Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö teitä se, että mies katselee muita naisia?

Vierailija
20.06.2024 |

En tiedä, miten kuuluisi suhtautua. Ei siis mies koko ajan ole muita tiirailemassa. Välillä saattaa tokaista, että hyvä perse tai vastaavaa. Miltä katselu muista tuntuu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hoitaa ton huomattavasti hienovaraisemmin. Ei siis mitenkään erityisesti tuijottele tai varsinkaan kommentoi mitään. Toki vaivihkaa saattaa vilkaista. Tämä hienovarainen käytös siis minun aikanani. Enkä hyväksyisi tuota sinun ukkosi tyyliä.

Nyt voit joko:

Ottaa asian puheeksi ja mies muuttaa käytöstään

Tai

Alat kuolata ja kommentoida toisten miesten perään itsekin

Vierailija
2/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies katselee muita naisia, paitsi homppelit. Tai hekin voivat, mutta ihan muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei juuri katsele, mutta itse huomaan esim hyväpeppuiset naiset ja ilmoitan siitä aina miehelleni. En tiedä mistä johtuu, että onko normaalia vai olenko biseksuaali.

Vierailija
4/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hyvännäköinen ihminen aina kerää katseita. Mieheni katsoo, ja niin katson minäkin.

Vierailija
5/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hyvännäköinen ihminen aina kerää katseita. Mieheni katsoo, ja niin katson minäkin.

Harmi jos kukaan ei halua katsella teitä.

Vierailija
6/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut että katselis. On tehnyt tästä oikein jutunkin, niin, että julistaa, miten kaikki muut ovat hänen mielestään rumia akkoja. Aika söpöä. Kyllä häiritsisi, jos katselisi muita.

Tuollainen ei ole ok, se on tapa, joka hänen pitäisi lopettaa ja pystyy siihen, jos haluaa.

Vierailija
7/10 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkutti, on kyllä ankeaa elämää jos pitää kieltää jo pelkkä katsominenkin. Tiedän etten ole ihan missin näköinen itse ja olen useasti mielelleni sanonut mikäli olen huomannut tosi kauniin naisen. Ei kuolaa eikä tuijottele, mutta saattaa kommentoida pitääkö hän naista kauniina vai eikö juuri tämä ihminen niinkään miellytä silmää. Minusta kiva nähdä kauniita ihmisiä ja asioita.

Vierailija
8/10 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä tuijottaa suoraan naisen sieluun ja tuijottaa niin kauan että painaa katseensa maahan tai kiertelee mieheni katsetta.

Silloin olen saanut tyydytykseni!

Vierailija
9/10 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan, että se tulee miehen geeneistä. Suhteen alķuhuumaa lukuun ottamatta päivittäin on aina tullut mietittyä että minkälaista seksi olisi tuon tai tuon naisen kanssa, miltähän sen paljas pillu näyttää jne.

Vierailija
10/10 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helkutti, on kyllä ankeaa elämää jos pitää kieltää jo pelkkä katsominenkin. Tiedän etten ole ihan missin näköinen itse ja olen useasti mielelleni sanonut mikäli olen huomannut tosi kauniin naisen. Ei kuolaa eikä tuijottele, mutta saattaa kommentoida pitääkö hän naista kauniina vai eikö juuri tämä ihminen niinkään miellytä silmää. Minusta kiva nähdä kauniita ihmisiä ja asioita.

Itse taas haluaisin olla toisen silmissä se kaunein. Mutta kokemukset parisuhteista sitä, että syvimmän alkuhuuman jälkeen ei itse kehuja enää saa, mutta saa kuulla kuinka kauniita muut ovat. Niin mieluummin sitä viihtyy sitten itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi