Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdoin lenkkeilyreittiä vokin takia

Vierailija
01.10.2015 |

Olenko tämän takia sitten rasisti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Täälä on moni nainen lopettanut yksin lenkkeilyn:(

Vierailija
2/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Mutta rohkea olet kun yksin lenkkeilet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu, sinulla on itsesuojeluvaisto vielä tallella!

Vierailija
4/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rasisti, mutta saat syntisi anteeksi kun kudot vokkiin partalapsille koon 42 ja 43 villasukat.

Vierailija
5/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös lopettanut lenkkeilyn. Olen joka kesä juossut yhden kokomaratonin. Mutta lähellemme tuli vok ja olen siirtynyt saliharjoitteluun. Ei täällä enää juokse kukaan ulkona yksin tai naisporukassa.

Lapset ja nuoret viedään autoilla harrastuksiin. Kukaan ei enää anna varsinkaan nuorten tyttöjen kävellä lähistöllä olevalle urheiluhallille.

Vierailija
6/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon väsännyt kummituspukua valkoisesta lakanasta, kun Halloween on kohta.
En ymmärrä miksi ystävät pitävät mua rasistina?

Vierailija
7/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalin viereen tulee vokki. 100m kävelymatka parkkihalliin ja pikkuveljen vanha Rambopuukko salikassissa, siis ihan vaan sen kompassin takia.

Vierailija
8/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Terveellä järjellä varustettu varsinkin, jos lenkkeilet yksin. (linkistä voi tarkistaa, mitä arabikulttuurin asiantuntija sanoo yksin liikkuvista naisista)

Millainen asema naisilla ja lapsilla on arabikulttuurissa? Entä miten seksuaalivähemmistöihin suhtaudutaan? Keskustelun miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta saa unohtaa saman tien, jos naiset joutuvat muuttamaan käytöstään sen vuoksi, että tänne tulijoiden kulttuuri ei ymmärrä naisen arvoa.

Ihmettelenkin suuresti tätä ristiriitaa maahanmuuton/pakolaisten puolestapuhujissa.. ajetaan naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, mutta samaan aikaan hyväksytään arabikulttuurin invaasio, joka tekee tyhjäksi kaiken tasa-arvokeskustelun.. En ymmärrä. Joku tähän äkilliseen tulijoiden virtaan vähemmän kriittisesti suhtautuva osaa varmaan selventää?

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09/30/seksuaalikulttuurien-erot-hammentavat-maahanmuuttajia-ja-suomalaisia

Vierailija
9/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:07"]Olenko tämän takia sitten rasisti?
[/quote]

Olen miettinyt ihan samaa. Mutta sitten mietin että jos siinä vok:ssa olisi 200 suomalaista miestä vailla työtä ja ajanvietettä niin kiertäisin sen kyllä silloinkin kaukaa...

Vierailija
10/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:07"]Olenko tämän takia sitten rasisti? [/quote] Olen miettinyt ihan samaa. Mutta sitten mietin että jos siinä vok:ssa olisi 200 suomalaista miestä vailla työtä ja ajanvietettä niin kiertäisin sen kyllä silloinkin kaukaa...

[/quote]Tosin ne suomalaiset miehet vaanisivat siellä 17 kertaa vähemmän.