Mies ei ole ottanut yhteyttä viiteen päivään.
Tuntuu tosi vittumaiselta kun ei voi välittää. Ja meidän piti tavata viikonloppuna. Mutta nyt jos ehdottaa, niin en edes halua tavata sitä vähään aikaan. Vai onko paha jos siirrän tapaamisen seuraavan viikkoon? Jos ei ota yhteyttä viimestään huomenna en aio nähdä enää koskaan.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:34"]Ei miehenäkään jaksa aina laittaa viestiä ensin, jos naiselta ei saa ikinä ensimmäistä viestiä. Siinä rupeaa melko pian epäilemään naisen kiinnostusta, jos itse laittaa aina ensimmäisen viestin. Kaikista paras olisi, jos yhteydenotot menisi melko tasan.
Epäileväinen mies
[/quote] Olen aloitteellisesti ehdotellut tapaamista ja mikä onkaan parempi tapa näyttää kiinnostuksensa kun se, et haluu nähdä? Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:24"]Mikä helvetin velvollisuus se on miehen aina laittaa viestiä?
[/quote] Jos yhtään kiinnostaa niin miksei vois laittaa? Käykö jotenkin luonnon päälle? Ap
[/quote]
Mutta miksi aina miehen pitää laittaa se ensimmäinen viesti? Jos itsekin haluat viestitellä, niin miksi et voi laittaa sitä ensimmäistä viestiä?
[/quote] Itseasiassa en halua viestitellä, vaan tietää et mies ajattelee mua ja haluaa kuulla musta. Ap
[/quote]
Mitä, jos mieskin haluaa tietää, että ajattelet häntä?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:13"]Pistääkö mies aina ensin viestiä? Jos testaa kuinka kiinnostunut sinä olet? Et ole tainnut itsekään viestiä laittaa viiteen päivään? ;)
[/quote] Ei aina, mutta useammin kuin minä. En ole tietenkään laittanut itsekään viiteen päivään. Sehän olisi sitten selvä peli kun ei olisi vastannut. Heti kyllä vastataan toistemme viesteihin. Ärsyttää kun mies myös soittaa tosi harvoin. Ap
[/quote]
No, soita tai laita viestiä!? Minua ärsyttää tuollaiset naiset, kun odottavat, että mies kyllä ottaa yhteyttä ja mies kyllä pitää huolen, että pidetään yhteyttä tai tavataan. Jos minä olisin AINA se aktiivinen osapuoli ja kokeilisin kuinka aktiivinen nainen on ja hänestä ei kuuluisi viiteen päivään, niin tulkitsen, ettei hän ole kiinnostunut.
[/quote] No minäkin sitten tulkitsen, ettei häntä kiinnosta. Ap
[/quote]
No, eipä taida sinuakaan :)
[/quote] Samaa mieltä ei taida herra kiinnostaa sinua kun et ota yhteyttä ja kysy mis luuraa kun ei ole kuulunut mitään
[/quote] Miks olisin edes tänne kirjottanut aloituksen jos ei pyöris mielessä? Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:24"]Mikä helvetin velvollisuus se on miehen aina laittaa viestiä?
[/quote] Jos yhtään kiinnostaa niin miksei vois laittaa? Käykö jotenkin luonnon päälle? Ap
[/quote]
Mutta miksi aina miehen pitää laittaa se ensimmäinen viesti? Jos itsekin haluat viestitellä, niin miksi et voi laittaa sitä ensimmäistä viestiä?
[/quote] Itseasiassa en halua viestitellä, vaan tietää et mies ajattelee mua ja haluaa kuulla musta. Ap
[/quote]
Mitä, jos mieskin haluaa tietää, että ajattelet häntä?
[/quote] Haluun enemmän. Ap
Mitä te miehet sitten haluatte et nainen pistää viestiä? Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:40"]Mitä te miehet sitten haluatte et nainen pistää viestiä? Ap
[/quote]
No, pistä vaikka viesti, että olis mukava nähdä viikonloppuna!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:40"]Mitä te miehet sitten haluatte et nainen pistää viestiä? Ap
[/quote]
Pese kikkelisi, olen siellä kymmenen minuutin päästä ja haluan ottaa suihin <3
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:40"]Mitä te miehet sitten haluatte et nainen pistää viestiä? Ap
[/quote]
[/quote] Ihan kiva muuten, muttei mitään hajua missä päin maailmaa on tällä hetkellä. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:40"]Mitä te miehet sitten haluatte et nainen pistää viestiä? Ap
[/quote]
[/quote] En ole ihan varma olisko niin mukava. Ap
Voit mennä sen toisen kanssa ja pannakin, jos oot munaa vaille. Tota toista miestä ei kiinnosta tarpeeks ja tuskin jaksaa välittää, jos näet tätä toista. Ootkohan roikkunut liikaa?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:24"]Mikä helvetin velvollisuus se on miehen aina laittaa viestiä?
[/quote]
[/quote]No ei me olla mitään itämaan tietäjiä
Ap yrittää olla arvoituksellinen ja menettää näin mahkut.. jonkun on tultava vastaan.
Teinimeininkiä sanon mä
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:40"]Mitä te miehet sitten haluatte et nainen pistää viestiä? Ap
[/quote]
[/quote] Ihan kiva muuten, muttei mitään hajua missä päin maailmaa on tällä hetkellä. Ap
[/quote]
No laita, että haluat imeskellä puhdasta kalua ja osoitteesi, niin ovikellosi soi melko pian. Ei uskoisi, että naiset on noin yksinkertaisia.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:40"]Mitä te miehet sitten haluatte et nainen pistää viestiä? Ap
[/quote]
[/quote] En ole ihan varma olisko niin mukava. Ap
[/quote]
Miksi???
Eiköhän tämä ole selvä tapaus.
"He's not that into you."
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:06"]Eiköhän tämä ole selvä tapaus.
"He's not that into you."
[/quote]
Miksei?
"She's not that into you."
Lähetä sille jotain hauskaa! Tai ihan muuten vaa aloitat jutustelun. Ehkä mies ei jaksa piirittää sinua loputtomiin, luulee ettet ole kiinnostunut eikä viitsi häiritä koko aikaa kun et itsekään laita mitään.........
Kuulostaapa taas oikein " ongelmalta"... Kyllä on pienet murheet joillain. Ota yhteyttä ja sillä selvä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:24"]Mikä helvetin velvollisuus se on miehen aina laittaa viestiä?
[/quote]