Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Botox-seerumia saa nykyään kaupasta..

Vierailija
01.10.2015 |

Luin muutama vuosi sitten tutkimuksista joissa botoxia laitettiin ihon pinnalle, ilman neulaa, ja tulos oli kuulemma lievempi kuin pistoksella mutta silti näkyvä.

Nyt löysin eräästä suomalaisesta nettikaupasta seerumia joka sisältää botuliinitoksiinia, ja kun googlasin tuotteen nimen, huomasin että samaa saa Amazonista ja eBaysta paljon halvemmalla. Esim. http://ebay.to/1FI5gAF

Nyt mietiskelen uskaltaisinko kokeilla tuota otsaan. Tuskin tuo ihan laitonta voi olla koska sitä saa myös Suomesta? Kukaan av:lainen kokeillut?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeeksi luokitellun tuotteen hankkiminen EU:n ulkopuolelta on lääkeainerikos, vaikka samaa tuotetta myytäisiin Suomessa ilman reseptiä tai kosmetiikkakaupoissa. Ironista mutta totta.

Vierailija
42/46 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

olen kokeillut sitä seerumia, en ole mitään ihmeellisempää vaikutusta havainnut,

eli ei missään tapauksessa toimi kuten pistokset, ainoastaan ehkä vähän silottaa ryppyjä, suosittelisin juuri siihen otsaan, mutta ei kannata odottaa heti mitään huomattavia tuloksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox pistetään lihakseen, ei levitetä iholle, eli mikähän vaikutus tuolla olisi, toisekseen en ymmärrä miten joku antaa pistellä itseään kasvoihin kenenkään muun kuin sairaanhoitajan tai lääkärin ja silloinkin täytyy olla kokemusta.

En ymmärrä millä valtuuksilla nämä " kursseja käyneet" - ei ammattilaiset saavat toimia!

Kasvoissa on paljon hermoja ja väärin pistettynä ammattitaidoton puoskari voi saada paljon vahinkoa aikaan. Täytyy muistaa myös aseptiikka, hyvänä esimerkkinä tässä tuo nuori nainen joka kuoli saatuaan bakteerin rutiininomaisessa polvileikkauksessa.

Vierailija
44/46 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

,kuinkahan botoxpistos auttaisi käden, etupäässä etusormen kipuun? Kärsinyt yli kaksi vuotta.

Vierailija
45/46 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi,

olen kokeillut sitä seerumia, en ole mitään ihmeellisempää vaikutusta havainnut,

eli ei missään tapauksessa toimi kuten pistokset, ainoastaan ehkä vähän silottaa ryppyjä, suosittelisin juuri siihen otsaan, mutta ei kannata odottaa heti mitään huomattavia tuloksia.

Mäkin olen kokeillut tuota eBaysta tilattua. Ja ihon pintaa ja pieniä ryppyjä tosiaan siloittaa mutta eihän sillä draamattistia tuloksia saa.

Käsitääkseni tuote ei ole laiton, kun se on tarkoitettu ulkoiseen käyttöön. Pistettävät botoxin tilaaminen olisi laitonta. eBay poistaa laittomat tai vaaralliset lääke/terveystuotteet listoiltaan, niitä ei saa siellä edes myydä.

Vierailija
46/46 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin muutama vuosi sitten lekurilla pistättämässä botoxia suupieliryppyihin. Hyvin toimi, nyt alkaa vaikutus olla mennyttä, pitäisi kai mennä uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme