Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rento ja hauska nainen, "yksi jätkistä", miksi muut naiset on kateellisia?

Vierailija
09.04.2022 |

Olen huomannut että muut naiset kokee minut jotenkin uhkana kun tulen hyvin juttuun miesten kanssa ja heitän rentoa läppää. Miksi?

Kommentit (315)

Vierailija
41/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat että yrität miellyttää miehiä. Eivät käsitä että miesten kanssa voi olla kaveri. Heille miesten kanssa kaveeraava nainen on uhka. Ovat typeriä.

T. Osin samanlainen kuin ap

Vierailija
42/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama täällä, jo työni puolesta olen miesten kassa valta osin, ja kaverit on etupäässä olleet miehiä jo nuoruudesta asti. Vain vahvat naiset, siis henkisesti tarkoitan, ovat kavereina naisista. Jotkut jotenkin pelkää minua, tai suorasukaisuuttani esim. asioista puhuttaessa ja sitä, etten koskaan valhehtele mitään.

Tunnistan tämän. Ns. tavisnaiset eivät jotenkin osaa tai uskalla olla omia itsiään miesseurassa, ehkä ovat niin ultraheteroita, etteivät pysty vapautuneesti puhumaan mistään jos miehiä on paikalla. Mene tiedä. Itse olen suorapuheinen ja aika provosoivakin, toki älyllisesti, en niinkään rasvaisilla jutuilla, vaikka nekin taittuvat tarvittaessa, ja naiset ei tällaisesta tykkää. Miehillä on parempi huumorintaju ja toleranssi vähän oudompiakin juttuja kohtaan.

Noin, siinä taas yksi-jätkistä-nainen ei malttanut olla haukkumatta muita naisia kun samalla nostattaa itseään jalustalle. Naiset ovat niiiiiin huumorintajuttomia toisin kuin hän, eiväthän ne tyhmeliinit ymmärrä hänen suorapuheisuuttaan ja älykästä huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Miesten kanssa kaikki tulee toimeen. Se vasta onkin taito että selviydyt naisporukassa!! Nää jotka hokee että viihtyvät vain miesporukassa, ovat vähän rasittavia. Joku huomiontarve miehiltä koko ajan. Naisporukka esim. mökillä on paljon haastavampi ympäristö kuin miesporukka, tämä vaan on fakta. Joka selviää naisporukassa on aika mestari.

Vierailija
44/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama täällä, jo työni puolesta olen miesten kassa valta osin, ja kaverit on etupäässä olleet miehiä jo nuoruudesta asti. Vain vahvat naiset, siis henkisesti tarkoitan, ovat kavereina naisista. Jotkut jotenkin pelkää minua, tai suorasukaisuuttani esim. asioista puhuttaessa ja sitä, etten koskaan valhehtele mitään.

Tunnistan tämän. Ns. tavisnaiset eivät jotenkin osaa tai uskalla olla omia itsiään miesseurassa, ehkä ovat niin ultraheteroita, etteivät pysty vapautuneesti puhumaan mistään jos miehiä on paikalla. Mene tiedä. Itse olen suorapuheinen ja aika provosoivakin, toki älyllisesti, en niinkään rasvaisilla jutuilla, vaikka nekin taittuvat tarvittaessa, ja naiset ei tällaisesta tykkää. Miehillä on parempi huumorintaju ja toleranssi vähän oudompiakin juttuja kohtaan.

Vähän ohis, mutta ihan hyvä jos juttu luistaa joidenkin kanssa, olkoon sitten mitä sukupuolta tahansa. Hauskaa aina kun ongelmat, mitkä ei ole ongelmia henkilölle itselleen näyttäytyy ongelmina muille tai joskushan niistä tahalleen tehdään ongelmia dissaamismielessä. Mikä sen huvittavampaa kun jos vaikka valehdellaan jostain: kuule se on nyt epätoivoisesti ilman ystäviä, vaikka ei ole näin.

Vierailija
45/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on sellaista "yksi tytöistä" - leveilyä.

Juuri näin. Tästä näkee kuinka naiset itsekin pitävät itseään huonompina kuin miehet. Lisäksi on mahdotonta kuvitella, että miesten keskuudessa voisi muodostua mitään tuollaista "pick me boy" ilmiötä, sillä miehet ovat pääsääntöisesti solidaarisia toisilleen. Selkäänpuukottaminen taitaa olla joku X-kromosomiin liittyvä piirre.

Vierailija
46/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä nainen? Räväkkä mies? Voi pitää sisällään mitä tahansa.

Vierailija
47/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä työpaikassani (ei kovin iso firma) olin "yksi jätkistä". Juttelin ihan normaalisti jokapäiväisistä asioista, en ollut kiinnostunut intiimistä kanssakäymisestä (ja toisin päin). Olin ihan oma itseni.

Ne muut naiset yrittivät iskeä näitä miehiä, puhuivat lakkaamatta muodista, hiuksista, rusketuksesta yms temppareista. (ei yhtään mun juttuni)

Sanoisin, että "yksi jätkistä" olo riippuu myös ihan yhteisöstä, missä on ja elää.

Millä perusteella olit yksi jätkistä? Ei kai se nyt niinkään voi mennä, että heti jos nainen on oma itsensä, hän on jätkä, tai että jos nainen ei puhu noista mainitsemistasi asioista, hän on jätkä? Ei minusta jokapäiväisistä asioista juttelu tai se, että ei ole kiinnostunut työpaikan miehistä, tarkoita sitä, että on jotenkin "hyvä jätkä" - eikö tuo nyt ole lähinnä oletusarvo, miten valtaosa ihmisistä toimii?

Vierailija
48/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis vaimomatskua. Eivät ole kateellisia.

Tästäkin huomataan, että naisten korkein päämäärä on päästä naimisiin. Ja tottahan se on, se on yleensä parasta mihin nainen voi yltää. 

Vierailija
49/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Miesten kanssa kaikki tulee toimeen. Se vasta onkin taito että selviydyt naisporukassa!! Nää jotka hokee että viihtyvät vain miesporukassa, ovat vähän rasittavia. Joku huomiontarve miehiltä koko ajan. Naisporukka esim. mökillä on paljon haastavampi ympäristö kuin miesporukka, tämä vaan on fakta. Joka selviää naisporukassa on aika mestari.

Ai niin joo, kun naiset on niin hankalia ja kamalia ihmisiä. Kaikki muut siis tietysti, paitsi se nainen, joka muista naisista valittaa.

Vierailija
50/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai haukutko huomaamattasi muita naisia? Jos pidät hauskuutta ja rentoutta miesten ominaisuutena, joka poikkeuksellisesti löytyy myös sinusta, niin ei ihme jos muut ei oikein tykkää. Eihän se tosin kateutta ole.

Toinen on myös, että oletko luonnonllinen? Jollain naisilla on sellaista, että naisten seurassa ollaan normalisti ja kun paikalle tulee miehiä, heitetään jalat haara-asentoon, avataan kaljapullo hampailla ja kysytään römeällä äänellä että miten ois änärimatsi? Esittämisestä ei pidä kukaan.

No jopas,men ole koskaan milloinkaan törmännyt tällaiseen.

Päinvastoin, ne römeämmät, karskit naiset alkavat lirkuttaa ja keimailla, kun seuraan ilmestyy uros. Oman kokemuksen mukaan lähes kaikki naiset käyttäytyvät ja elehtivät miehen(sä) seurassa naisellisemmin. Pitkäaikaiset pariskunnat ovat poikkeus; ovat oppineet olemaan normaalisti ainakin oman kumppanin kanssa.

Vierailija
51/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tämä tulkita jotenkin niin että nainen on miesten seurassa jäykkä ja jännittynyt?

En nyt oikein ymmärrä, itse ainakin olen ihan samanlainen molempien sukupuolien edessä. Seura ei minua muuta mitenkään. Pidän ihmisten persoonista ja siitä millainen hän on sosiaalisesti eikä siihen kuulu kategorioihin laittaminen. Ihan yhtälailla kohtaan erilaiset ihmiset. Eikö muka kaikki tee näin?!

Ainut ihminen kenen seurassa varmasti olen siinä suhteessa erilainen on oma kumppani jolle flirttailen ja haluan lähelle.

Vierailija
52/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin joo, kun naiset on niin hankalia ja kamalia ihmisiä. Kaikki muut siis tietysti, paitsi se nainen, joka muista naisista valittaa.

No ei ihan kaikki, mutta tähän voisi soveltaa sanontaa että ne 95% pilaa loppujenkin maineen. 

Vierailija
53/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus on täällä tasaisin väliajoin ja aina siihen tulee provosoituneilta vastauksia 🤣🤣🤣

Vierailija
54/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et voi olla yksi jätkistä halveksimatta naisia.

Vierailija
55/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, täällä vauvapalstallakin näkee kuinka naiset on keskenään niin hyvää pataa ja tsemppaavat toisiaan poikkeuksetta. Yhteiselo on niin harmonista että ihan vaan jännityksen vuoksi pitää välillä pistäytyä miesseurassa. 

Vierailija
56/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on sellaista "yksi tytöistä" - leveilyä.

Juuri näin. Tästä näkee kuinka naiset itsekin pitävät itseään huonompina kuin miehet. Lisäksi on mahdotonta kuvitella, että miesten keskuudessa voisi muodostua mitään tuollaista "pick me boy" ilmiötä, sillä miehet ovat pääsääntöisesti solidaarisia toisilleen. Selkäänpuukottaminen taitaa olla joku X-kromosomiin liittyvä piirre.

Tämä. Nämä "yksi jätkistä" -tyypeistä ovat yleensä pahimpia toisten naisten halveksijoita ja selkään puukottajia.

Vierailija
57/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai haukutko huomaamattasi muita naisia? Jos pidät hauskuutta ja rentoutta miesten ominaisuutena, joka poikkeuksellisesti löytyy myös sinusta, niin ei ihme jos muut ei oikein tykkää. Eihän se tosin kateutta ole.

Toinen on myös, että oletko luonnonllinen? Jollain naisilla on sellaista, että naisten seurassa ollaan normalisti ja kun paikalle tulee miehiä, heitetään jalat haara-asentoon, avataan kaljapullo hampailla ja kysytään römeällä äänellä että miten ois änärimatsi? Esittämisestä ei pidä kukaan.

No jopas,men ole koskaan milloinkaan törmännyt tällaiseen.

Päinvastoin, ne römeämmät, karskit naiset alkavat lirkuttaa ja keimailla, kun seuraan ilmestyy uros. Oman kokemuksen mukaan lähes kaikki naiset käyttäytyvät ja elehtivät miehen(sä) seurassa naisellisemmin. Pitkäaikaiset pariskunnat ovat poikkeus; ovat oppineet olemaan normaalisti ainakin oman kumppanin kanssa.

Eikö ne karskit pimut ole lähtökohtaisesti miesten suosiossa hyväjätkä - ominaisuuksiensa vuoksi. Eiväthän he keimaile, koska miehet eivät tee niin. On noloa ja naisellista lirkuttaa.

Vierailija
58/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä ole itsekään oma itsesi, saati suora jos analysoit jatkuvasti seuraasi, että tämän ihmisen kanssa puhun rasvaisesti ja tämän kanssa taas "normaalisti" ollaksesi "porukoissa". Enempi vaikuttaa semmoiselta kierolta lierolta.

Normaalisti ihmiset ovat ihan omia itsejään ja puhuvat niinkuin puhuvat, joku tykkää joku ei. Jonkun kanssa tulee juttuun enemmän, toisen kanssa vähemmän.

Vierailija
59/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toedä, mitä muut naiset ajattelevat toisistaan. Enemmistö naisista on kumminkin yhdestä puusta. Introverttinä havainnoijana minulla on hankalaa naisseurassa, joskin olen opetellut puhumaan tyhjänpäiväisiä ja jaarittelemaan arkisista asioista selvitäkseni. Miesten kanssa ei ole tätä ongelmaa. Voin olla täysin hiljaa, puhumattakin, eikä mies vedä siitä pulttia tai juorua muille selän takana.

EpätyypillinenNainen, ei edes hyvä jätkä.

Vierailija
60/315 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka käyttäydyt toisia naisia kohtaan? Toivottavasti samalla tavalla kuin miehiä kohtaan. Henkilökohtaisesti otan rennosti naisseurassa ja jos joutuisin yhtäkkiä miehien keskelle, yrittäisin kai saada jonkinlaista tukea porukan toiselta naiselta. 

Siis mitä tukea ja mihin? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi