Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rento ja hauska nainen, "yksi jätkistä", miksi muut naiset on kateellisia?

Vierailija
09.04.2022 |

Olen huomannut että muut naiset kokee minut jotenkin uhkana kun tulen hyvin juttuun miesten kanssa ja heitän rentoa läppää. Miksi?

Kommentit (315)

Vierailija
161/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on sellaista "yksi tytöistä" - leveilyä.

Tämä summaa ilmiön osuvasti. Nämä "yksi jätkistä"-naiset ovat sisäistäneet nielemättä sen n a i s v i h a i sen kuvitelman, jonka mukaan on parempi kuulua miesten kuin naisten joukkoon. Miehet kun ovat rehtejä, älykkäitä, suoraselkäisiä, fiksuja ja hyvää seuraa. Naiset taas ovat pinnallisia, tylsiä ja kieroja selkäänpuukottajia.

En tiedä lähteekö tämä ajatusmaailma kotoa vai mistä. Ehkä lapsuudenkodissa isän sosiaaliset kuviot ovat aina menneet äidin vastaavissa ohi, kun mietitään tärkeysjärjestystä?

Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä raivoamista tässäkin keskustelussa. Jos joku nainen tykkää vaikka rassata autoja niin tykkääkö hän silloin enemmän miesten vai naisten jutuista? Se ei tarkoita sitä että ns naiselliset asiat olisivat hänestä välttämättä huonompia, häntä ei vaan välttämättä kiinnosta sisustus ja yms naiselliseksi koetut asiat. 

En puhunut kiinnostuksenkohteista mitään. Nämä pick me girlit (myös ap) ovat niitä, jotka suu vaahdossa mesoavat vähän joka tilanteessa että on hyvä olla yksi jätkistä. "En jaksa puhua pinnallista diipadaapaa ja jauhaa paskaa muista. On kivampaa, kun miesseurassa ollaan rentoja ja rehellisiä ja läppä lentää".

He siis attribuoivat kaikkiin muihin naisiin negatiivisia piirteitä, kuten pinnallisuus, teennäisyys ja petollisuus. Miehet taas ovat reiluja, rentoja ja hauskoja.

Joko tajusit?

Vierailija
162/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä summaa ilmiön osuvasti. Nämä "yksi jätkistä"-naiset ovat sisäistäneet nielemättä sen n a i s v i h a i sen kuvitelman, jonka mukaan on parempi kuulua miesten kuin naisten joukkoon. Miehet kun ovat rehtejä, älykkäitä, suoraselkäisiä, fiksuja ja hyvää seuraa. Naiset taas ovat pinnallisia, tylsiä ja kieroja selkäänpuukottajia.

En tiedä lähteekö tämä ajatusmaailma kotoa vai mistä. Ehkä lapsuudenkodissa isän sosiaaliset kuviot ovat aina menneet äidin vastaavissa ohi, kun mietitään tärkeysjärjestystä?

Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä raivoamista tässäkin keskustelussa. Jos joku nainen tykkää vaikka rassata autoja niin tykkääkö hän silloin enemmän miesten vai naisten jutuista? Se ei tarkoita sitä että ns naiselliset asiat olisivat hänestä välttämättä huonompia, häntä ei vaan välttämättä kiinnosta sisustus ja yms naiselliseksi koetut asiat. 

En puhunut kiinnostuksenkohteista mitään. Nämä pick me girlit (myös ap) ovat niitä, jotka suu vaahdossa mesoavat vähän joka tilanteessa että on hyvä olla yksi jätkistä. "En jaksa puhua pinnallista diipadaapaa ja jauhaa paskaa muista. On kivampaa, kun miesseurassa ollaan rentoja ja rehellisiä ja läppä lentää".

He siis attribuoivat kaikkiin muihin naisiin negatiivisia piirteitä, kuten pinnallisuus, teennäisyys ja petollisuus. Miehet taas ovat reiluja, rentoja ja hauskoja.

Joko tajusit?

Miksi parametrisoit ja funktioit negatiivisia mielleyhtymiä muihin naisiin kehittelemiesi olkiukkojen tukemana? Onko sinulla paha olla? Vaikutat pinnalliselta, teennäiseltä, petolliselta ja katkeralta. Sellainen huokuu laajalle ihmisestä ja työntää älykkäät hyvätapaiset luotasi. Implementoi itsellesi parempi psyyke ja ole vahva, ala oikeaksi naiseksi. Hylkää toksisuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tajusit?

Miksi parametrisoit ja funktioit negatiivisia mielleyhtymiä muihin naisiin kehittelemiesi olkiukkojen tukemana? Onko sinulla paha olla? Vaikutat pinnalliselta, teennäiseltä, petolliselta ja katkeralta. Sellainen huokuu laajalle ihmisestä ja työntää älykkäät hyvätapaiset luotasi. Implementoi itsellesi parempi psyyke ja ole vahva, ala oikeaksi naiseksi. Hylkää toksisuutesi.

En muihin naisiin yleisesti, vaan näihin jotka mekkaloivat olevansa "jätkiä", eli ts. parempia kuin muut naiset. Muut naiset pitävät siis sisällään todellakin kaikki muut naiset. Muita jätkiä eivät ole ne toiset naiset samassa sekaporukassa. Itse olen henkilökohtaisesti tuntenut 2 tällaista naista, joten omiin sosiaalisiin kuvioihini ilmiö ei vaikuta.

Sekavasta vastauksesta päätellen kommenttini taisi osua sinuun aika henkilökohtaisesti.

Vierailija
164/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama täällä, jo työni puolesta olen miesten kassa valta osin, ja kaverit on etupäässä olleet miehiä jo nuoruudesta asti. Vain vahvat naiset, siis henkisesti tarkoitan, ovat kavereina naisista. Jotkut jotenkin pelkää minua, tai suorasukaisuuttani esim. asioista puhuttaessa ja sitä, etten koskaan valhehtele mitään.

Tunnistan tämän. Ns. tavisnaiset eivät jotenkin osaa tai uskalla olla omia itsiään miesseurassa, ehkä ovat niin ultraheteroita, etteivät pysty vapautuneesti puhumaan mistään jos miehiä on paikalla. Mene tiedä. Itse olen suorapuheinen ja aika provosoivakin, toki älyllisesti, en niinkään rasvaisilla jutuilla, vaikka nekin taittuvat tarvittaessa, ja naiset ei tällaisesta tykkää. Miehillä on parempi huumorintaju ja toleranssi vähän oudompiakin juttuja kohtaan.

No höpöhöpö. Miehet ovat keskimäärin rajoittuneempia ja suvaitsemattomampia ajattelultaan ja yksitotisempia kuin naiset.

Sinä hengaat miesten kanssa vain siksi että olet munan perässä ja sen vuoksi se koko miesporukka nauraa sinulle selkäsi takana ja lisäksi säälii sinua kun pidät naisena olemista huonompana kuin miehenä olemista. Muut naiset vain säälii sinua.

LOLL aww söpöö että te idiootti muijat luulette olevanne meitä parempia vaikka itse haukutte selän takana🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ jättäkää meidät miesporukan omistavat ulos teidän harhoista bitch bye

Miesporukan omistajat? Kannattaa mainita miesporukalleen tuo että omistaa heidät. Tuu sit kertomaan miten suhtautuivat. Reilusti vai huumorintajuisesti..😅

Vierailija
165/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tajusit?

En muihin naisiin yleisesti, vaan näihin jotka mekkaloivat olevansa "jätkiä", eli ts. parempia kuin muut naiset. Muut naiset pitävät siis sisällään todellakin kaikki muut naiset. Muita jätkiä eivät ole ne toiset naiset samassa sekaporukassa. Itse olen henkilökohtaisesti tuntenut 2 tällaista naista, joten omiin sosiaalisiin kuvioihini ilmiö ei vaikuta.

Sekavasta vastauksesta päätellen kommenttini taisi osua sinuun aika henkilökohtaisesti.

Taisi nyt viiltää sisälläsi. Tiedät nyt että voisit olla parempikin ja kohdella kanssasisariasi ihmisinä. Se on naiseutta, kateus on rumaa.

Vierailija
166/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he eivät vain tykkää sinusta? Usein "yksi jätkistä" naiset katsovat muita naisia alaspäin.

Eihän tuo edes pidä paikkaansa. Yleensä poikatytöt ovat ystävällisiä ja avoimia kaikille, ihan naftisti autistisia ja vähän naiveja. 

Eivät ole. He ovat juuri sellaisia kuin tässä ketjussa. Haukkuvat muita naisia tyhjäpäisiksi kanoiksi, jotka eivät puhu mistään muusta kuin meikkaamisesta ja sisustamisesta, joilla ei ole huumorintajua eikä älykkyyttä. Toisin kuin heillä.

Naiskäsitykset esim. mediassa ovat niin normittuneita, että vähän väliä hehkutetaan vaikka jotain meikkaavaa taksikuskia kun ei tajuta, että ihan normaali nainen on sellainen joka voi osata miesten ja naisten juttuja.

Tavallinen nainen voi juoda kaljaa, katsoa jalkapalloa ja pukudraamoja, kuunnella bluesia, lukea Kaario Utrion kirjoja ja sotahistoriaa, kiinnostua muodista ja lakata kynsiään, puhua tyttöjen kanssa meikkijutuista ja joskus politiikasta, täyttää vaalikoneita, ajaa työkoneita (vastapaino, työntömasto, sähköpässi), lenkkeillä ja nostella painoja, tiskata, laittaa ruokaa, siivota, koota huonekaluja, koota telkkarin ja hakea kanavat...

Jatkanko? Tuo kaikki kuvaa minua. Olen aivan varmasti hyvin tavanomainen nykynainen. Osaan monipuolisesti eri asioita. Mutta jostain syystä kaikki ämmät ollaan kuitenkin tyhmiä kanoja ja nuokin asiat ovat pelkkää feikkaamista.

Tuletko vaimokseni?

M35

Vierailija
167/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tajusit?

Taisi nyt viiltää sisälläsi. Tiedät nyt että voisit olla parempikin ja kohdella kanssasisariasi ihmisinä. Se on naiseutta, kateus on rumaa.

Kohtelen ihmisinä sekä kanssasisariani että -veljiäni. Toisin kuin pick me girlit.

Vierailija
168/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama täällä, jo työni puolesta olen miesten kassa valta osin, ja kaverit on etupäässä olleet miehiä jo nuoruudesta asti. Vain vahvat naiset, siis henkisesti tarkoitan, ovat kavereina naisista. Jotkut jotenkin pelkää minua, tai suorasukaisuuttani esim. asioista puhuttaessa ja sitä, etten koskaan valhehtele mitään.

Tunnistan tämän. Ns. tavisnaiset eivät jotenkin osaa tai uskalla olla omia itsiään miesseurassa, ehkä ovat niin ultraheteroita, etteivät pysty vapautuneesti puhumaan mistään jos miehiä on paikalla. Mene tiedä. Itse olen suorapuheinen ja aika provosoivakin, toki älyllisesti, en niinkään rasvaisilla jutuilla, vaikka nekin taittuvat tarvittaessa, ja naiset ei tällaisesta tykkää. Miehillä on parempi huumorintaju ja toleranssi vähän oudompiakin juttuja kohtaan.

No höpöhöpö. Miehet ovat keskimäärin rajoittuneempia ja suvaitsemattomampia ajattelultaan ja yksitotisempia kuin naiset.

Sinä hengaat miesten kanssa vain siksi että olet munan perässä ja sen vuoksi se koko miesporukka nauraa sinulle selkäsi takana ja lisäksi säälii sinua kun pidät naisena olemista huonompana kuin miehenä olemista. Muut naiset vain säälii sinua.

LOLL aww söpöö että te idiootti muijat luulette olevanne meitä parempia vaikka itse haukutte selän takana🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ jättäkää meidät miesporukan omistavat ulos teidän harhoista bitch bye

Miesporukan omistajat? Kannattaa mainita miesporukalleen tuo että omistaa heidät. Tuu sit kertomaan miten suhtautuivat. Reilusti vai huumorintajuisesti..😅

oletko tyhmä ? tiedät mitä tarkoitin🤦🏻‍♀️

Vierailija
169/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he eivät vain tykkää sinusta? Usein "yksi jätkistä" naiset katsovat muita naisia alaspäin.

Eihän tuo edes pidä paikkaansa. Yleensä poikatytöt ovat ystävällisiä ja avoimia kaikille, ihan naftisti autistisia ja vähän naiveja. 

Eivät ole. He ovat juuri sellaisia kuin tässä ketjussa. Haukkuvat muita naisia tyhjäpäisiksi kanoiksi, jotka eivät puhu mistään muusta kuin meikkaamisesta ja sisustamisesta, joilla ei ole huumorintajua eikä älykkyyttä. Toisin kuin heillä.

Naiskäsitykset esim. mediassa ovat niin normittuneita, että vähän väliä hehkutetaan vaikka jotain meikkaavaa taksikuskia kun ei tajuta, että ihan normaali nainen on sellainen joka voi osata miesten ja naisten juttuja.

Tavallinen nainen voi juoda kaljaa, katsoa jalkapalloa ja pukudraamoja, kuunnella bluesia, lukea Kaario Utrion kirjoja ja sotahistoriaa, kiinnostua muodista ja lakata kynsiään, puhua tyttöjen kanssa meikkijutuista ja joskus politiikasta, täyttää vaalikoneita, ajaa työkoneita (vastapaino, työntömasto, sähköpässi), lenkkeillä ja nostella painoja, tiskata, laittaa ruokaa, siivota, koota huonekaluja, koota telkkarin ja hakea kanavat...

Jatkanko? Tuo kaikki kuvaa minua. Olen aivan varmasti hyvin tavanomainen nykynainen. Osaan monipuolisesti eri asioita. Mutta jostain syystä kaikki ämmät ollaan kuitenkin tyhmiä kanoja ja nuokin asiat ovat pelkkää feikkaamista.

Tuletko vaimokseni?

M35

Aww, kosinta av:lla! 😍

Kerro, mihin ihastuit hänessä? Sähköpässin käsittelytaitoon, kynsien lakkaamiseen vai johonkin muuhun?

Vierailija
170/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Naisten tapa hahmottaa maailmaa on todellakin kieroutunut. Itse tuntenut monia ns. poikatyttöjä ja hyvin mukavia lähestyttäviä ihmisiä ovat aina olleet. Sellaisella mutkattomalla "poikamaisella" tavalla.

Vierailija
171/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "kuin yksi jätkistä" on usein niitä varmoja patjoja. Ja sehän ei haittaa, jos eivät kelpuuttaisin niin helposti varattuja miehiäkin.

Mun puolesta saavat jatkaa jakarin uraa.

Vierailija
172/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko tyhmä ? tiedät mitä tarkoitin🤦🏻‍♀️

Tiedänkö? Oliko se siis freudilainen lipsahdus? Vaikea tulkita koska en puhu kanaa. 💁🏿‍♀️

Vierailija
173/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yläasteelta lähtien ollut "yksi jätkistä", ihan tahtomattani. Ala-asteella jo oli vaikeuksia tyttökavereiden kanssa, kun tytöt tekivät sitä "me ei olla sunkaa"-ilkeilyä.  Välillä otettiin mukaan, välillä lälläteltiin ja suljettiin porukasta pois. Kun menin yläasteelle, päätin että nyt on se on loppu. Lopetin "kavereiden" miellyttämisen, ja nuo kaveruudet, että mieluummin yksin kuin noiden kanssa. 

Ihan luonnollisesti löytyi pojista samanmielisiä kavereita, he pyysivät mukaan, ja edelleen hyvä ystäväni on yläasteella löytynyt poika(eli nykyään tietenkin mies). Sain yläasteelta myös tyttökaverin joka on vielä näin nelikymppisenä rakkain ystäväni. Pojat itse tituleerasivat minua yhdeksi pojista, ja sillä he tarkoittivat sitä että kuulun heidän porukkaansa kuin kuka tahansa pojista. Monet tytöt olivat kateellisia minulle, ja moni noista kaveripojista myös ihastui minuun. Se olikin sitten ikävää, kun meni se kaveruuskin siinä, tai siis koko kaveruus oli näiden tapausten kanssa ollut valhetta, jonka minä olin uskonut. He olivat vain halunneet kaveruuden nojalla päästä lähelleni.

Olin kuitenkin hyvin onnellinen siitä että minulla oli kavereita nyt, eikä minun tarvinnut olla yksin enää.

Aikuisikäni vietin ihanassa kaveriporukassa joka on nyttemmin jo hajonnut. Olin pitkään kaveritta kunnes löysin mieheni. Molemmat soitamme soittimia, ja minä myös teen musiikkia itse. Ympärille löytyi aivan mahtavat soittajat, ja nyt on ollut jo ties miten monta vuotta ollut bändi kasassa. Minä ja muut pojat. 

Olen kuullut törkeyksiäkin, että olen koko bändin panopuuna vain, vaikka minä teen kaikki sanoitukset ja suurimman osan biiseistä muutenkin. Mitä muuta tällainen voi olla kuin kateutta? 

Tosiasiassa me kaikki olemme naimisissa, ja olen myös bändin poikien vaimojen kaveri sen, minkä he nyt minut kaveriksi kelpuuttavat. Kukaan heistä ei kuvittele että keikkareissuilla tai studiolla me irstailtaisiin jotain. 

Vierailija
174/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tästä näkee kuinka naiset itsekin pitävät itseään huonompina kuin miehet. Lisäksi on mahdotonta kuvitella, että miesten keskuudessa voisi muodostua mitään tuollaista "pick me boy" ilmiötä, sillä miehet ovat pääsääntöisesti solidaarisia toisilleen. Selkäänpuukottaminen taitaa olla joku X-kromosomiin liittyvä piirre.

Siis mitä ihmettä, onhan nyt ilmiö nimeltä naistenmies ihan vanha juttu jo?? Eli se, että jotkut miehet nyt vaan osaavat olla naisten kanssa, miellyttävät naisia. Ovat tervetulleita vaikka mihin porukkaan.

Miehet ovat vain, hassua kyllä, nimenomaan suorempia naisille tässä asiassa. Myöntävät, että naisseura kiinnostaa, pitävät naisista, tykkäävät olla naisten ihailemia ja juu miksei siinä sivussa seksiäkin. Solidaarisia päinvastoin eivät ole tippaakaan toisille miehille, vaan naisia naurattaakseen voivat ilkeästikin vitsailla ja päteä muiden miesten kustannuksella. Ihan suoraan tosin myöntävät, että jos kyseessä on piparin saanti ja se vaatii kaverin mustamaalamisen tai mitä nyt, niin antaa mennä.

Naiset vain kokevat, että pitää mennä tekemään samaa ensin vakuuttelemalla, miten ei oikeastaan nainen olekaan, vaan joku jätkä.

Mä olen 3 isoveljen ja heidän kaveriensa kanssa kasvanut ja kai sen vuoksi miesvaltaiselle alallekin ajautunut. Ikinä en ole mikään jätkä ollut, mutta rentoa, hauskaa jne on ollut. Eipä se haittaa, että hyvännäköiseksi kehuvat, kas kun sellaiselle naiselle miehet nyt vaan on aina vähän kivempia. Aina.

Sulta meni nyt pointti ohi, mikä ei yllätä kun nainen olet. Naistenmiehiä on toki, mutta he eivät herätä muissa miehissä samanlaista vihaa kuin nämä hyvä jätkä -naiset muissa naisissa. Päinvastoin miesten enemmistö ihailee miestä joka saa helposti naisseuraa. 

Äläs nyt naurata. Näitä häntäheikkejä avoimesti halveksutaan, kerrotaan, miten bros before ho's ja heidän edesottamuksiaan arvostellaan. Jätetään kutsumatta muualle kuin tilanteisiin joissa onkin tarkoitus vain tutustua naisiin. Heitä ämmitellään, puhutaan akkaseurassa pyörimisestä, jne. 

Nyt meni kyllä niin epäselväksi jutut että taitaa olla sulla muitakin kognitiivisia rajoitteita kuin sukupuoli. 

Sanonnalla bros before hoes (tai buddies over bitches, jota olen itse kuullut käytettävän enemmän), ei todellakaan halveksuta miehiä, vaan naisia. 

Nimenomaan kyllä. Siis kerrotaan, että se on oikea toimintatapa, jota naistenmies häntäheikki ei noudata. Hän siis pettää kaveriporukan, kun juoksee naisten perässä mieluummin kuin esim. tulee sovitusti rassaamaan mopoa muiden poikien kanssa. 

Ja kun naistenmies sitten viettää iltaa naisen/naisten kanssa, häntä ämmitellään ja haukutaan siellä mopon ympärillä. Motiivit voivat olla toki kateus ja takuulla onkin, mutta ei siellä mitään ihailevia äänensävyjä käytellä.

Sulla on muuten aika....naismainen tapa pyrkiä alentamaan toisen käsityskykyä sen perusteella, että hän on eri mieltä tai kokenut jonkun asian toisin kuin sinä. Ämmämäinen siis, lapsuuteni kielellä.

Ei ole vaan sellaista miestä pidetään ämmämäisenä pillunnuolijana. Oikea naisten mies asettaa bros before hoes.

Mies ei voi koskaan olla ämmä. Ämmä on kunnianimi.

Tuo typerä lause edeltävän kirjoittajan tekstissä on aina hyvä mittari. Sillä selviää hyvin että mies ei ole aikuinen kuin iältään.

Jokainen teinipoika ja mies kadehtii aina niitä joilla on tyttöystävä tai vaimo. Se on suurin asia jonka mies voi elämässää saavuttaa. Jos se jää saavuttamatta niin elämässä on aina iso aukko.

Ei kadehdi, älä valehtele nolosti itsellesi:D Ja ei ole suurin asia, yrität vain epätoivoisesti nostaa naisen arvoa ja saada miehet tavoittelemaan sinua. Vaimo ei ole sen suurempi asia miehen elämässä kuin uusien kenkien ostaminenkaan. Eikä aiheuta sen enempää kateutta, ei varsinkaan vanha kitkerä haaska. Kukaan ei ole kateellinen miehelle, jolla on pallo jalassa. 

Älä nolosti valehtele itsellesi, että kukaan on kateellinen saati tavoittele sitä"asemaa"mikä on niillä lidilissä vaimojensa ja tyttöystäviensä kanssa pyörivillä miehillä, ne naiset ovat yleensä rumia ja mies sen näköinen että on orjana työleirissä perheineen. 

Ei edes nuori ja kaunis vaimo ole suuri asia, ei maitopurkin ostoa suurempi saavutus:) Puhumattakaan vanhasta haaskasta. Naisen arvo on miehen elämässä siellä häntäpäässä muiden asioiden jälkeen. Jos mies on pääjohtaja niin se on miehen elämän suurin saavutus, ei suinkaan sen pääjohtajan vaimo, se ei ole niitä kenkiä kummempi saavutus.

Joissakin miehissä voi herättää kateutta se, että joku julkkismies voi saada vanhana helposti nuorta pillua kuten Danny, mutta ei sinusta kukaan kateellinen ole, korkeintaan sääliä tuntee miestä kohtaan:)

Vaikka tässä on käytetty aika raflaavaa kieltä, asia on kyllä juuri näin. Julkkismiesten haastatteluissa ja elämäkerroissa käsitellään yleensä pelkästään heidän työhönsä liittyviä asioita. Julkkisnaisista puhuttaessa taas ensimmäinen asia on heidän puolisonsa.

Vierailija
175/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tajusit?

Kyllä se olet sinä joka saat sekavien vastausten kisassa kultamitalin.

ohis

Vierailija
176/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon rento ja hauska, mut en todellakaan haluu olla ”yksi jätkistä”, vaan on hyvin tyytyväinen siihen että olen nainen.

Toi on niiiiiin väsyny hokema, ja kuvastaa todella hyvin sitä miten huono itsetunto naisella voi olla, jos ei voi aidosti olla sitä mitä on.

Vierailija
177/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon rento ja hauska, mut en todellakaan haluu olla ”yksi jätkistä”, vaan on hyvin tyytyväinen siihen että olen nainen.

Toi on niiiiiin väsyny hokema, ja kuvastaa todella hyvin sitä miten huono itsetunto naisella voi olla, jos ei voi aidosti olla sitä mitä on.

Sun mielestä yksi jätkistä ei voi olla aidosti sitä? 

Vierailija
178/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yläasteelta lähtien ollut "yksi jätkistä", ihan tahtomattani. Ala-asteella jo oli vaikeuksia tyttökavereiden kanssa, kun tytöt tekivät sitä "me ei olla sunkaa"-ilkeilyä.  Välillä otettiin mukaan, välillä lälläteltiin ja suljettiin porukasta pois. Kun menin yläasteelle, päätin että nyt on se on loppu. Lopetin "kavereiden" miellyttämisen, ja nuo kaveruudet, että mieluummin yksin kuin noiden kanssa. 

Ihan luonnollisesti löytyi pojista samanmielisiä kavereita, he pyysivät mukaan, ja edelleen hyvä ystäväni on yläasteella löytynyt poika(eli nykyään tietenkin mies). Sain yläasteelta myös tyttökaverin joka on vielä näin nelikymppisenä rakkain ystäväni. Pojat itse tituleerasivat minua yhdeksi pojista, ja sillä he tarkoittivat sitä että kuulun heidän porukkaansa kuin kuka tahansa pojista. Monet tytöt olivat kateellisia minulle, ja moni noista kaveripojista myös ihastui minuun. Se olikin sitten ikävää, kun meni se kaveruuskin siinä, tai siis koko kaveruus oli näiden tapausten kanssa ollut valhetta, jonka minä olin uskonut. He olivat vain halunneet kaveruuden nojalla päästä lähelleni.

Olin kuitenkin hyvin onnellinen siitä että minulla oli kavereita nyt, eikä minun tarvinnut olla yksin enää.

Aikuisikäni vietin ihanassa kaveriporukassa joka on nyttemmin jo hajonnut. Olin pitkään kaveritta kunnes löysin mieheni. Molemmat soitamme soittimia, ja minä myös teen musiikkia itse. Ympärille löytyi aivan mahtavat soittajat, ja nyt on ollut jo ties miten monta vuotta ollut bändi kasassa. Minä ja muut pojat. 

Olen kuullut törkeyksiäkin, että olen koko bändin panopuuna vain, vaikka minä teen kaikki sanoitukset ja suurimman osan biiseistä muutenkin. Mitä muuta tällainen voi olla kuin kateutta? 

Tosiasiassa me kaikki olemme naimisissa, ja olen myös bändin poikien vaimojen kaveri sen, minkä he nyt minut kaveriksi kelpuuttavat. Kukaan heistä ei kuvittele että keikkareissuilla tai studiolla me irstailtaisiin jotain. 

Kiitos hyvästä viestistäsi, jossa et alentunut haukkumaan ketään. Omakin parhain ystäväni on kaltaisesi nainen

T: m37

Vierailija
179/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuorempana meilläkin oli näitä "yksi jätkistä" tyylisiä muijia hengailemassa meidän porukassa. Kumma kyllä ne vonkui munaa ihan meiltä kaikilta vaikka muuten olivat muka "yksi jätkistä".

Niiiin.

…teidän jengin yhteinen juttu…. Munanvingunta.

Mistäs noista tietää, tai teistä, ennen ku ottaa selvää.

Vierailija
180/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin samankaltaisen tytön ja olihan siellä kateuttakin takana, mutta kyllä meidän kohdalla kyse oli vähän jostain valheellisuuden tunteesta myös. Tyttöä kiusattiin ihan kun oli kaunis ja viimeisen päälle jotenkin cool, eli siis tyylikäs olematta mikään tusinatavaran ostaja, vaikka ei me osattu sitä näin analysoida.

Niin että kun hän alkoi liikkua poikien kanssa (ymmärrettävästi) niin olihan se selvää, että ei suinkaan siksi että olisi ollut miesten ystävämateriaalina jotenkin erilainen, vaan ihan vaan siksi, että oli niin kaunis ja cool. 

Valheellista se yksi jätkistä-juttu tuntui myös sen vuoksi, että ei ne pojat niiden rumien, mitään sanomattomien tyttöjen kavereiksi alkaneet, ne sai jäädä kokonaan yksin. Itse esim. tiesin, että en minä siinä poikaporukassa olisi mitään samanlaista asemaa saavuttanut ikinä, hyvä, jos samoihin koulun bileisiin mahduin.

Mitä olen tyttöä seurannut, nyt siis naista, niin ihan sama jatkuu. Kummasti löytyy hälle aina kavereita, etenkin miehiä. Tiedän senkin, että ei ole mikää pnopuu, vaan tietysti (sekin ärsyttää kyllä) tosi hyvännäköisen, mukavan miehen kanssa naimisissa, liikkuvat usein yhdessä sitten erilaisissa porukoissa, mutta aika vähän niissä naisia on, ehkä just joku tämän naisen paras kaveri. 

Samanlailla siis miehet pyörii ympärillä ja haluaa seuraa, mutta tuskinpa todella sen vuoksi, että olisi jätkänä jätkien joukossa. Sen tosin myönnän, että ei hän itsekään ole tämmöistä ikinä väittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi