Botox-seerumia saa nykyään kaupasta..
Luin muutama vuosi sitten tutkimuksista joissa botoxia laitettiin ihon pinnalle, ilman neulaa, ja tulos oli kuulemma lievempi kuin pistoksella mutta silti näkyvä.
Nyt löysin eräästä suomalaisesta nettikaupasta seerumia joka sisältää botuliinitoksiinia, ja kun googlasin tuotteen nimen, huomasin että samaa saa Amazonista ja eBaysta paljon halvemmalla. Esim. http://ebay.to/1FI5gAF
Nyt mietiskelen uskaltaisinko kokeilla tuota otsaan. Tuskin tuo ihan laitonta voi olla koska sitä saa myös Suomesta? Kukaan av:lainen kokeillut?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:18"]Botox on hermomyrkky. En kyllä uskaltaisi sitä tilata mistään Ebaysta tai muiltakaan epämääräsiltä saiteilta (ebay ei sinänsä ole epämääräinen, mutta siellä myytävät tuotteet kylläkin).
[/quote] Uskaltaisitko suomalaisesta nettikaupasta?
En.kyllä ebaysta tilaisi, joku oli tilannut ihan vain jonkun ihon kuorinta jutun ja koko naama palanut mitähän vaikutuksia tuolla on naama halvaantuu yms?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:29"]En.kyllä ebaysta tilaisi, joku oli tilannut ihan vain jonkun ihon kuorinta jutun ja koko naama palanut mitähän vaikutuksia tuolla on naama halvaantuu yms?
[/quote] Jep muistan tuon jutun, kyseessä oli TCA eli voimakas happokuorinta.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:18"]Botox on hermomyrkky. En kyllä uskaltaisi sitä tilata mistään Ebaysta tai muiltakaan epämääräsiltä saiteilta (ebay ei sinänsä ole epämääräinen, mutta siellä myytävät tuotteet kylläkin).
[/quote] Uskaltaisitko suomalaisesta nettikaupasta?
[/quote] Luultavasti samaa tavaraa, nettikauppa luultavasti hankkii ulkomailta ja myy katteilla.
Tuota noin, eikös kaikkia tuotteita pidä testata aina pienelle alueelle ennenkuin laittaa koko naaman täyteen niitä?
Eräs ystäväni harrastaa juuri noita eBay-tuotteita. Hän on aika uhkarohkea eli on testannut kaikki mahdolliset happokuorinnat jne. Ihan hyvässä kunnossa iho hänellä. Täytyy kysyä onko jo kokeillut tuota.
Sisältääkö tuo siis oikeaa botoxia vai jotain "vastiketta", ampiaismyrkkyä tms?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:44"]Sisältääkö tuo siis oikeaa botoxia vai jotain "vastiketta", ampiaismyrkkyä tms?
[/quote] Tuoteselosteen mukaan botuliinitoksiinia siis.
Oon pitänyt pähkähulluina jo ammattilaisen luona käyviä botox-hulluja, mutta että joku miettii edes pistävänsä kotona noita pistoksia.. huh huh. Eikä tuostakaan todellakaan tiedä, mitä se oikeasti on.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:53"]Oon pitänyt pähkähulluina jo ammattilaisen luona käyviä botox-hulluja, mutta että joku miettii edes pistävänsä kotona noita pistoksia.. huh huh. Eikä tuostakaan todellakaan tiedä, mitä se oikeasti on.
[/quote] Mun mielestä pistäminen kuulostaa vielä vähemmän teveeltä kuin seerumi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:53"]Oon pitänyt pähkähulluina jo ammattilaisen luona käyviä botox-hulluja, mutta että joku miettii edes pistävänsä kotona noita pistoksia.. huh huh. Eikä tuostakaan todellakaan tiedä, mitä se oikeasti on.
[/quote] Eihän tuota pistetä, vaan levitetään iholle!! Saa lukea ennen kuin vastaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:53"]Oon pitänyt pähkähulluina jo ammattilaisen luona käyviä botox-hulluja, mutta että joku miettii edes pistävänsä kotona noita pistoksia.. huh huh. Eikä tuostakaan todellakaan tiedä, mitä se oikeasti on. [/quote] Eihän tuota pistetä, vaan levitetään iholle!! Saa lukea ennen kuin vastaa.
[/quote]
idioottejen hommaa silti
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:53"]Oon pitänyt pähkähulluina jo ammattilaisen luona käyviä botox-hulluja, mutta että joku miettii edes pistävänsä kotona noita pistoksia.. huh huh. Eikä tuostakaan todellakaan tiedä, mitä se oikeasti on. [/quote] Eihän tuota pistetä, vaan levitetään iholle!! Saa lukea ennen kuin vastaa.
[/quote]
idioottejen hommaa silti
[/quote] Idioottejen :D :D
Tuo linkkaamasi on tarkoitettu mikroneulauksen jälkeen iholle levitettäväksi. Osta derma roller (mikroneulausväline) jos haluat siloittaa ryppyjä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:03"]Tuo linkkaamasi on tarkoitettu mikroneulauksen jälkeen iholle levitettäväksi. Osta derma roller (mikroneulausväline) jos haluat siloittaa ryppyjä.
[/quote] Mulla on mikroneulaustela, mutta tuo sama tuote on muuallakin myynnissä ja sen myyjän kuvauksen mukaan toimii ilman mikroneulaustakin.
Määrä taidan tilata. Tuun kertomaan sitten miten kävi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:16"]Määrä taidan tilata. Tuun kertomaan sitten miten kävi.
[/quote] MÄ taidan tilata. Tekstinsyöttö pistää omiaan.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:26"]Eikö ketään huolestuta vaikuttavassa aineessa esiintyvä osa "-toksiini" eli myrkyllinen?
[/quote] Botuliinitoksiiniahan on käytetty jo vuosikymmeniä lääkeaineena. Myrkyn määrä on hyvin pieni. Ampiaisen pistokin sisältää enemmän myrkkyä.
Up, kiinnostaa edelleen jos joku olisi kokeillut.
Harmi kun netistä ei löydy käyttäjien kokemuksia.