssa samasta porukasta. Kun tuli jätetyksi, sulki meidät kaikki elämästään, myös minut, vaikka olimme läheisiä ystäviä.

Pyrin myös pysymään vain kaverina porukan kanssa, koska ystävyys heidän kanssaan on tärkeää, eikä tulisi mieleenkään hajottaa porukkaa parisuhdesekoilujen takia.

Tulen myös kavereideni tyttöystävien kanssa toimeen ja yksi hajoili, kun pelatessamme hänen tyttöystävänsä lauloi jotain taustalla ja mä jatkoin laulamista hänen tyttöystävän lopettaessa.

Vierailija
133/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että yrität

miellyttää miehiä. Eivät käsitä että miesten kanssa voi olla kaveri. Heille miesten kanssa kaveeraava nainen on uhka. Ovat typeriä.

T. Osin samanlainen kuin ap

Ei ole mikään uhka, mutta oma kokemukseni on, ettei tällainen nainen edes yritä kaveerata kauheasti naisten kanssa. Mua ei haittaa ollenkaan, jos joku nainen on vaan "jätkä muiden joukossa", ollaan vaan erilaisia. Jokainen viihtyköön siinä seurassa missä parhaiten viihtyy, eikä ole multa pois.

Vierailija
134/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on laumaeläimiä. Kun joku erottuu laumasta, pidetään sitä vähintäänkin alitajuisesti uhkana. Niinpä se suljetaan yhteisön ulkopuolelle. Tällaisten syiden vuoksi naisvaltaisilla aloilla on niin paljon työpaikkakiusaamista (esim. hoitoala). Siellä on se Mother hen, joka päättää kenet hyväksytään joukkoon. On oltava tarpeeksi alistuva, jotta saa paikan kanalaumasta. Joillain on vielä apinan aivot.

Totta. Nainen on hyvin mielenkiintoinen laumaeläin siitä syystä, että nainen on äärimmäisen petoollinen omaa lajitoveriaan kohtaan. Naiset saattavat piipittää jossain mielenosoituksessa naisten oikeuksista yhtenä rintamana, mutta se kyltin toista päätä kannatteleva saattaa antaa reikää sen toista päätä kannattelevan naisen miehelle. Missään muualla eläinkunnassa vastaavaa lajipetoollisuutta ei esiinny.

Ja mitä työpaikkoihin tulee niin kolmea naista samalla osastolla on liikaa, sen ovat todenneet työkaverit ja pomot monessa työpaikassa. Viimeeksi meidän tehtaalla oli kolme naista samalla osastolla ja pomollehan siitä valituksia tuli yhden käytöksestä. Nyt naiset ovat kaikki omilla osastoillaan miesten seurassa eikä mitään ongelmia ole. Nainen on naiselle susi ja siksi kolme naista on liikaa samassa paikassa.

Vierailija
135/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet siis olevasi hyvännäköinen? Et ole, höppänä:) Miehet kehuvat kaikkia naisia helpon pillun toivossa.

Ja miehet ovat solidaarisia toisilleen toisin kuin naiset, jotka ovat selkäänpuukottajia.

Eri, mutta tiedokses sulle, kyllä hyvännäköisiä naisia on. Ja sekin tiedoksi, että just noista luihuista syistä miehet on niille kivempia kuin meille tavallisilla talliaisille. Ja siksi moni näistä luulee sit olevansa yksi jätkistä, kun jätkät vuosikaupalla näitä jaksaa vongata. 

Miehet ovat luihuja hyötyjiä, jotka eivät ole solidaarisia vaan käyttävät kavereitaankin hyväksi mitä ovatkaan vailla. Viinat juovvat viimeistään.

Vierailija
136/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo edes pidä paikkaansa. Yleensä poikatytöt ovat ystävällisiä ja avoimia kaikille, ihan naftisti autistisia ja vähän naiveja. 

Eivät ole. He ovat juuri sellaisia kuin tässä ketjussa. Haukkuvat muita naisia tyhjäpäisiksi kanoiksi, jotka eivät puhu mistään muusta kuin meikkaamisesta ja sisustamisesta, joilla ei ole huumorintajua eikä älykkyyttä. Toisin kuin heillä.

Vierailija
137/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne naiset tahtoo olla. Rumat ja estyneet eivät voi sietää naisia, jotka ovat miesten suosiossa.

Vierailija
138/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. He ovat juuri sellaisia kuin tässä ketjussa. Haukkuvat muita naisia tyhjäpäisiksi kanoiksi, jotka eivät puhu mistään muusta kuin meikkaamisesta ja sisustamisesta, joilla ei ole huumorintajua eikä älykkyyttä. Toisin kuin heillä.

En yhtään ihmettele, että nämä poikatytöt nykyään jopa identifioituvat miehiksi. He vihaavat niin paljon omaa sukupuoltaan, koska heillä on hyvin ahdasmielinen ja kapea käsitys naisista.

Vierailija
139/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama täällä, jo työni puolesta olen miesten kassa valta osin, ja kaverit on etupäässä olleet miehiä jo nuoruudesta asti. Vain vahvat naiset, siis henkisesti tarkoitan, ovat kavereina naisista. Jotkut jotenkin pelkää minua, tai suorasukaisuuttani esim. asioista puhuttaessa ja sitä, etten koskaan valhehtele mitään.

Tunnistan tämän. Ns. tavisnaiset eivät jotenkin osaa tai uskalla olla omia itsiään miesseurassa, ehkä ovat niin ultraheteroita, etteivät pysty vapautuneesti puhumaan mistään jos miehiä on paikalla. Mene tiedä. Itse olen suorapuheinen ja aika provosoivakin, toki älyllisesti, en niinkään rasvaisilla jutuilla, vaikka nekin taittuvat tarvittaessa, ja naiset ei tällaisesta tykkää. Miehillä on parempi huumorintaju ja toleranssi vähän oudompiakin juttuja kohtaan.

No höpöhöpö. Miehet ovat keskimäärin rajoittuneempia ja suvaitsemattomampia ajattelultaan ja yksitotisempia kuin naiset.

Sinä hengaat miesten kanssa vain siksi että olet munan perässä ja sen vuoksi se koko miesporukka nauraa sinulle selkäsi takana ja lisäksi säälii sinua kun pidät naisena olemista huonompana kuin miehenä olemista. Muut naiset vain säälii sinua.

Vierailija
140/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko Jordan Peterson vastata tähän kysymykseen? I think so.

Eiköhän ihminen, joka on perehtynyt toisten ongelmiin vuosikymmeniä mielenkiinnolla, omaa jonkinlaista hyödyllistä näkökulmaa aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi