Rupeaako miesten kiveksiä oikeasti pakottamaan, jos joutuu elämään puutteessa?
Mun mies väitti joskus näin. Kun mua ei niin usein nappaa seksi kuin miestä. Sen jälkeen en oo kyllä kyseistä valitusta kuullut, vaikka saattaa olla parin-kolmen viikon taukojakin meillä seksissä.
Kommentit (192)
Kyllä varmasti, minullakin pakottaa pillua jos en saa muutamaan päivään :D
Kysyin omalta mieheltä ja vastasi, että ei.
Ei pahemmin, mutta penis surkastuu ja lopulta putoaa pois.
Tietenkin. Etkö tiedä, että sperma varastoituu niihin.
Tietenkin ne tyhjenevät ennenpitkää ilman ulkoista apuakin, etteivät nyt sentään räjähtämään pääse.
En tiedä, mutta jos noin on, niin tuollaisen pakotuksen saa helpoiten pois vetämällä käteen. Miesten kannattaisi omaksua tämä terveellinen tapa. Siihen pitäisi myös enemmän kannustaa miehiä. Otaksun, että jotkut miehet pitävät käteenvetoa hieman häpeällisenä. Ainakin jos on tilanteessa, jossa miettii pettämistä vs. käteenvetoa, niin käteenveto on se suositeltava vaihtoehto.
Nostakaamme pystyyn käteenveto -liike! Piste jokaisesta. Jokaiselle miehelle vaikkapa omansalainen versio siitä Happyornot-laitteesta, johon voi napauttaa millainen kokemus viime kerta oli.
Mies voi turvautua nyrkkikyllikkiin jos paine nousee liian kovaksi -vai oletko kieltänyt senkin?
Minä arvelinki, että se pakotus on p-puhetta. Kuulostaaki niin keksityltä! Ja just olevinaan vaan seksi auttaa siihen pakotukseen, omatoiminen työskentely ei auta yhtään! :D
Ei se oikeastaan puutteesta johdu se pakotus, vaan siitä että pussit ovat täynnä. Ne voi kyllä tyhjentää ihan omakätisestikin, ei siihen pimpsaa tarvita. Pimpsa on luksusta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:00"]
Ei se oikeastaan puutteesta johdu se pakotus, vaan siitä että pussit ovat täynnä. Ne voi kyllä tyhjentää ihan omakätisestikin, ei siihen pimpsaa tarvita. Pimpsa on luksusta.
[/quote]
Viisasta puhetta!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:58"]Minä arvelinki, että se pakotus on p-puhetta. Kuulostaaki niin keksityltä! Ja just olevinaan vaan seksi auttaa siihen pakotukseen, omatoiminen työskentely ei auta yhtään! :D
[/quote]
Onhan se nyt ihan eriasia saatko seksiä vai joudutko ite hoitaa homman..
Se on vaan joku myytti. Kivesten kipu ja pakotus johtuu ihan muista syistä.
Esim. "Vähitellen päivien tai viikkojen mittaan kehittyvä kiveksen kipu, johon ei liity kivesten turpoamista eikä kuumeilua, johtuu mahdollisesti kivesten joutumisesta syystä tai toisesta puristuksiin. Ensimmäisenä toimenpiteenä tulee kokeilla kiristävistä vaatekappaleista luopumista sekä pohtia, ovatko kivekset joutuneet alttiiksi hankaukselle esimerkiksi liikunnan yhteydessä."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00276
Vitun hienoa kun akka ei halua panna ja joudut runkkaamaan, todella reilua ja sitten ihmetellään kun mies pettää.
Nyrkkikyllikki aika huono korvike pillulle.
Tv.mies
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:58"]Minä arvelinki, että se pakotus on p-puhetta. Kuulostaaki niin keksityltä! Ja just olevinaan vaan seksi auttaa siihen pakotukseen, omatoiminen työskentely ei auta yhtään! :D [/quote] Onhan se nyt ihan eriasia saatko seksiä vai joudutko ite hoitaa homman..
[/quote]
Aivan, mutta ajattele sitä seksiä vaikkapa karkkipäivänä. Muina päivinä tyydytään johonkin arkisempaan. Ja muista että on ihmisiä, joilla niitä karkkipäiviä ei ole ollenkaan tai vain muutamia koko elämän aikana.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:58"]Minä arvelinki, että se pakotus on p-puhetta. Kuulostaaki niin keksityltä! Ja just olevinaan vaan seksi auttaa siihen pakotukseen, omatoiminen työskentely ei auta yhtään! :D [/quote] Onhan se nyt ihan eriasia saatko seksiä vai joudutko ite hoitaa homman..
[/quote]
Nii, että sillä on suuri merkitys siihen pakotukseen? Niinpä varmaan! Kumma kun ei sinkkuna ollessa sitten pakota koko ajan!
Ei kiveksiin mitään kipua tule mutta muuten vaan jatkuva seisokki ja panetus. Tekee mieli laueta, jos ei muuten niin pakko runkkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:08"]
[/quote]
Nii, että sillä on suuri merkitys siihen pakotukseen? Niinpä varmaan! Kumma kun ei sinkkuna ollessa sitten pakota koko ajan!
[/quote]
Öö.. Oisko syy se, että sinkkuna ollessa kämpässä ei aina pyöri kiihottavaa kumppania jota olis kiva kiksautella pitkin päivää?
T: Nainen jolla on liian kiihottava mies!
Kivesten kipu ja pakotus johtuu kiveksiin osuneesta iskusta, pitkäaikaisesta puristuksesta (esim. vaatteet puristaa), kiveksen kiertymisestä, kiveksen tulehduksesta, vesikiveksestä tai kasvaimesta.
Kyllä se ne tyhjää siinä välissä