Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rento ja hauska nainen, "yksi jätkistä", miksi muut naiset on kateellisia?

Vierailija
09.04.2022 |

Olen huomannut että muut naiset kokee minut jotenkin uhkana kun tulen hyvin juttuun miesten kanssa ja heitän rentoa läppää. Miksi?

Kommentit (315)

Vierailija
61/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap. Huomaahan sen täälläkin, että alkavat nillittämään ja haukkumaan sinua.

Oikeen sivistynyttä naisasia naisia 🤣

Jos joku ikinä vähääkään on erilainen, niin sehän on uhka. Muille, paitsi tämmösille naisille, kun vaikka minä.

Mulle on ihan sama, mitä kukakin on.

Kunhan ei oo pskaa puhuva iditootti

Vierailija
62/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on sellaista "yksi tytöistä" - leveilyä.

Juuri näin. Tästä näkee kuinka naiset itsekin pitävät itseään huonompina kuin miehet. Lisäksi on mahdotonta kuvitella, että miesten keskuudessa voisi muodostua mitään tuollaista "pick me boy" ilmiötä, sillä miehet ovat pääsääntöisesti solidaarisia toisilleen. Selkäänpuukottaminen taitaa olla joku X-kromosomiin liittyvä piirre.

Siis mitä ihmettä, onhan nyt ilmiö nimeltä naistenmies ihan vanha juttu jo?? Eli se, että jotkut miehet nyt vaan osaavat olla naisten kanssa, miellyttävät naisia. Ovat tervetulleita vaikka mihin porukkaan.

Miehet ovat vain, hassua kyllä, nimenomaan suorempia naisille tässä asiassa. Myöntävät, että naisseura kiinnostaa, pitävät naisista, tykkäävät olla naisten ihailemia ja juu miksei siinä sivussa seksiäkin. Solidaarisia päinvastoin eivät ole tippaakaan toisille miehille, vaan naisia naurattaakseen voivat ilkeästikin vitsailla ja päteä muiden miesten kustannuksella. Ihan suoraan tosin myöntävät, että jos kyseessä on piparin saanti ja se vaatii kaverin mustamaalamisen tai mitä nyt, niin antaa mennä.

Naiset vain kokevat, että pitää mennä tekemään samaa ensin vakuuttelemalla, miten ei oikeastaan nainen olekaan, vaan joku jätkä.

Mä olen 3 isoveljen ja heidän kaveriensa kanssa kasvanut ja kai sen vuoksi miesvaltaiselle alallekin ajautunut. Ikinä en ole mikään jätkä ollut, mutta rentoa, hauskaa jne on ollut. Eipä se haittaa, että hyvännäköiseksi kehuvat, kas kun sellaiselle naiselle miehet nyt vaan on aina vähän kivempia. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kateellinen? Mistä sen huomaat? Itse en ole jätkien jutuista kiinnostunut, joten juttelen enemmän naisporukoissa. Toki voisin mennä mukaan myös autonrassauspuheisiin (tai koulutetummissa piireissä joihinkin bisnesaiheisiin puheisiin), mutta ne halua tehdä sitä väkisin. 

Vierailija
64/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä rennot ja hauskat ovat juuri niitä tyhjännaurajia, jotka nauravat jokaiselle miehen kertomalle vitsille.

Kuin jostain sketsistä, eli alkavat kotkottaa kun miespuolinen kävelee huoneeseen. Omasta mielestään hauskoja, muiden mielestä läpinäkyvän tyrkkyjä. Eivätkä viihdy naisten seurassa, ja näyttävät sen.

Vierailija
65/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin useita vuosia tehtaalla työssä ja minun lisäksi yksi tai kaksi naista osastolla miten milloinkin. Usein olin vuorossa ainut nainen. Kaikkien työkavereiden kanssa tulin mielestäni hyvin toimeen mutta en minä silti yksi jätkistä ollut koska olen nainen. 

Vierailija
66/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu, että täytyy rakentaa oman sukupuolen edustajista joku mielikuvitusvihollinen? Eikö se ole kauhean raskasta?

Vierailija
67/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai haukutko huomaamattasi muita naisia? Jos pidät hauskuutta ja rentoutta miesten ominaisuutena, joka poikkeuksellisesti löytyy myös sinusta, niin ei ihme jos muut ei oikein tykkää. Eihän se tosin kateutta ole.

Toinen on myös, että oletko luonnonllinen? Jollain naisilla on sellaista, että naisten seurassa ollaan normalisti ja kun paikalle tulee miehiä, heitetään jalat haara-asentoon, avataan kaljapullo hampailla ja kysytään römeällä äänellä että miten ois änärimatsi? Esittämisestä ei pidä kukaan.

No jopas,men ole koskaan milloinkaan törmännyt tällaiseen.

Päinvastoin, ne römeämmät, karskit naiset alkavat lirkuttaa ja keimailla, kun seuraan ilmestyy uros. Oman kokemuksen mukaan lähes kaikki naiset käyttäytyvät ja elehtivät miehen(sä) seurassa naisellisemmin. Pitkäaikaiset pariskunnat ovat poikkeus; ovat oppineet olemaan normaalisti ainakin oman kumppanin kanssa.

No duh. Ne oikeasti karskit naiset, siis jotka ovat luontaisesti, esittämättä sellaisia, voivat pyrkiä olemaan naisellisempia kuin ovatkaan, jos ovat esim kiinnostuneet jostain miehestä, ja arvelevat naisellisuuden vetoavan.

Vierailija
68/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuorempana meilläkin oli näitä "yksi jätkistä" tyylisiä muijia hengailemassa meidän porukassa. Kumma kyllä ne vonkui munaa ihan meiltä kaikilta vaikka muuten olivat muka "yksi jätkistä".

Puhu pukille. Olen kokenut toisin. Jos mies on liian kiva ja hyvä kaveri, puuttuu koko seksuaslinen lataus eikä siinä mitään munia mietitä.

Joskus jopa sääli kun on ollut niin kiva tyyppi (varmasti hetero) mutta se lataus puuttunut kokonaan.

Uskon kyllä että joskus saattaa ärsyttää tuo jätkien kanssa hengaaminen muita naisia tai tyttöjä. Itselläni kokemusta tuosta nuorena tai lapsena lähinnä. En nyt perheellisenä ole pahemmin jätkien kanssa hengaillut.

Esim. tulin hyvin toimeen kaikkien luokan poikien kanssa, mutta vain parin tytön kanssa voisi sanoa että olimme ystäviä. Muiden kanssa ei vihamiehiäkään mutta sellaisia neutraaleja.

Jotain huvittavia juttuja muistan kun hengailin parin pojan kanssa, jotka sitten vähän härnäsivät paria vanhempaa tyttöä välillä. En ollut mukana näissä muuta kun sivustaseuraajana, mutta en nyt ihan naama perusslukemillakaan aina ollut näissä tilanteissa.

Tytöt sitten ensisijassa dissasivat muo tyyliin: "On Marjalla nyt kivaa kun on oikein 2 poikaa."

Vierailija
69/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on laumaeläimiä. Kun joku erottuu laumasta, pidetään sitä vähintäänkin alitajuisesti uhkana. Niinpä se suljetaan yhteisön ulkopuolelle. Tällaisten syiden vuoksi naisvaltaisilla aloilla on niin paljon työpaikkakiusaamista (esim. hoitoala). Siellä on se Mother hen, joka päättää kenet hyväksytään joukkoon. On oltava tarpeeksi alistuva, jotta saa paikan kanalaumasta. Joillain on vielä apinan aivot.

Vierailija
70/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä rennot ja hauskat ovat juuri niitä tyhjännaurajia, jotka nauravat jokaiselle miehen kertomalle vitsille.

Kuin jostain sketsistä, eli alkavat kotkottaa kun miespuolinen kävelee huoneeseen. Omasta mielestään hauskoja, muiden mielestä läpinäkyvän tyrkkyjä. Eivätkä viihdy naisten seurassa, ja näyttävät sen.

Mutta missä nämä tällaiset naiset on? En ole ikinä tavannut yhtäkään. Pari sellaista supernaisellista naista tiedän, jotka muuttuvat kikattaviksi pikkutytöiksi miesten seurassa. Sellaisia, jotka tykkäävät tekoripsistä ja hiustenpidennyksistä.

Vierailija
71/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että yrität miellyttää miehiä. Eivät käsitä että miesten kanssa voi olla kaveri. Heille miesten kanssa kaveeraava nainen on uhka. Ovat typeriä.

T. Osin samanlainen kuin ap

Minäkin uskon, että tästä on kyse. Muut naiset ovat sisäistäneet ajatuksen, että kun nainen ja mies kommunikoivat (ei työasioita), mukana on aina jonkinlainen seksuaalinen jännite. Eli jos nainen avoimesti juttelee miehelle mukavia, hän (muka) automaattisesti tekee itseään tykö. Näinhän jotkut miehetkin sen tulkitsevat! (Itse asiassa aika monet!) Naisen on aika haastavaa olla oma itsensä miesporukassa, kun yrittää taiteilla tämän asian kanssa, ettei kukaan ota flirttinä tai tyrkkynä.

Muuten, onko ap ja muut kaltaisensa naiset rentoja ja hauskoja myös naisporukassa?

Jos eivät, kyse on esittämisestä. Ja siksi dissataan.

Vierailija
72/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveriporukassani on ainakin sekä miehiä ja naisia ja kaikkien kanssa puhutaan samanlaisista asioista. Politiikasta, ajankohtaisista asioista tms. Mistä nyt ihmiset juttelevat, millä ihmeen planeetalla te kaikki oikein asutte?

Vierailija
73/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä nämä tällaiset naiset on? En ole ikinä tavannut yhtäkään. Pari sellaista supernaisellista naista tiedän, jotka muuttuvat kikattaviksi pikkutytöiksi miesten seurassa. Sellaisia, jotka tykkäävät tekoripsistä ja hiustenpidennyksistä.

Minä olen tavannut kaksi sellaista työhön liittyen.

Eihän niitä paljon ole, mutta ne harvat erottuvatkin kunnolla.

Vierailija
74/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on laumaeläimiä. Kun joku erottuu laumasta, pidetään sitä vähintäänkin alitajuisesti uhkana. Niinpä se suljetaan yhteisön ulkopuolelle. Tällaisten syiden vuoksi naisvaltaisilla aloilla on niin paljon työpaikkakiusaamista (esim. hoitoala). Siellä on se Mother hen, joka päättää kenet hyväksytään joukkoon. On oltava tarpeeksi alistuva, jotta saa paikan kanalaumasta. Joillain on vielä apinan aivot.

Ihan samanlaisia laumaeläimiä miehetkin ovat. Samalla lailla miehetkin oppivat jo kouluaikana kiusaamaan sitä poikaa, joka vähänkin poikkeaa poikanormista, ja pahimmassa tapauksessa tämä laumaeläinmies saadaan sodassa pelkkiä käskyjä tottelemalla toimimaan jopa omaa moraaliaan ja ihmisyyttään vastaan. Joillain on vielä apinan aivot.

Vierailija
75/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä ap. Huomaahan sen täälläkin, että alkavat nillittämään ja haukkumaan sinua.

Oikeen sivistynyttä naisasia naisia 🤣

Jos joku ikinä vähääkään on erilainen, niin sehän on uhka. Muille, paitsi tämmösille naisille, kun vaikka minä.

Mulle on ihan sama, mitä kukakin on.

Kunhan ei oo pskaa puhuva iditootti

Aamen! Mun mielestä on törkeää pitää rehellisiä, huumorintajuisia tai "miesten jutuista" kiinnostuneita naisia jonain pick me-girlinä. Yhtäkään tuollaista en ole tavannut, jotka olisivat jotenkin epätoivoisesti miesten huomion perässä. Jotkut on vaan omia itsejään, persoonallisia ja tulevat sekä miesten että naisten kanssa juttuun platonisesti. Turha sitä kateuksissaan kehittää jotain ilmiötä, jota ei todellisuudessa edes ole olemassa. Antaa kaikkien kukkien kukkia! Minä en ole "yksi jätkistä", mutta jos joku kokee olevansa, niin mitä se on minulta pois.

Vierailija
76/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuorempana meilläkin oli näitä "yksi jätkistä" tyylisiä muijia hengailemassa meidän porukassa. Kumma kyllä ne vonkui munaa ihan meiltä kaikilta vaikka muuten olivat muka "yksi jätkistä".

Puhu pukille. Olen kokenut toisin. Jos mies on liian kiva ja hyvä kaveri, puuttuu koko seksuaslinen lataus eikä siinä mitään munia mietitä.

Joskus jopa sääli kun on ollut niin kiva tyyppi (varmasti hetero) mutta se lataus puuttunut kokonaan.

Uskon kyllä että joskus saattaa ärsyttää tuo jätkien kanssa hengaaminen muita naisia tai tyttöjä. Itselläni kokemusta tuosta nuorena tai lapsena lähinnä. En nyt perheellisenä ole pahemmin jätkien kanssa hengaillut.

Esim. tulin hyvin toimeen kaikkien luokan poikien kanssa, mutta vain parin tytön kanssa voisi sanoa että olimme ystäviä. Muiden kanssa ei vihamiehiäkään mutta sellaisia neutraaleja.

Jotain huvittavia juttuja muistan kun hengailin parin pojan kanssa, jotka sitten vähän härnäsivät paria vanhempaa tyttöä välillä. En ollut mukana näissä muuta kun sivustaseuraajana, mutta en nyt ihan naama perusslukemillakaan aina ollut näissä tilanteissa.

Tytöt sitten ensisijassa dissasivat muo tyyliin: "On Marjalla nyt kivaa kun on oikein 2 poikaa."

Siis seurailit sivusta naureskellen kaverien kiusaamistoimia? Sitähän se poikien härnääminen tuppasi olemaan.

Sen olen kyllä huomannut, itse aina sekaseurassa viihtynyt, siis paljon kavereita molempia sukupuolia ja tapaamiset milloin missäkin porukassa, että kummallisen harvoin nämä yksi jätkistä-naisista on miesten kanssa eri mieltä tai haastavat miesten tekemisiä ja toimia. Ollaan kai niin samanlaisia, että ei tule koskaan tarve sanoa, että olen eri mieltä, olet muuten väärässä tuossa. 

Siitä kai tulee musta valheellinen tunne, että jotenkin tulee miesten kanssa paremmin toimeen, kun heidän ajatuksiaan on helpompi myötäillä.

Vierailija
77/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi kauan työskentelee ainoana naisena miesten kanssa niin nuo kuvitelmat karisee. Olin minäkin nuorempana ap:n kaltainen. Oli olevinaan siistiä olla yksi jätkistä, saihan siinä paistatella huomion keskipisteenä koko ajan.

Sitten kun tuli ikää lisää ja ajatusmaailmaan muitakin värejä kuin musta ja valkoinen niin tajusin kuinka lapsellinen tuollainen yksi jätkistä-asenne on.

Vierailija
78/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaisia laumaeläimiä miehetkin ovat. Samalla lailla miehetkin oppivat jo kouluaikana kiusaamaan sitä poikaa, joka vähänkin poikkeaa poikanormista, ja pahimmassa tapauksessa tämä laumaeläinmies saadaan sodassa pelkkiä käskyjä tottelemalla toimimaan jopa omaa moraaliaan ja ihmisyyttään vastaan. Joillain on vielä apinan aivot.

Totta. Tämä on vain yksi kiusaamisen muoto, että aletaan vihaamaan ja puhumaan pahaa, kun vähänkin eroaa joukosta. Ja se todellakin jatkuu koki elämän. Ei ole vain koulukiusaamista. Olen miettinyt, että olenkohan itse autistinen, kun en jaksa välittää klikeistä, sukupuolinormeista tai ryhmäpaineesta. Ja olen ollut paljon kiusaamisen kohteena.

Vierailija
79/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen ole koskaan miehen vertainen eli ihan turhaan fantasioit olevasi miesten joukossa yksi jätkistä koska olet kuitenkin pelkkä seksilelu ja kotityöt tekevä kodinkone meille miehille kuten kaikki naiset ovat.

Vierailija
80/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut useampi kaverisuhde miehen kanssa, jossa itse ajattelin, että ollaan vaan kavereita, mutta mies kehitti sitten jotain tunteita. Pidin noista miehistä todella paljon ja pidän vieläkin, mutta en vain tuntenut fyysistä vetovoimaa. Nykyään suurin osa kavereistani on naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän