Olen rento ja hauska nainen, "yksi jätkistä", miksi muut naiset on kateellisia?
Olen huomannut että muut naiset kokee minut jotenkin uhkana kun tulen hyvin juttuun miesten kanssa ja heitän rentoa läppää. Miksi?
Kommentit (315)
Sinähän itse olet heille kateellinen kun et tule juttuun naisseurassa. Tämä kateellisuus toimii molempiin suuntiin. Jos et olisi niin et tekisi tänne aloitusta aiheesta.
Miksi sä koet, että muut naiset kokevat sut uhkana?
Älkää lähtekö näin huonoon provoon.
Et siis vaimomatskua. Eivät ole kateellisia.
Lue tämä juttu, niin saat ehkä vastauksen:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/dbfa4e72-0743-40c5-89bb-da5f9ee95004
sama täällä, jo työni puolesta olen miesten kassa valta osin, ja kaverit on etupäässä olleet miehiä jo nuoruudesta asti. Vain vahvat naiset, siis henkisesti tarkoitan, ovat kavereina naisista. Jotkut jotenkin pelkää minua, tai suorasukaisuuttani esim. asioista puhuttaessa ja sitä, etten koskaan valhehtele mitään.
Eivät he koe sinua uhkana. He eivät halua viettää kanssasi aikaa, sillä suhtaudut heihin alentuvasti jostain syystä.
Mikään ei ole rasittavampaa seuraa kuin nainen joka elää ka hengittää sitä ajatusta, että on "yksi jätkistä". Mullakin on enemmän miehiä kavereina kuin naisina, mutta se asia on minulle hyvin neutraali.
Loppuun jauhettu aihe. Etkö keksinyt parempaa provoa?
Vai haukutko huomaamattasi muita naisia? Jos pidät hauskuutta ja rentoutta miesten ominaisuutena, joka poikkeuksellisesti löytyy myös sinusta, niin ei ihme jos muut ei oikein tykkää. Eihän se tosin kateutta ole.
Toinen on myös, että oletko luonnonllinen? Jollain naisilla on sellaista, että naisten seurassa ollaan normalisti ja kun paikalle tulee miehiä, heitetään jalat haara-asentoon, avataan kaljapullo hampailla ja kysytään römeällä äänellä että miten ois änärimatsi? Esittämisestä ei pidä kukaan.
Kuinka käyttäydyt toisia naisia kohtaan? Toivottavasti samalla tavalla kuin miehiä kohtaan. Henkilökohtaisesti otan rennosti naisseurassa ja jos joutuisin yhtäkkiä miehien keskelle, yrittäisin kai saada jonkinlaista tukea porukan toiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
sama täällä, jo työni puolesta olen miesten kassa valta osin, ja kaverit on etupäässä olleet miehiä jo nuoruudesta asti. Vain vahvat naiset, siis henkisesti tarkoitan, ovat kavereina naisista. Jotkut jotenkin pelkää minua, tai suorasukaisuuttani esim. asioista puhuttaessa ja sitä, etten koskaan valhehtele mitään.
Kuulostaa enemmän joltain aspergerilta - eivät edes tuntemani miehet ole tuollaisia.
Luulet olevasi yksi jätkistä, muttet ole.
Olet molempien sukupuolten oudoksuma.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka käyttäydyt toisia naisia kohtaan? Toivottavasti samalla tavalla kuin miehiä kohtaan. Henkilökohtaisesti otan rennosti naisseurassa ja jos joutuisin yhtäkkiä miehien keskelle, yrittäisin kai saada jonkinlaista tukea porukan toiselta naiselta.
Sehän kertoi jo toisessa viestissä: laukoo "rehellisiä" kommentteja täysin tilannetajuttomasta ja sosiaalisista säännöistä ja käytöstavoista riippumatta, Vaikea silti uskoa, että valtaosa miehistäkään tuollaista jaksaa, mutta varmaan jotkut töksäyttelijät voivat viihtyä kaltaisessaan seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he koe sinua uhkana. He eivät halua viettää kanssasi aikaa, sillä suhtaudut heihin alentuvasti jostain syystä.
Mikään ei ole rasittavampaa seuraa kuin nainen joka elää ka hengittää sitä ajatusta, että on "yksi jätkistä". Mullakin on enemmän miehiä kavereina kuin naisina, mutta se asia on minulle hyvin neutraali.
Ettei vain olisi omaa epävarmuuttasi tuo usko että rento nainen suhtautuu alentuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Olen suorasukainen ja temperamenttinen, räväkkä nainen. Oikea Pikku-Myy!
Kyllä nuorempana meilläkin oli näitä "yksi jätkistä" tyylisiä muijia hengailemassa meidän porukassa. Kumma kyllä ne vonkui munaa ihan meiltä kaikilta vaikka muuten olivat muka "yksi jätkistä".
Ehkä he eivät vain tykkää sinusta? Usein "yksi jätkistä" naiset katsovat muita naisia alaspäin.